To je to što me zanima!

Želite biti dobri u komunikaciji? Za početak morate slušati druge

Tijekom razgovora s drugima odvojite osobna mišljenja od činjenica i pokušajte ne nametati svoje stavove i uvjerenja nego se posvetite slušanju sugovornika
Vidi originalni članak

Radijska voditeljica Celeste Headlee kaže kako nam danas, više nego ikad, nedostaje vještina koje omogućuju kvalitetniju i bolju komunikaciju među ljudima.

POGLEDAJTE VIDEO: Pripazite na govor tijela na razgovoru za posao

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Stoga je za IndianExpress otkrila načine koji će doprinijeti tome da postanete bolji sugovornik i briljirate u svakom razgovoru koji planirate voditi. Osnovna pravila komunikacije vrlo su jednostavna i svima razumljiva, pa ih stoga nije teško primijeniti.

Tako savjetuje da se za početak u potpunosti posvetite razgovoru koji vodite. Ne obavljajte druge zadatke tijekom razgovora i budite prisutni. Kaže kako je jednako važno ući u svaki razgovor pod pretpostavkom da iz njega imate što naučiti. Pritom odvojite svoja osobna mišljenja i ne namećite ih.

24SATA IZ BEOGRADA Psiholog Milević: Ključna je komunikacija koja u društvu više gotovo ne postoji!

Ako vas nešto zanima, otvoreno pitajte. Postavite pitanja koja će odgovoriti na to tko je, što, kako, kada i zašto učinio. Također, prepustite se tijeku razgovora. Padat će vam na pamet različite misli, no ne posvećujte im se tako da vas ometaju u razgovoru.

Ako nešto ne znate, recite to. Nemojte se pretvarati da znate o čemu je riječ. Istovremeno, ne uspoređujte svoja iskustva sa iskustvima sugovornika. Ako govore o tome da su izgubili člana obitelji, nemojte početi govoriti o svojem sličnom iskustvu. Što god misli, to nije isto.

DAN RADIOAMATERA Brža komunikacija: Ljude širom svijeta ujedinili su radiovalovi

Također, pokušajte se ne ponavljati jer to usporava razgovor i dosadno je. Čak i ako nešto želite istaknuti, nemojte istu misao neprestano preoblikovati i izgovarati je umotanu u drugačiji celofan. Prepričavajući nešto, klonite se beskrajnog opisivanja detalja. Oni u razgovoru nisu važni.

Najvažnija vještina koju morate razviti je vještina slušanja. Postoji razlog zašto prosječan čovjek može izgovoriti 225 riječi u minuti, ali može ih čuti oko 500 u u istom vremenu. I na kraju, budite kratki. U vašem izlaganju budite kratki i slušajte druge ljude.

OBRATITE PAŽNJU Prekrižene ruke: Govor tijela koji o čovjeku otkriva puno toga

Idi na 24sata

Komentari 7

  • liliZG2.0 29.07.2023.

    dragi stručnjaci , i koliko dugo moramo slušati te koji vole slušati vlastiti glas?

  • 28.07.2023.

    To slušanje drugih skupo me košta...

  • 28.07.2023.

    Ha ha🤪🤪🤪💃💖👼🍀😺🙏

Komentiraj...
Vidi sve komentare