To je to što me zanima!

Toyota imala veću proizvodnju od očekivanog, upozorili: 'Mogli bi imati problema s nestašicom'

Automobilski div upozorio je danas ipak da bi mogao proizvesti i 10 posto manje vozila no što pokazuju najnoviji izračuni zbog rizika poput nestašice čipova ili širenja covida 19
Vidi originalni članak

Japanski proizvođač vozila Toyota Motor naznačio je da je u poslovnoj godini 2022/2023. proizveo više vozila no što je bio očekivao, upozorivši ipak da bi njegovi pogoni još mogli imati problema s nestašicom dijelova i covidom 19.

Toyota sada neslužbeno procjenjuje da će u poslovnoj godini koja završava u ožujku proizvesti 10,6 milijuna vozila.

VOZILI SMO Stigla je Toyota Corolla Cross. Nema previše veze s klasičnom Corollom, ovo je pravi SUV

Krajem prošle godine bila je procijenila da će proizvesti 9,2 milijuna vozila, snizivši procjenu za 5,2 posto zbog poskupljenja materijala i nestašica poluvodiča.

Automobilski div upozorio je danas ipak da bi mogao proizvesti i 10 posto manje vozila no što pokazuju najnoviji izračuni zbog rizika poput nestašice čipova ili širenja covida 19.

TESTIRALI SMO Toyota RAV 4: Novi plug-in hibridni pogon za mnogo snage i vrlo malu potrošnju benzina

Kompanija objavljuje neslužbene procjene kako bi dobavljačima olakšala planiranje proizvodnje, navodi Reuters objašnjenje neimenovanog Toyotinog direktora.

Idi na 24sata

Komentari 8

  • ivanz 22.01.2023.

    Ono što je VW grupa na Balkanu to je Toyota u svijetu... Koliko su oba brenda trendy to je stvar osobne perspektive...

  • Bukva2 21.01.2023.

    Bojkot novih bezobrazno skupih automobila, dobri rabljeni se isplati. I više nikada neki europski brand. Samo Azijati. Čak i mehaničar mi je rekao: "Ako želiš da se često viđamo kupiti ćeš Golfa ili neki europski brand, ako ne uzmi Japanca, nekog čistog azijata i vidimo se godišnje na izmjeni ulja." Tako je i bilo i tako i je, vozim Hyundai i30, crdi 2010 godište - peri - deri! Obratite pažnju na parking ispred mehaničara, samo Volkswagen, BMW, Peugeot te ostali Europski brandovi, a koštaju kao zlato. Mehaničari doslovno žive od njih. I da, nema to veze sa količinom prodanih. Ne hvala, više nikada. Nissan izbjegavati jer ih je kupio Renault, tu je dakle sve jasno, nije to stari Japanac Nissan što je bio. Dakle ljudi, Toyota, Honda, Hyundai, KIA, Mazda(kod Mazde jači motori, one slabije izbjegavati jer ih radi Ford), Suzuki, Mitsubishi, Subaru, Daihatsu i guštajte! A govorim i iz vlastitog primjera, dakle u obitelji imamo Hyundai i30 1.6 crdi 2010., godište, Hyundai i20 1.4 crdi 2012., godište i Toyota Yaris 1.4 d4d 2000., godište - dakle svi peri - deri, a deremo ih pošteno. Tolika razina zahvalnosti kod automobila odavno više ne postoji kod europskih brandova. Probajte Azijate, vjerujte mi, nećete se više vratiti na Europljane. Hvala.   

  • Pešekan1 19.01.2023.

    Najjači svijetski brend!

Komentiraj...
Vidi sve komentare