To je to što me zanima!

Novi Aygo i Yaris predstavili u Zagrebu, ovih dana u prodaji

Toyota Aygo je potpuno novi model, dok se kod Yarisa radi o temeljitom redizajnu. Rezidencija japanskog veleposlanika prvi puta je otvorila vrata za ovakav događaj
Vidi originalni članak

U Zagrebu su ovoga tjedna hrvatsku premijeru doživjele dvije gradske Toyote - potpuno novi Aygo i temeljito redizajnirani Yaris. Prezentacija je održana na krajnje neobičnom mjestu, u rezidenciji japanskog veleposlanika Keijia Idea koja je prvi puta otvorila svoja vrata za ovakav događaj. Sam veleposlanik je naglasio kako je i on svojedobno u Japanu vozio Yaris prve generacije.

U odnosu na prethodni model, koji se na tržištu zadržao devet godina i prodao u više od 760.000 primjeraka, novi Aygo je osjetno unaprijeđen. Posebno se poradilo na mogućnostima individualizacije i ponudi raznovrsne opreme. Tu je sada i opcija s platnenim pomičnim krovom. Jedini motor u ponudi je i dalje odlični 1-litreni trocilindrični benzinac. U novom izdanju ovaj motor je modificiran, a najviše je od toga profitirala potrošnja. Eco inačica tako troši 3,8 l/100 km.

Motor Ayga razvija 69 KS, a to je i više nego dovoljno za maleni i lagani automobil. Ubrzanje do 100 km/h traje 14,2 sekundi, dok maksimalna brzina iznosi 160 km/h. U vožnji je Aygo, što zbog boljeg ovjesa, što zbog manje mase (840 kilograma u osnovnoj izvedbi), sposobniji od prethodnika. Istodobno je i osjetno komforniji čemu, između ostalog, pridonosi bolja izolacija od buke i smanjene vibracije.

Atraktivniji i zabavniji Yaris

Na Yarisu je promijenjen cijeli prednji dio i automobil sad izgleda osjetno svježije, agresivnije te mnogo više prilagođen ciljanoj mlađoj publici.  Stražnji je dio dobio nova svjetla i odbojnik s crnim difuzorom, dok se u unutrašnjosti naglasak stavio na materijale koji su kvalitetniji i koji bolje izgledaju. Osim osjetno izmijenjenog izgleda, novi Yaris je dobio i veće mogućnosti individualizacije. Kupci mogu birati između dva benzinca, jednog dizela i hibridnog pogonskog sustava snage 69 do 100 KS. Zahvaljujući krućoj konstrukciji Yaris je postao nešto sposobniji u zavojima i ima mnogo izravniji odaziv na upravljač. Zbog promijenjenog stražnjeg i prednjeg ovjesa te novih amortizera porasla je udobnost u vožnji.

Oba modela na naše tržište stižu ovih dana. Osnovni Aygo, koji u opremi ima klima uređaj električni paket stoji 67.800, dok Yaris starta od 79.900 kuna.

Idi na 24sata

Komentari 11

  • tutek 08.09.2014.

    Yaris odličan kao drugi auto u obitelji, za grad... ne vidim smisao manjih auta kao što je Aygo, još uvijek prilično košta a puno zaostaje po komforu za većim yarisom.

  • morenocro 05.09.2014.

    meni se ni jedan ni drugi ne sviđaju,napominjem,MENI!!

  • Terminator22_1 05.09.2014.

    Fala ti ljepa, al ja se rađe vozim v autu starom 10 let, pol jeftinešem, dvaput vekšem i troši sega liter više. Ove kak da sam na mars došel.

Komentiraj...
Vidi sve komentare