To je to što me zanima!

Originalan auto za poželjeti: Testirali smo Subaru Forester

Forester ima bokser dizelski motor, CVT mjenjač bez stupnjeva prijenosa i simetrični pogon na sve kotače te tako prkosi konkurenciji.
Vidi originalni članak

Ako tražite potpuno drugačiji SUV srednje klase, najbolji odabir je Forester. Svojeglave tehnologije zbog koje ima vrlo dobar zvuk, ali i odlične vozne karakteristike bez obzira na cestovne uvjete u ovakvoj kombinaciji ne nudi niti jedan drugi konkurent. No Forester zbog toga nije nimalo kompliciran. Štoviše, vrlo je praktičan, iznimno udoban i prostran. Pohvale zaslužuje odličan motor dobrog zvuka i uglađenog rada te varijabilni CVT mjenjač, koji je za dvije klase bolji od bilo kojeg drugog mjenjača ove vrste koji smo do sada probali. To se vidi i po odličnim performansama te mirnom i komfornom radu mjenjača. Testirani Forester je dosta skup, no ne skuplji od podjednako opremljene konkurencije.

TVORNIČKI PODACI:

masa: 1640 kg
dimenzije: 461x180x174 cm
obujam: 1998 ccm
snaga: 108 kW/147 KS
ubrzanje (0-100km/h): 9,9 s
najveća brzina: 188 km/h
potrošnja: 6,1 l /100 km
cijena: 344.208 kn (testni model) 339.508 kn (bez doplata)

Testirani Subaru Forester 2.0D CVT Sport Style u opremi ima 18” naplatke, električno pokretani poklopac prtljažnika, navigaciju, zaslon 7”...

Idi na 24sata

Komentari 20

  • 21.12.2016.

    jos da nadju kakvog talijanskog jebivetra da im redizajnira karoseriju, prodaja bi im sigurno jos bolje isla. imaju i oni svojih gresaka i nedostataka kao sto su nekontrolirana i prevelika potrosnja ulja, ali su se pokazali kao dobri i trajni automobili

  • zmaajo 19.12.2016.

    Subaru je krov auto industrije. Točka.

  • montello 19.12.2016.

    ništa posebno

Komentiraj...
Vidi sve komentare