To je to što me zanima!

'Iz škola izlazimo nespremni za život, bez praktičnih znanja...'

Darijan Gudelj (14), učenik 8. razreda OŠ Manuš iz Splita, dobitnik je brojnih nagrada iz državnih natjecanja. Tri je puta bio državni prvak iz matematike
Vidi originalni članak

Darijan Gudelj (14), učenik 8. razreda OŠ Manuš iz Splita, dobitnik je brojnih nagrada iz državnih natjecanja. Tri je puta bio državni prvak iz matematike, a natječe se još u tehničkom, hrvatskom jeziku i fizici. Darijan želi da se reforma nastavi.

- Reforma škole je važna stvar koju se ne bi smjelo odlagati. Iako se možda to političarima ne čini važnim, učenici koji svaki dan sjede u školi itekako znaju da je reforma potrebna. Jako puno gradiva učimo u jako kratkom vremenu. To je problem, pogotovo za učenike koji idu na više izvanškolskih aktivnosti i imaju druge interese. Njima je puno teže sve to gradivo usvajati, a istovremeno imati vremena za sve drugo što ih zanima i korisno im je. U školi nas ne uče logičko razmišljanje i zaključivanje. To se odražava i na cijelo društvo jer oni koji ne znaju logički razmišljati, donositi životne odluke, bit će nesposobni za život. Školstvo je važno ne samo za mlade već i za razvoj cijelog društva. Reforma nam treba zbog bolje budućnosti svih nas - rekao nam je Darijan.

Ivan Tečer (18), učenik 3. razreda Prirodoslovno-matematičke gimnazije u Slavonskom Brodu, kaže kako definitivno ima mjesta za promjene.

- Pogotovo bi trebali raditi na praktičnoj primjeni znanja, jer često znamo činjenice koje ne znamo primijeniti. Svakako bi bilo dobro uvesti više eksperimentalnog rada u nastavi iz prirodnih predmeta - kaže Ivan. Njegov razredni kolega Igor Kladarić (17) smatra da bi se u nastavu trebalo uvesti više novih tehnologija.

- Nove tehnologije u nastavi treba koristiti od najranije dobi. Promjene treba uvesti, bolje je krenuti i polako napredovati umjesto da stojimo na mjestu - poručuje Igor.

Matko Pavičić (17), učenik trećeg razreda Tehničke škole u Požegi, podržava reformu jer smatra da neke predmete uči na krivi način.

- Kako bismo fiziku, kemiju ili biologiju shvatili u potpunosti, potrebno je izvoditi razne pokuse jer bi tu teoriju koju sad moramo ‘nabubati’ povezali s viđenim i sve bi bilo jasnije. Učenike majstorskih zanimanja potrebno je voditi u radionice, kuhare u kuhinje i vanjske praktikume - zaključuje Matko.      

Idi na 24sata

Komentari 13

  • kickass 01.06.2016.

    Nekada je praksa bila obavezna, a učenici koji su je imali su dobili plačene odrađene dane.... Danas klinci završe školu bez ijednog dana prakse, jer jbga, eventualni poslodavac bi trebao izdvojiti koju kunu na to dijete... Od kolege klinac (žive u njemačkoj), dobiva mjesečno 900 eura stipendije uz osiguran posao nakon završetka škole... Sramota od države...

  • Sandokan Janosik 01.06.2016.

    Dica bi morala imati i kućng odgoja da bi bili sposobni nakon škole u život

  • stbbb 01.06.2016.

    sve je kriv internet osobno znam uciteljicu gdje je ucenicka teka prazna a sa interneta skida drugasicima zadatke i daje ispite znanja sto vise vadi cak i zadace iz programa za treci razred.Ponasa se kao da su ucenici studenti pa netrebaju nista pisati u biljeznice jednostavno se pitam dali da uopce kupujem djetetu biljeznice u trecem razredu.

Komentiraj...
Vidi sve komentare