To je to što me zanima!

Vozili smo novi Peugeot 3008: Senzacija koja nas je oduševila

Unutrašnjost Peugeota 3008 postavlja nove standarde. Instrumenti su digitalni i moguće ih je konfigurirati na više načina. Mnogim funkcijama se upravlja dodatnim dodirnim zaslonom
Vidi originalni članak

Peugeot je u SUV ofenzivi. Samo tjedan dana nakon što smo vozili obnovljeni 2008, u Parizu smo se pobliže upoznali s novim 3008, autom kojim Peugeot želi postati jedan od vodećih proizvođača SUV-a kompaktne klase.

Robusno, agresivno i originalno oblikovan automobil definitivno nije kopija niti jednog drugog kompaktnog SUV-a te se već na prvi pogled izdiže iz mase. Oduševljava i u unutrašnjosti. Naime, Peugeot je posegnuo za receptom iz modela 208, 308 i 2008 te instrumente podignuo iznad volana, i sve to začinio potpuno novim digitalnim instrumentima koje je moguće konfigurirati na desetke načina.

Veliki dodirni zaslon u sredini, kao i kod 308, služi za upravljanje brojnim funkcijama između ostalog i klima uređajem. Unutrašnjost je puna kvalitetnih materijala i izgleda originalno, luksuzno i profinjeno, a zbog vrlo masovnog središnjeg grebena osjećaj je kao da sjedite u sportskom autu. U ponudi će biti dva benzinska motora, trocilindrični sa 130 KS i 1.6-litreni turbo sa 165 KS. S dizelske strane tu su čak četiri agregata sa 100, 120, 150 i 180 KS. U ponudi su ručni i automatski mjenjač, dok pogona na sve kotače neće biti. Novi Peugeot 3008 na hrvatsko tržište stiže nakon ljeta, a cijene se za sada drže u tajnosti.

Idi na 24sata

Komentari 6

  • Logaritmicus 24.11.2016.

    Ja mislim da ste svi vi bolesnici bez skole na gradskim jaslama...Novi peugot ima samo jednu zamjerku i to sto se zove isto ko stari 3008! Dizajn vanjstine, savrsen..pogotovo straznji dio, interijer savrsen u svim dijelovima uz dodatak mjesta Osobno vozim qashqai i osjeca se bar 20% prostraniji. Dalje oznaka SUV znaci vozilo izmedju djipa i osobnog automobila, sto nase bufale od prodavaca ne razlikuju pa im je sve SUV. Dakle od SUVA se ne ocekuje brdsko planinska akcija i opravdano je sto nema pogon na sve kotace. Aj zamisli budalu, koja bi se s novom 3008 isla provlaciti kroz siblje u sumi i unistavala gume po kamenju i na stjenama? Dakle 3008 je savrsenstvo bez mana, a nitko nije razmisljao da je unutarnji sredisnji greben priprema za bateriju, u obliku slova T sto koriste drugi auti? Jedino je potrebno izabrati boju u kombinaciji s crnim krovom i voziii po cesti jer ono S uv znacib SPORT, kad vec nista ne trenirate.

  • Gutmann 05.06.2016.

    -Dizajn unutrašnjosti katastrofa, vanjski izgled dosta dobar. Samo šteta što neće imati 4x4 pogon jer je rekorder u svojoj klasi po udaljenosti podnice od tla (22 cm) pa bi tako bio čak i upotrebljiv i za off-road ovako je auto u startu okrljašten spram konkurencije recimo jedne Vitare 4wd, tako da će ga prodavati samo dizajn - lukavi su ti francuzi, umjesto da ulože u tehničku stranu oni sve adute ispucaju u dizajn. -Ukratko promašaj od auta, rađe si kupite neki jeftiniji karavan jer dođe na isto... jer čemu SUV ako nema 4x4...

  • Dex Dexter 03.06.2016.

    Trocilindrični SUV... Ima smisla, sve u šesnaest... A osobito ima smisla što ni jedan nema pogon na sve kotače... Ma prava stvar...

Komentiraj...
Vidi sve komentare