To je to što me zanima!

Institucije nema tko čistiti: Htjeli su da to rade službenici

Nakon što je propala tvrtka s kojom je sklopljen ugovor za usluge čišćenja u državnim institucijama, zaposlenici su prepušteni sami sebi. Iz sindikata se boje da bi ovo stanje moglo potrajati
Vidi originalni članak

RTL javlja kako su državne institucije diljem Hrvatske ostale bez usluge čišćenja, i da se taj problem 'vuče' već mjesec dana. Tvrtka s kojom je sklopljen ugovor, naime, nije više mogla pružati usluge pa je tako propao dogovoreni posao veći od 20 milijuna kuna. 

Središnji ured za javnu nabavu rješava ovaj problem, no zasad su područne službe i njihovi zaposlenici prepušteni sami sebi, snalaze se kako znaju.

Najveći obujam posla s propalom tvrtkom, Adriatic Servis, imala je Porezna uprava, a njihove ugovorene usluge iznosile su nešto više od 3 i pol milijuna kuna. Predsjednica Sindikata Porezne uprave Hrvatske Gordana Jagar za RTL je izjavila kako je u tom trenutku Središnji ured Porezne uprave poslao naputak kako da riješe taj problem dok se ne otvori novi javni natječaj.

- Neki su se bolje snašli, neki lošije, ali je činjenica da je bilo čak pokušaja da se odgovornost prebaci na službenike, na način da oni ako mogu privremeno obavljaju te poslove na što smo se mi naravno usprotivili - kaže Jagar.

NEMA TKO ČISTITI Krah 'outsourcinga': Domovi zdravlja ostali su bez čistačica

U uredima Porezne uprave u čak 15 županija koristile su se usluge tvrtke Adriatic servis, no kada je krajem svibnja stigla obavijest da tvrtka ne posluje dobro i da joj je račun blokiran, postalo je jasno da ugovorene obveze prema državi više neće moći ispunjavati.

Glavni tajnik Sindikata državnih i lokalnih službenika i namještenika Siniša Kuhar napominje kako je oduvijek bilo problema s outsourcingom poslova čišćenja i da Adriatic Servis nije prva tvrtka koja nije mogla ispunjavati dogovoreno. Iz spomenute tvrtke za usluge čišćenja nitko se ne javlja, svi dostupni brojevi su im izvan funkcije.

- Sindikat zahtjeva da Vlada pokušava ovaj problem riješiti na način da posao obave namještenici-zaposlenici državnih tijela koji to ionako sada rade za male novce i plaću od oko 3000 kuna - poručuje Kuhar.

Porezna se zasad snašla, barem privremeno. Rješenje su pronašli u drugim tvrtkama, no predsjednica Sindikata se boji da bi ovo stanje moglo potrajati, iako je država ta koja bi trebala pobrinuti za usluge čišćenja.

Idi na 24sata

Komentari 28

  • lotus_1 16.07.2019.

    Apropo.....jesu li pantovčak i banski dvori našli kuhara za 3.500 kn plaće?

  • sol 16.07.2019.

    Ima logike, svaki radnik cisti svoje radno mjesto, a i oni bi mogli jer od 7-8 sati se kavenise, rdi se od osam, na gablec se ide u grd vise od sat cast iznimkama, dosta ima slobodnog hod i brbljanja na poslu, presvlacenje, nestajanje po pola sata sat, i sta je tu lose, ciste i doma ili mozda ne, odnosno vecin je prljavo, doma a van kad izadu parfumerija, iza njih, ja bi to uveo reda radi da se postuje stranka i rad,

  • John Doe Jr. 16.07.2019.

    zašto ovi iz sabora "lezi lebe da te jedem" ne prime se čišćenja poslovnih prostora, ureda, lokala, stubišta, garaža, podruma, apartmana,...i onako hurca ne rade osim što pljačkaju hrvate

Komentiraj...
Vidi sve komentare