To je to što me zanima!

Novi Hyundai i30 je automobil za tipičnog hrvatskog kupca

Hyundai je sa novom generacijom i30 napravio velik korak naprijed u svakom pogledu, a u skladu s tim rasla je i cijena, no automobil je još prilično povoljan
Vidi originalni članak

Hyundai i30 je nasljednik Accenta, a on je pak svojedobno naslijedio Ponyja, s kojim je u Hrvatskoj prije tri desetljeća i započela korejska priča. 

Tad su to bili automobili bez duše i luksuza, no prodavala ih je niska cijena i visoka razina pouzdanosti. Hyundai je s vremenom evoluirao i neke konkurente dostigao, a neke i u potpunosti prestigao. Dokaz tome je novi i30, automobil koji i u umjerenoj verziji s osnovnim motorom i srednjim paketom opreme ima i dušu, i dašak luksuza, odlična vozna svojstva te mnogo komfora.

Hyundai je bez pretjerivanja bolji automobil od više od 50% konkurenata u klasi i ne mora više biti jeftin da bi se prodavao. Hyundai je s godinama naučio i dizajnersku lekciju, pa je ovaj automobil osmišljen i oblikovan u Europi te izgleda zaista lijepo i elegantno. Unutrašnjost sa srednjim paketom opreme izgleda vrlo dobro, ništa ne nedostaje. Tu je i kamera za vožnju unatrag i zaslon osjetljiv na dodir. Ergonomija je savršena, sve je jednostavno, nadohvat ruke, i tamo gdje bi trebalo biti.

Udobnost vožnje je vrhunska, a tome pridonosi i izuzetno miran, tih i kultiviran benzinski motor. S druge strane, tražite li sportsku vožnju i uzbuđenja morat ćete posegnuti za nekim snažnijim agregatom jer ovaj jednostavno nije stvoren za to, što pokazuju i performanse. No za svakodnevnu upotrebu, gradsku vožnju i povremena dulja putovanja otvorenom cestom i autocestom sasvim je dovoljan. Iako se radi o “staromodnom” motoru koji ne priznaje filozofiju downsizinga, potrošnja je vrlo prihvatljiva.

Na testu smo u gradu trošili 7,2 l/100 km, a na otvorenoj cesti oko 6 l/100 km. Vrlo razuman automobil, unatoč tome što se Hyundai cijenama približio konkurenciji, još spada među povoljnije. Iako je više od 130.000 kuna, koliko košta testni model respektabilna brojka, to je još gotovo 15 tisuća kuna manje od osnovnoga Golfa s petero vrata i osjetno manje od podjednako opremljenog prosječnog konkurenta. Hyundai i30 je razuman auto za tipičnog hrvatskog kupca koji se ne može razbacivati novcem.

TVORNIČKI PODACI
masa: 1316 kg
dimenzije: 434x180x146 cm
obujam: 1368 ccm
snaga: 74 kW/100 KS  
ubrzanje (0-100km/h): 12,6 s
najveća brzina: 183 km/h
potrošnja: 5,4 l/100 km
cijena: 130.490 kn (testni model)   126.990 kn (bez doplata)
Testirani Hyundai i30 1.4i Style Plus u opremi ima kameru za vožnju unatrag, 5" zaslon osjetljiv na dodir, 16” alunaplatke, električno preklopne retrovizore, tempomat, sustav autonomnog kočenja...

 

Idi na 24sata

Komentari 61

  • MAX 2010 09.06.2017.

    Kad se već uspoređuje golf je 129500 sa osnovnom opremom ali tehnološki tri koplja bolje (tsi višekratno motor godine), dakle ovo je pre preskupo...! U klasi-kategoriji mnogo je vozila cjenovno povoljnije i jače....KIA i Hyundai su sve skuplji i šiju evropska vozila već davno samo treba biti sklon crtić dizajnu

  • Odvjetnik diniMal 30.05.2017.

    Rađe kupit polovna invalidska kolica

  • Skull 29.05.2017.

    Od iza zgleda ko golf 7 od napred ko ford, iznutra pokrali fiata, toliko o inventivnom dizajnu :-D

Komentiraj...
Vidi sve komentare