Obavijesti

Tech

Komentari 30

Od 1. siječnja bit će puno lakše raskinuti ugovor s telekomima!

Od 1. siječnja bit će puno lakše raskinuti ugovor s telekomima!
1

Od 1. siječnja 2020. godine operatori javnih komunikacijskih usluga obavezni su omogućiti raskid pretplatničkog ugovora putem istih kanala komunikacije na koji omogućavaju sklapanje ugovora

S Novom godinom na snagu stupaju i nova prava za korisnike telekom usluga, odnosno nove obveze za operatore. Među važnijim izmjenama koje idu u korist potrošača svakako je ona koja se tiče mogućnosti raskida ugovora e-mailom ili telefonom.

- Od 1. siječnja 2020. godine operatori javnih komunikacijskih usluga obavezni su omogućiti raskid pretplatničkog ugovora na isti način, dakle, putem istih kanala komunikacije na koji omogućavaju sklapanje ugovora, prenosi N1.

Oprost dugova: Banke bi čak i opraštale, ali telekomi ne bi
Oprost dugova: Banke bi čak i opraštale, ali telekomi ne bi

U svojim općim uvjetima poslovanja dužni su detaljno navesti načine na koje korisnici mogu zatražiti raskid pretplatničkog ugovora, što uključuje i mogućnost raskida elektroničkim putem, kao i telefonom, uz to navesti je li za raskid potrebna određena dokumentacija, odnosno podaci za identifikaciju korisnika, te o kojoj se dokumentaciji i podacima radi.

Skraćeni rokovi za raskid usluge

Novost je i da su skraćeni rokovi za raskid usluge u nepokretnim elektroničkim komunikacijskim mrežama s 12 na pet dana, kao i rokovi za promjenu operatora u navedenim mrežama s 45 na maksimalno 30 dana, čime se, također, ide na ruku potrošačima – navode iz Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM).

Osim toga, od 1. siječnja mijenjaju se i prava korisnika u dijelu koji se odnosi na kvarove i nemogućnost ostvarivanja usluge.

Teleoperateri će raskid ugovora smjeti naplatiti do 1000 kuna
Teleoperateri će raskid ugovora smjeti naplatiti do 1000 kuna

Dosad su se, naime, prava ostvarivala samo u slučaju kvara na opremi kad je operator bio obvezan otkloniti takav kvar u roku od pet dana.

Kako se žaliti operateru?

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti rješava sporove između operatora i korisnika elektroničkih komunikacijskih usluga isključivo nakon dovršenog postupka kod operatora, na temelju pisanog zahtjeva za rješavanje spora i pripadajuće dokumentacije.

Ako ste korisnik elektroničkih komunikacijskih usluga i želite se požaliti na visinu računa, kakvoću elektroničkih komunikacijskih usluga i /ili povredu odredbi pretplatničkog ugovora, potrebno je slijediti zakonom utvrđene procedure kako biste u slučaju za Vas nepovoljnog rješenja operatora mogli pisanim putem podnijeti zahtjev za rješavanje spora HAKOM-u.

POGLEDAJTE VIDEO

Pokretanje videa...

zenzacija kolinda 12:39
Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 30
Stigao prvi trailer za Witcher 4: Ciri je glavna zvijezda i trebat će nam očito nova grafička kartica
NOVO DOBA WITCHERA

Stigao prvi trailer za Witcher 4: Ciri je glavna zvijezda i trebat će nam očito nova grafička kartica

Witcher 4 je prvi dio nove trilogije u kojoj pratimo Ciri kao novu glavnu junakinju
Google zaustavio testiranje izmjena u traženju hotela
BILJEŽE PAD PROMETA

Google zaustavio testiranje izmjena u traženju hotela

Google je zaustavio probne izmjene u prikazivanju rezultata pretraživanja hotela u skupini europskih zemalja, tvrdeći da su naškodile njihovom internetskom prometu
Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista
EKSKLUZIVAN INTERVJU ZA 24SATA

Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista

Poznati travel influencer prvi je Hrvat koji je proputovao svih 197. država svijeta. Šri Lanka mu je bila posljednja na listi, otkriva nam u koju se zemlju ne bi vraćao, koja mu je najdraža, ali i kako je sve krenulo