To je to što me zanima!

Od 1. siječnja bit će puno lakše raskinuti ugovor s telekomima!

Od 1. siječnja 2020. godine operatori javnih komunikacijskih usluga obavezni su omogućiti raskid pretplatničkog ugovora putem istih kanala komunikacije na koji omogućavaju sklapanje ugovora
Vidi originalni članak

S Novom godinom na snagu stupaju i nova prava za korisnike telekom usluga, odnosno nove obveze za operatore. Među važnijim izmjenama koje idu u korist potrošača svakako je ona koja se tiče mogućnosti raskida ugovora e-mailom ili telefonom.

- Od 1. siječnja 2020. godine operatori javnih komunikacijskih usluga obavezni su omogućiti raskid pretplatničkog ugovora na isti način, dakle, putem istih kanala komunikacije na koji omogućavaju sklapanje ugovora, prenosi N1.

IZMJENE? Oprost dugova: Banke bi čak i opraštale, ali telekomi ne bi

U svojim općim uvjetima poslovanja dužni su detaljno navesti načine na koje korisnici mogu zatražiti raskid pretplatničkog ugovora, što uključuje i mogućnost raskida elektroničkim putem, kao i telefonom, uz to navesti je li za raskid potrebna određena dokumentacija, odnosno podaci za identifikaciju korisnika, te o kojoj se dokumentaciji i podacima radi.

Skraćeni rokovi za raskid usluge

Novost je i da su skraćeni rokovi za raskid usluge u nepokretnim elektroničkim komunikacijskim mrežama s 12 na pet dana, kao i rokovi za promjenu operatora u navedenim mrežama s 45 na maksimalno 30 dana, čime se, također, ide na ruku potrošačima – navode iz Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM).

Osim toga, od 1. siječnja mijenjaju se i prava korisnika u dijelu koji se odnosi na kvarove i nemogućnost ostvarivanja usluge.

HAKOM ODLUČIO Teleoperateri će raskid ugovora smjeti naplatiti do 1000 kuna

Dosad su se, naime, prava ostvarivala samo u slučaju kvara na opremi kad je operator bio obvezan otkloniti takav kvar u roku od pet dana.

Kako se žaliti operateru?

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti rješava sporove između operatora i korisnika elektroničkih komunikacijskih usluga isključivo nakon dovršenog postupka kod operatora, na temelju pisanog zahtjeva za rješavanje spora i pripadajuće dokumentacije.

Ako ste korisnik elektroničkih komunikacijskih usluga i želite se požaliti na visinu računa, kakvoću elektroničkih komunikacijskih usluga i /ili povredu odredbi pretplatničkog ugovora, potrebno je slijediti zakonom utvrđene procedure kako biste u slučaju za Vas nepovoljnog rješenja operatora mogli pisanim putem podnijeti zahtjev za rješavanje spora HAKOM-u.

POGLEDAJTE VIDEO

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Idi na 24sata

Komentari 30

  • 03.01.2020.

    Ja sam vec oko godinu dana na A1.Zadovoljan sam sa njihovom uslugom.Nikad ne gubim vezu sa netom.Samo sta im je cijena interneta malo pre visoka.

  • Zabrinuti Jožek 26.12.2019.

    U Njemačkoj par jeftinih ali dobrih operatera npr.Deucheland Telekom..ima za 30€ sve.Neograničen internet,mobač predobar,pozivi i poruke do bola i mislim da imaju još nešto uz to osiguranje itd itd.Naravno ako si tamo živiš radiš ali ima i jeftinijih tarifa ako imaš mob.Ovdje ima dobrih tarifa recimo Tele2 ima za 74kn ako imaš mob.Tomato ima za 85kn ako imaš mob.itd itd.Sve vam te tvrtke idu preko T coma brata D.Telekoma,oni žive od ovih manjih oko sebe nudeči signal.Zaboravite Tcom i priče o dobrim signalima od njih.Iduča godina nosi velike promjene tako da mogu raskinuti kada hoču i uzeti bonove.SRETAN I BLAGOSLOVLJENE BOŽIĆ VAM ŽELIM..Vaš Jožek

  • audi 2.0 21.12.2019.

    Bonovi su zakon. Kad imas imas, kad nemas nemas ;) pokucni od tele2 je ok ako imas dobar signal. Kad pocne stekat hitim sve u kamin ;)

Komentiraj...
Vidi sve komentare