To je to što me zanima!

Kultno piće s novim izgledom: 'Popijete ga i boli vas... Pipi!'

Na splitskom sajmu GAST 2017. Dalmacijavino je predstavilo redizajnirane nove etikete za vina, jaka alkoholna pića i novi izgled kultnog pića od naranče Pipi
Vidi originalni članak

“Pomalo, od 1946. godine” - novi je slogan Dalmacijavina otkad je ta tvrtka prešla u ruke tvrtke Oštrc, hrvatskog kralja šećera Marinka Zadre, inače većinskog vlasnika Viro grupe. 

Na splitskom sajmu GAST 2017. predstavljene su redizajnirane nove etikete za vina, jaka alkoholna pića i novi izgled kultnog pića od naranče Pipi koji se sad puni u Hercegovini.  

Dalmacijavino je krenulo i s proizvodnjom kvasine barrique, koja će na tržište izlaziti svake tri godine i u ograničenim količinama. Naime, tri će godine odležavati u barrique bačvama u podrumima vinarije u Drnišu.  

- Novi slogan “Pomalo, od 1946. godine” - ukazuje da je život previše važan da bismo ga shvaćali suviše ozbiljno. To je zapravo esencija dalmatinskog znanja kojega smo htjeli prenijeti u biti Dalmacijavina. Što se tiče Pipija – on asocira na more, opuštenost i društvo. Htjeli smo da bude retro piće nove generacije s dodanim ekstraktom bezbrižnosti. Jednostavno ga popijete i boli vas…Pipi! -  poručili su iz Dalmacijavina kojim sad upravlja Marinkov mladi unuk Luka Diel Zadro.

Idi na 24sata

Komentari 6

  • 03.07.2017.

    pipi je dobro piće

  • Istinski_Hrvat 03.03.2017.

    "Sok od Pipi i pušenje od Kuki" su najbolja kombinacija u reklami.

  • 1111111111111 02.03.2017.

    Na staroj slavi se ne živi.... Taj pipi meni nikad nije bio dobar...

Komentiraj...
Vidi sve komentare