Obavijesti

Tech

Komentari 4

Preslagivanje u Rimcu: Imaju novu tvrtku Rimac Technology, potpuno neovisnu od ulagača

Preslagivanje u Rimcu:  Imaju novu tvrtku Rimac Technology, potpuno neovisnu od ulagača
4

Rimac Technology je slobodna od nadzora bilo kojeg drugog proizvođača, uključujući investitore u poslovanje Rimac Grupe, navode iz kompanije i naglašavaju da rade za druge proizvođače čiji projekti se čuvaju

Rimac Automobili su sada postali Rimac Grupa, čime je i potpuno završena transformacija kompanije koja sada uključuje tvrtku Bugatti Rimac i novu samostalnu tvrtku Rimac Technology.

Rimac Grupa je većinski dioničar u Bugatti Rimac s 55% udjela, a Porsche u vlasništvu preostalih 45%, dok Rimac Technology izdvajanjem postaje potpuno neovisna tvrtka u 100%-tnom vlasništvu Rimac Grupe.

Rimac Technology nastavit će širiti svoje aktivnosti u razvoju, proizvodnji i izvozu baterijskih sustava visokih performansi, električnih pogonskih sklopova, elektroničkih sustava i komponenti korisničkog sučelja koje su Rimac Automobili i prije razvijali i proizvodili za druge proizvođače, stekavši reputaciju pouzdanog dobavljača napredne tehnologije elektrifikacije visokih performansi, navode iz kompanije.

Iz kompanije navode da Rimac Technology danas surađuje s mnogim velikim proizvođačima automobila diljem Europe, koristeći znanja stečena u razvoju Nevere i automobila za druge proizvođače kako bi ponudio niz proizvoda koji njihove kupce prati kroz cijeli proces stvaranja proizvoda – od koncepta do serijske proizvodnje.

Među njima su istaknuli Porsche, Hyundai, Kiu, Automobili Pininfarinu, Koenigsegg, Aston Martin, ali i niz projekata koji su još tajni. Nakon što su proteklih godina isporučili komponente za nekoliko malo-serijskih automobila poput Aston Martina Valkyrie ili Pininfarina Battiste, Rimac Technology povećava svoje proizvodne kapacitete i proizvodit će desetke tisuća sustava visokih performansi godišnje do 2024., te nastaviti povećavati količine na nekoliko stotina tisuća sustava godišnje s proizvodima u rasponu od hibridnih baterijskih sustava do kompletnih platformi za vozila.

- Rimac Technology je slobodna od nadzora bilo kojeg drugog proizvođača, uključujući investitore u poslovanje Rimac Grupe. Kako Rimac Technology često radi na konkurentskim projektima za druge proizvođače automobila, za klijente jednako je važno da se njihovi projekti čuvaju u tajnosti, kao i da se isporučuju uz traženu cijenu, performanse i na vrijeme - poručili su.

EU 5,2 milijarde kuna daje Rimcu i Hrvatskim vodama
EU 5,2 milijarde kuna daje Rimcu i Hrvatskim vodama

Mate Rimac vodi i Bugatti Rimac i Rimac Technology. Bugatti i Rimac Automobili nastavljaju funkcionirati kao zasebne marke, djelujući kao dio Bugatti Rimac sa zajedničkim istraživanjem i razvojem i drugim ključnim funkcijama, zadržavajući postojeće proizvodne pogone i distribucijske kanale. Bugatti Rimac predstavlja tvrtku koja će razvijati budućnost Bugatti i Rimac vozila, udruživanjem resursa i stručnosti u istraživanju i razvoju, proizvodnji i drugim područjima.

Rimac Technology danas je tvrtka sa 1.000 ljudi sa sjedištem u Svetoj Nedelji, a sljedeće godine Rimac Grupa, uključujući Rimac Technology, imat će sjedište u novom Rimac Kampusu od 200.000 m2 na periferiji Zagreba u Hrvatskoj. Tu će smjestiti 2500 radnika, ali i proizvoditi Neveru i buduće modele te komponente.

- Ako se vratimo na sam početak poslovanja Rimac Automobila 2009. godine, san mi je bio napraviti vlastiti električni hiperautomobil. S Neverom vjerujemo da smo ostvarili taj san, stvorili smo najbrže ubrzavajući automobil na svijetu koji nije „samo“ brz nego i udoban, upotrebljiv i koji pokazuje naše mogućnosti. Električni pogon, baterijski sustav, sustav Torque Vectoringa, povezivost, sustavi upravljanja i bezbrojni drugi električni sustavi na Neveri su sve naši vlastiti proizvodi, a svaki od njih se može prilagoditi aplikacijama koje možete pronaći na nizu vozila proizvedenih u većim serijama.

Odvajanje poslovanja za druge proizvođače u industriji u vlastiti entitet u obliku Rimac Technology tvrtke prirodan je korak jer su nam fokus dva potpuno različita tržišta, hiperautomobili i komponente. Na primjer – proizvodi tvrtke Rimac Technology, iako su na vrhuncu performansi, također moraju biti izuzetno troškovno konkurentni i proizvedeni u velikim količinama, dok su izazovi za hiperautomobile drugačiji. Ova nova struktura omogućit će svakoj tvrtki Rimac Grupe da procvjeta do svog punog potencijala, zadržavajući sinergiju među dvije kompanije – na primjer, koristeći vlastite hiperautomobile kao „testne poligone“ za novu tehnologiju prije nego što je ponudimo drugim proizvođačima automobila - rekao je Mate Rimac, izvršni direktor Rimac Grupe.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 4
Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista
EKSKLUZIVAN INTERVJU ZA 24SATA

Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista

Poznati travel influencer prvi je Hrvat koji je proputovao svih 197. država svijeta. Šri Lanka mu je bila posljednja na listi, otkriva nam u koju se zemlju ne bi vraćao, koja mu je najdraža, ali i kako je sve krenulo
Tko je Ivana Habazin? Izgubila je oca kao beba i prošla pakao, htjela je biti časna sestra...
TEŠKA ŽIVOTNA PRIČA

Tko je Ivana Habazin? Izgubila je oca kao beba i prošla pakao, htjela je biti časna sestra...

Najbolja hrvatska boksačica Ivana Habazin (35) prošla je trnovit put do svjetskih pojaseva. Umirovila se nakon posljednjeg poraza
Ilona skinula zaručnički prsten u 'Ljubav je na selu': 'Ivice, dobio si tri prilike i sve tri si zeznuo!'
ZAVRŠILA ROMANTIČNA PUTOVANJA

Ilona skinula zaručnički prsten u 'Ljubav je na selu': 'Ivice, dobio si tri prilike i sve tri si zeznuo!'

Ilona je nakon zaruka vidjela da se Ivica dopisivao s bivšim djevojkama. 'Problem je što ne znam mogu li prijeći preko stvari koje si napravio, ne samo s Klarom... To je bio samo test', rekla je