To je to što me zanima!

Opel Astra s plinom dobar je odabir, ulaganje se brzo isplati

Astra s tvornički ugrađenim plinom stoji 4.500 kn više od benzinca, što se brzo isplati. Po gradu smo trošili 11, a kombinirano 8,8 litara cijenom povoljnog plina
Vidi originalni članak

Plin je već godinama poželjna alternativa dizelskim automobilima, a Opel ga od nedavno nudi i tvornički ugrađenog. Astra na plin ima 1.4-litreni turbomotor, 140 KS te se u plinskoj izvedbi pokazala novčano isplativim. Po gradu smo trošili 11, a kombinirano 8,8 litara cijenom povoljnog plina na 100 kilometara. 

Snažan motor dobro funkcionira pogonjen plinom, a Astra zadržava svoje tvorničke performanse. Plin nimalo ne komplicira korištenje automobila, prebacivanje načina rada između benzina i plina je automatsko ili na prekidač, a stanje oba spremnika se prikazuje na klasičnom pokazivaču količine goriva.

Dodatna prednost ove Astre je produžen domet. Na plin on iznosi oko 400 km, a na benzin dodatnih 750 km. Cijena je, realno - povoljna.

Tvornički ugrađen plin

Jasna prednost ovakve instalacije je zadržavanje jamstva. Spremnik je smješten u prtljažniku te ima zapreminu od 38 litara, a priključak za punjenje odmah pokraj onoga za dolijevanje benzina. Jedini veći minus u odnosu na benzinsku Astru je manji prtljažnik. Njegov obujam kod plinske izvedbe pada na manje od 300 litara. 

Opel Astra 1.4  LPG Enjoy

TVORNIČKI PODACI:
masa:  1460 kg
dimenzije: 442x181x151cm
obujam:  1362 ccm
snaga:  103 kW/140 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  10,2 s
najveća brzina: 202 km/h
potrošnja:6,0-7,9 l /100km

CIJENA: 151.481 kn (testni model)   131.950 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: VW Golf, Renault Megane, Peugeot 308, Citroën C4

Unutrašnjost je malo zastarjela

Ergonomija je sasvim solidna, preglednost također, no dizajn je zastario. Oprema Enjoy je sasvim dovoljna, a od doplata tu su posebna ergonomska sjedala, električna ručna kočnica, alu naplatci, pomoć pri parkiranju...

Idi na 24sata

Komentari 50

  • malešić paula 27.02.2014.

    Kada su izlazila nove opel Corse C(2002.),kuplili smo novu DT,1,7..(13.500,00 eura)u kešu 11.500,00 eura u AUSTRIJI,NAKON 5 g. morali smo mjenjati prve farove ,odgovor je bio ,,rok trajanja,inače smo za sada zadovoljni i što je najbitnije dobili smo na poklon sve 4 gume s felugama ljetne jer su na autu bile zimske i još danas kao nove iako smo 3 godine 3 puta godišnje vozili po 1450 km,prilikom odlaska u Hrvatsku.......sada je većinom garažirani.

  • safti 19.02.2014.

    jel mi može netko reći zašto niti jedan proizvođač u svijetu nije napravio model sa plinom, dakle ne sad da ti tvornički ugrade naknadno plin na standardni benzinski model iz svoje ponude već da je model i motor osmišljen i konstruiran kao cjelokupnog vozilo sa plinom poput hibrida sa el motorom samo plinom i dakako da je i školjka auta osmišljena sa spremnikom plina.

  • drzsee 19.02.2014.

    kanta, kad je opel bio auto

Komentiraj...
Vidi sve komentare