To je to što me zanima!

Prosječna starost vozila u Hrvatskoj iznosi 14,34 godine

Uočeno je i više od 84 tisuće nepravilnosti na opremi vozila, 67 tisuća nedostataka na uređajima koji omogućuju normalnu vidljivost te više od 64 tisuće nepravilnosti na uređajima za upravljanje
Vidi originalni članak

Prosječna starost vozila u Hrvatskoj iznosi 14,34 godine, a prošle godine 19,74 posto vozila nije prošlo tehnički pregled prilikom prvog pregleda vozila, objavio je u četvrtak Centar za vozila Hrvatske.

U prosjeku je po neispravnom vozilu utvrđeno 5,14 nedostataka, pa je lani dakle od 2.271.201 pregledanog vozila 448.386 bilo neispravno.

Najveći broj nedostataka pronađen je na uređajima za osvjetljavanje i svjetlosnu signalizaciju (560 tisuća), te na uređajima za kočenje (537 tisuća).

SLOBODNI OD NADZORA Preslagivanje u Rimcu: Imaju novu tvrtku Rimac Technology, potpuno neovisnu od ulagača

Neki od najčešćih nedostataka na svim vrstama vozila u Hrvatskoj bili su i nedostaci na samonosivoj karoseriji, šasiji i ostalim dijelovima (više od 300 tisuća), nepravilnosti na motorima (247 tisuća) te na sustavima osovina, kotača, pneumaticima i ovjesima (246 tisuća).

Uočeno je i više od 84 tisuće nepravilnosti na opremi vozila, 67 tisuća nedostataka na uređajima koji omogućuju normalnu vidljivost te više od 64 tisuće nepravilnosti na uređajima za upravljanje.

Kao i proteklih godina, više od 65 tisuća vozila nisu prošla eko test, a više od 45 tisuća grešaka utvrđeno je na kontrolnim i signalnim uređajima na vozilima.

Uočen je i porast broja vozila na hibridni i električni pogon u odnosu na 2020. Hibrida je tako prošle godine bilo 15.918, a 2020. 8.080, a električnih vozila 3.054 za razliku od 1.343 koliko ih je bilo godinu ranije.

Prosječna starost vozila u Hrvatsko iznosi 14,34 godine, dok je godinu ranije iznosila 14,18 godina.

Prosječni prijeđeni put vozila u Hrvatskoj u 2021. godini iznosio je 11.016 km, dok je primjerice 2019. taj put bio 12.542 km.

 

Idi na 24sata

Komentari 25

  • MarkoKoncarevic 11.02.2022.

    To je zbog PPMV-a koji se obračunava na BRUTO vrijednost novog vozila bez popusta(ukoliko ga prodavač da)+ CO2. Znači oni nam doslovno zaračunavaju porez na porez (osnovica je iznos auta + PDV). svakom stavkom opreme koja diže cijenu diže i iznos ppmv-a. oni na taj način doslovno potiću 2 stvari. Da se kupuju stari auti otpadci iz EU i da ako netko slučajno kupuje novi auto da bude što veće smeće.. nedo bog da nadodaš neku opremu..

  • 26.01.2022.

    U Njemačkoj je prosjek 9,8 god.tako da kod nas i nije tako katastrofalno stanje vozila s obzirom na naša primanja

  • Noname01 23.01.2022.

    Bar sam po nečemu bolji od uhljeba i političara.Imam iznadprosječno star auto,čak 20 godina

Komentiraj...
Vidi sve komentare