To je to što me zanima!

Candidate experience: Mjerenje zadovoljstva kandidata

Pevec je kompanija koja voli mjeriti uspješnost svojih aktivnosti, a na to smo posebno usmjereni i u Sektoru ljudskih potencijala
Vidi originalni članak

Jedna od aktivnosti koju mjerimo je i naš selekcijski postupak odnosno naša uspješnost u provođenju istog. A o tome najbolje mogu prosuditi upravo naši kandidati  - oni koje smo zaposlili, ali i oni koje smo morali odbiti. 

Iz tog smo razloga već prije više od godinu dana pokrenuli anketu kojom mjerimo zadovoljstvo kandidata našim selekcijskim postupkom i koju redovito šaljemo svim kandidatima koji su bili pozvani barem na jedan razgovor.

Želimo na taj način prikupiti kvalitetne i objektivne povratne informacije o kvaliteti našeg selekcijskog postupka te dobiti povratnu informaciju o tome kako možemo biti još bolji. Na ovaj način istovremeno jačamo i imidž poslodavca.  

Anketa zadovoljstva kandidata selekcijskim postupkom važna je iz razloga kako bismo stvorili jasnu sliku o tome kako kandidati percipiraju i reagiraju na proces zapošljavanja, intervjuiranja i uključivanja poslodavaca. Naime, manje je vjerojatno da će se kandidat koji je imao loše iskustvo tijekom intervjua ponovno prijaviti u budućnosti, prihvatiti ponudu za posao i kupiti proizvode ili usluge dotične kompanije. Isto tako, vjerojatno bi to loše iskustvo proširio i u svom bližem krugu prijatelja i poznanika ta na taj način negativno utjecao na imidž poslodavca. Istovremeno, važno nam je čuti i o pozitivnim iskustvima kandidata koji su prošli selekciju jer na taj način možemo procijeniti idemo li u pravom smjeru. 

Ova je aktivnost u skladu s našom vizijom u Sektoru ljudskih potencijala da budemo na listi želja svakog posloprimca, a koja se naslanja na viziju Peveca da budemo dio svakog doma.

Na taj način podržavamo i misiju Peveca da odgovornim radom i brigom za ljude stvaramo ugodno iskustvo kupovine za naše kupce. Kandidati za posao su na neki način kupci Sektora ljudskih potencijala, ali i potencijalni ili postojeći kupci naših proizvoda. Kako kroz ovu aktivnost jačamo i imidž poslodavca direktno utječemo i na jedan od naših strateških ciljeva, a to je biti među top poslodavcima u Hrvatskoj.

Glavni ciljevi ankete su:

  • Prikupljanje povratnih informacija kandidata kako bismo dobili jasnu sliku o tome što se u procesu zapošljavanja može poboljšati
  • Mjerenje uspješnosti LJP u provođenju selekcijskog postupka
  • Jačanje imidža poslodavca

Sama anketa se sastoji od pitanja koja su isključivo vezana uz proces selekcije i ne sadrže nikakva osobna pitanja. Sudjelovanje u anketi je dobrovoljno i anonimno, ne prikupljaju se osobni podaci i nema ograničavajućih elemenata zbog kojih bi neke skupine bile diskriminirane, tj. ne bi mogle sudjelovati u anketi na transparentan, anoniman i dostupan način.

Rezultati ankete se prate na mjesečnoj razini. Uspoređivanjem rezultata anketa prati se uspješnost po svakom pokazatelju / pitanju iz ankete te se radi mjesečno izvješće koje se prezentira na redovitim kolegijima ili na strateškim sastancima.

Idi na 24sata