Obavijesti

Tech

Komentari 4

Preslagivanje u Rimcu: Imaju novu tvrtku Rimac Technology, potpuno neovisnu od ulagača

Preslagivanje u Rimcu:  Imaju novu tvrtku Rimac Technology, potpuno neovisnu od ulagača
4

Rimac Technology je slobodna od nadzora bilo kojeg drugog proizvođača, uključujući investitore u poslovanje Rimac Grupe, navode iz kompanije i naglašavaju da rade za druge proizvođače čiji projekti se čuvaju

VIDEO

Rimac Automobili su sada postali Rimac Grupa, čime je i potpuno završena transformacija kompanije koja sada uključuje tvrtku Bugatti Rimac i novu samostalnu tvrtku Rimac Technology.

Rimac Grupa je većinski dioničar u Bugatti Rimac s 55% udjela, a Porsche u vlasništvu preostalih 45%, dok Rimac Technology izdvajanjem postaje potpuno neovisna tvrtka u 100%-tnom vlasništvu Rimac Grupe.

Rimac Technology nastavit će širiti svoje aktivnosti u razvoju, proizvodnji i izvozu baterijskih sustava visokih performansi, električnih pogonskih sklopova, elektroničkih sustava i komponenti korisničkog sučelja koje su Rimac Automobili i prije razvijali i proizvodili za druge proizvođače, stekavši reputaciju pouzdanog dobavljača napredne tehnologije elektrifikacije visokih performansi, navode iz kompanije.

Iz kompanije navode da Rimac Technology danas surađuje s mnogim velikim proizvođačima automobila diljem Europe, koristeći znanja stečena u razvoju Nevere i automobila za druge proizvođače kako bi ponudio niz proizvoda koji njihove kupce prati kroz cijeli proces stvaranja proizvoda – od koncepta do serijske proizvodnje.

Među njima su istaknuli Porsche, Hyundai, Kiu, Automobili Pininfarinu, Koenigsegg, Aston Martin, ali i niz projekata koji su još tajni. Nakon što su proteklih godina isporučili komponente za nekoliko malo-serijskih automobila poput Aston Martina Valkyrie ili Pininfarina Battiste, Rimac Technology povećava svoje proizvodne kapacitete i proizvodit će desetke tisuća sustava visokih performansi godišnje do 2024., te nastaviti povećavati količine na nekoliko stotina tisuća sustava godišnje s proizvodima u rasponu od hibridnih baterijskih sustava do kompletnih platformi za vozila.

- Rimac Technology je slobodna od nadzora bilo kojeg drugog proizvođača, uključujući investitore u poslovanje Rimac Grupe. Kako Rimac Technology često radi na konkurentskim projektima za druge proizvođače automobila, za klijente jednako je važno da se njihovi projekti čuvaju u tajnosti, kao i da se isporučuju uz traženu cijenu, performanse i na vrijeme - poručili su.

EU 5,2 milijarde kuna daje Rimcu i Hrvatskim vodama
EU 5,2 milijarde kuna daje Rimcu i Hrvatskim vodama

Mate Rimac vodi i Bugatti Rimac i Rimac Technology. Bugatti i Rimac Automobili nastavljaju funkcionirati kao zasebne marke, djelujući kao dio Bugatti Rimac sa zajedničkim istraživanjem i razvojem i drugim ključnim funkcijama, zadržavajući postojeće proizvodne pogone i distribucijske kanale. Bugatti Rimac predstavlja tvrtku koja će razvijati budućnost Bugatti i Rimac vozila, udruživanjem resursa i stručnosti u istraživanju i razvoju, proizvodnji i drugim područjima.

Rimac Technology danas je tvrtka sa 1.000 ljudi sa sjedištem u Svetoj Nedelji, a sljedeće godine Rimac Grupa, uključujući Rimac Technology, imat će sjedište u novom Rimac Kampusu od 200.000 m2 na periferiji Zagreba u Hrvatskoj. Tu će smjestiti 2500 radnika, ali i proizvoditi Neveru i buduće modele te komponente.

- Ako se vratimo na sam početak poslovanja Rimac Automobila 2009. godine, san mi je bio napraviti vlastiti električni hiperautomobil. S Neverom vjerujemo da smo ostvarili taj san, stvorili smo najbrže ubrzavajući automobil na svijetu koji nije „samo“ brz nego i udoban, upotrebljiv i koji pokazuje naše mogućnosti. Električni pogon, baterijski sustav, sustav Torque Vectoringa, povezivost, sustavi upravljanja i bezbrojni drugi električni sustavi na Neveri su sve naši vlastiti proizvodi, a svaki od njih se može prilagoditi aplikacijama koje možete pronaći na nizu vozila proizvedenih u većim serijama.

Odvajanje poslovanja za druge proizvođače u industriji u vlastiti entitet u obliku Rimac Technology tvrtke prirodan je korak jer su nam fokus dva potpuno različita tržišta, hiperautomobili i komponente. Na primjer – proizvodi tvrtke Rimac Technology, iako su na vrhuncu performansi, također moraju biti izuzetno troškovno konkurentni i proizvedeni u velikim količinama, dok su izazovi za hiperautomobile drugačiji. Ova nova struktura omogućit će svakoj tvrtki Rimac Grupe da procvjeta do svog punog potencijala, zadržavajući sinergiju među dvije kompanije – na primjer, koristeći vlastite hiperautomobile kao „testne poligone“ za novu tehnologiju prije nego što je ponudimo drugim proizvođačima automobila - rekao je Mate Rimac, izvršni direktor Rimac Grupe.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 4
VIDEO

Istraživanje Revoluta: Hrvatska četvrta najpopularnija zemlja za odmor među turistima u Europi
HRVATI NA ODMOR U ŠPICI?

Istraživanje Revoluta: Hrvatska četvrta najpopularnija zemlja za odmor među turistima u Europi

Hrvati većinom ciljaju na srpanj i kolovoz, a Hrvatima su pak, top destinacije bile Slovenija, Italija, Njemačka, Austrija i Bosna i Hercegovina, pokazuje istraživanje financijske aplikacije Revolut

Tko je Ivana Habazin? Izgubila je oca kao beba i prošla pakao, bila u samostanu. Sad je u vrhu
TEŠKA ŽIVOTNA PRIČA

Tko je Ivana Habazin? Izgubila je oca kao beba i prošla pakao, bila u samostanu. Sad je u vrhu

Najbolja hrvatska boksačica Ivana Habazin (34) prošla je trnovit put do svjetskih pojaseva, a 'odustala' je samo jednom u životu...
Što je najčudnije što vas može uzbuditi? Ovo su razlozi zašto neki ljudi imaju neobične fetiše
NASTRANE SKLONOSTI

Što je najčudnije što vas može uzbuditi? Ovo su razlozi zašto neki ljudi imaju neobične fetiše

Što se više 'borite' protiv fetiša, to ga više želite. Fetiši postaju moćni jer ih društvo označava kao 'izvrnute', 'nastrane' i 'pogrešne' - što ih čini još privlačnijima