Istraživanja pokazuju da kupci ne vole stresan i dosadan šoping, nego žele da bude brz, jednostavan i zabavan. Naši trgovci u većini slučajeva to ne prepoznaju
Kupci biraju male trgovine jer je im je šoping brži i ugodniji
GfK Njemačka istražio je kupovnu moć građana u 42 europske zemlje. Hrvatska se našla na 30. mjestu s oko 39.500 kuna koliko godišnje imaju na raspolaganju za kupovinu roba i usluga. To je tek 40 posto prosjeka u Europi.
Istraživanja pokazuju da kupci ne vole stresan i dosadan šoping, nego žele da bude brz, jednostavan i zabavan. Naši trgovci u većini slučajeva to ne prepoznaju pa se fokusiraju na cijenu i akcijske ponude.
Također, kupci sve više preferiraju kupovinu u manjim trgovinama u kojima vlada obiteljski ugođaj, a sve više izbjegavaju supermarkete jer u njima troše previše vremena. Kupci više nisu toliko podložni utjecaju reklama kao prije, nego će češće nešto kupiti ako su to imali priliku probati, recimo kroz testere.
Također, u 67 posto slučajeva kupit će novi brend ako im je to preporučio netko blizak.