To je to što me zanima!

Nema više besplatno: HEP-ov ELEN kreće s naplatom punjenja električnih auta na autocestama

Cijena za kilovatsat (kWh) u razdoblju više tarife (s PDV-om) na priključcima nazivne snage do 22,1 kW iznosi 2,70 kuna, a u razdobljima niže tarife 2,31 kunu
Vidi originalni članak

Hrvatska elektroprivreda u ponedjeljak 24. siječnja počinje naplaćivati punjenje na javno dostupnim ELEN punionicama na nizu lokacija na autocestama, objavljeno je na stranicama HEP-a, odnosno ELEN-a, HEP-ove mreže javnih punionica.

Naplata počinje na autocesti A1 i to na punionicama Vukova Gorica, Brinje Istok, Brinje Zapad, Janjče Istok, Janjče Zapad, Zir Istok, Zir Zapad, Kozjak Jug, Kozjak Sjever, Nadin Jug, Nadin Sjever, Prokljan Jug, Prokljan Sjever i Rašćane Gornje.

Osim tih dionica punjenje električnih vozila plaćat će se i na autocesti A2 na lokaciji Lepa Bukva, te na autocesti A3 na postajama Spačva, Babina Greda, Dragalić Jug, Gradna Jug, Gradna Sjever, Novska Jug, Novska Sjever, Križ Jug, Križ Sjever, Rastovica, Lučko Jug i Lučko Sjever.

ZELENA REVOLUCIJA Definitivno vozimo na struju: Do 2030. polovica će automobila biti na električni pogon

Vlasnike električnih vozila naplata očekuje i na autocesti A4, na postajama Ljubeščica Istok i Ljubeščica Zapad, kao i na autocesti A6 na lokacijama Cernik i Lepenica Sjever.

Punjenje na ostalim lokacijama i dalje se ne naplaćuje, poručuju iz HEP-a.

Cijena za kilovatsat (kWh) u razdoblju više tarife (s PDV-om) na priključcima nazivne snage do 22,1 kW iznosi 2,70 kuna, a u razdobljima niže tarife 2,31 kunu.

Punjenje na priključcima nazivne snage od 22,2 kW do 50 kW stoji 3,50 kn (u razdoblju niže tarife 2,90 kn), a punjenje na priključcima nazivne snage iznad 50 kW 4,95 kn (cijena punjenja u razdoblju niže tarife je 4,45 kuna.

PROMO Ulaganje u osječki toplinski sustav: HEP provodi EU projekt vrijedan 79 milijuna kuna

Tijekom zimskog računanja vremena viša tarifa računa se od 7 do 21 sat, a niža tarifa od 21 do 7 sati. Kod ljetnog računanja vremena viša tarifa primjenjuje se od 8 do 22 sata, a niža tarifa od 22 do 8 sati.

Dozvoljeno trajanje punjenja na priključcima nazivne snage do 22,1 kW iznosi 180 minuta, na priključcima nazivne snage od 22,2 kW do 50 kW 60 minuta, a na na priključcima nazivne snage iznad 50 kW 45 minuta.

Prekoračenje dozvoljenog trajanja punjenja na svim priključcima iznosi kunu po minuti (s PDV-om).

HEP-ova ELEN mreža javnih punionica sastoji se od javno dostupnih punionica električnih vozila sa zasebnim mjernim mjestom, jednoznačnim praćenjem potrošnje uz zadovoljavanje svih tehničkih i komunikacijske standarda i protokola.

PETA GODIŠNJICA Sjećate se Plenkijeva božićnog obećanja o otkupu Ine? Pravi plan je bio prodati dio HEP-a

Ultra-brze DC punionice imaju dva standardizirana DC priključka (ChaDemo i CCS) i vlastitim kabelima za punjenje vozila, a AC/DC punionice su punionice s tri standardizirana priključka (Mode 3 Type 2 za AC punjenje te Chademo i CCS za DC punjenje) i vlastitim kabelima za punjenje vozila. AC punionice imaju po dva standardizirana Mode 3 Type 2 priključka 22kW za koje korisnik vozila treba imati potreban kabel.

Idi na 24sata

Komentari 66

  • marac35 26.01.2022.

    patim se i ja sa tim kw i kwh, znači, da rezimiramo, cijena je otprilike kao na plin da voziš? računajući da plin neće podivljat i prešišat benzin...

  • POTPEC 25.01.2022.

    Dugo je to i trajalo.... Sve manje para za dilit u firmi, pa stežu na krivi način kaiš.

  • cicmicstric 25.01.2022.

    benzin dok sam živ!!! pričam već godinama da je to sa strujićima žešća sprdačina i nema računice koja bi bila na njihovoj strani....80 posto Hrvata nema love za strujić....a Hrvatska infrastrukturu neće imati još barem 20 godina...tak da sve je to super no nema tu nikakve uštede, prvo ti ga naplate 100 posto više od iste benzinjare, onda mi računaju kao nema održavanja ko fosilci...koje održavanje???filteri ulje ccca 1000kn godišnje, ajde nek je prosjek 2000kn. u 15 godina je to 30k kuna. a reci ti meni kak će izgledat kapacitet nakon 7 godina...iz iskustva znam da Tesla nakon 7 godina izgubila kapacitet dosta, kolko je ono nova baterija??? koje onda tu neko priča o ubrzanju i kak je Tesla bolja...e a pričaju o automatskom ograničenju brzine..što će ti onda ubrzanje ako auto neće dati preko ograničenja...a da se ne dotaknem ekologije! to je tek cirkus! tak da...PETROL TILL I DIE!!! dok ukinete velike zagađivače poput KINE, RUSIJE, AMERIKE onda se javite da moram vozit strujić...

Komentiraj...
Vidi sve komentare