Clio GT namijenjen je onima koji traže sportski auto, ali ne ekstreman kao R.S. Novi motor sa 120 KS je zahvaljujući turbopunjaču lakši za vožnju, iako je slabiji
Dobro odmjerena sredina: Mini test Renaulta Clija GT 120 EDC
Renault je još u prošloj generaciji uveo model GT kako bi popunio rupu između običnog Clija i ekstremnog R.S.-a. I tada je to bio poseban model s unikatnim izgledom te vrlo bogatom sportskom opremom. Za razliku od tadašnjeg 1.6-litraša sa 126 KS iz Twinga R.S., novi GT pokreće moderniji 1.2 turbomotor sa 120 KS.
Iako nešto slabiji, novi motor je zahvaljujući turbopunjaču lakši za vožnju. A i manje troši - u prosjeku oko 7,5 l/100 km. Voljeli bismo ipak da je 30-ak KS snažniji i da je ovjes još čvršći iako se ovakav odlično nosi s razrovanim domaćim cestama.
No GT u svakom slučaju izgleda sjajno, odlično je opremljen i vrlo ugodan i jednostavan za vožnju.
Posebno opremljen
GT kao poseban model ima i unikatni vanjski styling. I unutra GT nudi vrlo bogatu sportsku opremu koja uključuje sportski ovjes, sportska sjedala, pedale i upravljač kao u R.S.-u, a tu je i R-Link multimedijalni sustav koji preko zvučnika imitira zvuk motora raznih automobila...
Renault Clio GT 120 EDC
Poput novog Clija R.S., i GT dolazi samo s novorazvijenim automatskim mjenjačem s dvije spojke. Mjenjač EDC nudi automatski i ručni način rada te Sport program, kada su izmjene stupnjeva brže. Zanimljivo - ručice iza upravljača oblikom su iste kao u Nissanu GT-R.
TVORNIČKI PODACI
masa: 1165 kg
dimenzije: 406x173x145cm
obujam: 1197 ccm
snaga: 88 kW/120 KS
ubrzanje (0-100km/h): 9,4 s
najveća brzina: 199 km/h
potrošnja: 5,2 l /100 km
KONKURENCIJA: Citroën DS3, Peugeot 208, Ford Fiesta, VW Polo
CIJENA: 145.400 kuna (testni model) 156.200 kuna (bez doplata)