Dizajn novih dresova inspiriran je dresom s početka 90-ih, rekao je Leo Vinković, koji je pobijedio na javnom natječaju. Njegove dresove nosit će igrači NK Osijeka
Navijači su izabrali svoj dizajn: NK Osijek u novim dresovima
Sjajan marketinški potez. NK Osijek objavio je kako će navijači moći sami izabrati dizajn novih dresova. Raspisali su natječaj na koji se prijavilo više od 130 ljudi. Klupska komisija u sastavu dizajnera, djelatnika u marketingu, sportskih novinara i navijača izabrala je najbolji rad. NK Osijek igrat će u dresovima koje je dizajnirao mladi osječki dizajner Leo Vinković, kojem je u viziji novog dresa Osijeka pomagao kolega Vedran Šterijev. Više od 3000 ljudi odlučilo se baš za njihov rad.
- Dizajn novih dresova inspiriran je Osijekovim “Patrick” dresom s početka devedesetih. Bez obzira na inspiraciju, standardizacijom, modernizacijom i detaljima ovo je potpuno novi dizajn dresa. Prije samog procesa dizajna dresova bilo je potrebno definirati standarde vizualnog identiteta kluba. Grafički standardi obuhvaćaju detaljno definiranje klupskih boja, redizajn i pojednostavljivanje grba, definiranje tipografije za brojeve i prezimena igrača, te osmišljavanje detalja za brendiranje kluba i samih dresova - rekao je Leo za službenu stranicu kluba.
Za svoj dizajn Leo će dobiti simboličnu nagradu u obliku dresa, monografije kluba te godišnje ulaznice za novu sezonu. Konačna verzija dresa uz dodatne prilagodbe i dorade bit će predstavljena početkom lipnja.