Darijan Gudelj (14), učenik 8. razreda OŠ Manuš iz Splita, dobitnik je brojnih nagrada iz državnih natjecanja. Tri je puta bio državni prvak iz matematike, a natječe se još u tehničkom, hrvatskom jeziku i fizici. Darijan želi da se reforma nastavi.
- Reforma škole je važna stvar koju se ne bi smjelo odlagati. Iako se možda to političarima ne čini važnim, učenici koji svaki dan sjede u školi itekako znaju da je reforma potrebna. Jako puno gradiva učimo u jako kratkom vremenu. To je problem, pogotovo za učenike koji idu na više izvanškolskih aktivnosti i imaju druge interese. Njima je puno teže sve to gradivo usvajati, a istovremeno imati vremena za sve drugo što ih zanima i korisno im je. U školi nas ne uče logičko razmišljanje i zaključivanje. To se odražava i na cijelo društvo jer oni koji ne znaju logički razmišljati, donositi životne odluke, bit će nesposobni za život. Školstvo je važno ne samo za mlade već i za razvoj cijelog društva. Reforma nam treba zbog bolje budućnosti svih nas - rekao nam je Darijan.
Ivan Tečer (18), učenik 3. razreda Prirodoslovno-matematičke gimnazije u Slavonskom Brodu, kaže kako definitivno ima mjesta za promjene.
- Pogotovo bi trebali raditi na praktičnoj primjeni znanja, jer često znamo činjenice koje ne znamo primijeniti. Svakako bi bilo dobro uvesti više eksperimentalnog rada u nastavi iz prirodnih predmeta - kaže Ivan. Njegov razredni kolega Igor Kladarić (17) smatra da bi se u nastavu trebalo uvesti više novih tehnologija.
- Nove tehnologije u nastavi treba koristiti od najranije dobi. Promjene treba uvesti, bolje je krenuti i polako napredovati umjesto da stojimo na mjestu - poručuje Igor.
Matko Pavičić (17), učenik trećeg razreda Tehničke škole u Požegi, podržava reformu jer smatra da neke predmete uči na krivi način.
- Kako bismo fiziku, kemiju ili biologiju shvatili u potpunosti, potrebno je izvoditi razne pokuse jer bi tu teoriju koju sad moramo ‘nabubati’ povezali s viđenim i sve bi bilo jasnije. Učenike majstorskih zanimanja potrebno je voditi u radionice, kuhare u kuhinje i vanjske praktikume - zaključuje Matko.