Sjajan marketinški potez. NK Osijek objavio je kako će navijači moći sami izabrati dizajn novih dresova. Raspisali su natječaj na koji se prijavilo više od 130 ljudi. Klupska komisija u sastavu dizajnera, djelatnika u marketingu, sportskih novinara i navijača izabrala je najbolji rad. NK Osijek igrat će u dresovima koje je dizajnirao mladi osječki dizajner Leo Vinković, kojem je u viziji novog dresa Osijeka pomagao kolega Vedran Šterijev. Više od 3000 ljudi odlučilo se baš za njihov rad.
- Dizajn novih dresova inspiriran je Osijekovim “Patrick” dresom s početka devedesetih. Bez obzira na inspiraciju, standardizacijom, modernizacijom i detaljima ovo je potpuno novi dizajn dresa. Prije samog procesa dizajna dresova bilo je potrebno definirati standarde vizualnog identiteta kluba. Grafički standardi obuhvaćaju detaljno definiranje klupskih boja, redizajn i pojednostavljivanje grba, definiranje tipografije za brojeve i prezimena igrača, te osmišljavanje detalja za brendiranje kluba i samih dresova - rekao je Leo za službenu stranicu kluba.
Za svoj dizajn Leo će dobiti simboličnu nagradu u obliku dresa, monografije kluba te godišnje ulaznice za novu sezonu. Konačna verzija dresa uz dodatne prilagodbe i dorade bit će predstavljena početkom lipnja.