Renault je još u prošloj generaciji uveo model GT kako bi popunio rupu između običnog Clija i ekstremnog R.S.-a. I tada je to bio poseban model s unikatnim izgledom te vrlo bogatom sportskom opremom. Za razliku od tadašnjeg 1.6-litraša sa 126 KS iz Twinga R.S., novi GT pokreće moderniji 1.2 turbomotor sa 120 KS.
Iako nešto slabiji, novi motor je zahvaljujući turbopunjaču lakši za vožnju. A i manje troši - u prosjeku oko 7,5 l/100 km. Voljeli bismo ipak da je 30-ak KS snažniji i da je ovjes još čvršći iako se ovakav odlično nosi s razrovanim domaćim cestama.
No GT u svakom slučaju izgleda sjajno, odlično je opremljen i vrlo ugodan i jednostavan za vožnju.
Posebno opremljen
GT kao poseban model ima i unikatni vanjski styling. I unutra GT nudi vrlo bogatu sportsku opremu koja uključuje sportski ovjes, sportska sjedala, pedale i upravljač kao u R.S.-u, a tu je i R-Link multimedijalni sustav koji preko zvučnika imitira zvuk motora raznih automobila...
Renault Clio GT 120 EDC
Poput novog Clija R.S., i GT dolazi samo s novorazvijenim automatskim mjenjačem s dvije spojke. Mjenjač EDC nudi automatski i ručni način rada te Sport program, kada su izmjene stupnjeva brže. Zanimljivo - ručice iza upravljača oblikom su iste kao u Nissanu GT-R.
TVORNIČKI PODACI
masa: 1165 kg
dimenzije: 406x173x145cm
obujam: 1197 ccm
snaga: 88 kW/120 KS
ubrzanje (0-100km/h): 9,4 s
najveća brzina: 199 km/h
potrošnja: 5,2 l /100 km
KONKURENCIJA: Citroën DS3, Peugeot 208, Ford Fiesta, VW Polo
CIJENA: 145.400 kuna (testni model) 156.200 kuna (bez doplata)