To je to što me zanima!

Stigla je nova generacija najslavnijeg modela BMW-a

BMW M3 i M4 će imati 480 KS, no nudit će se još snažnija i brža verzija Competition. Performanse oduzimaju dah. Snažniji modeli s 510 KS do 100 km/h ubrzaju za samo 3,9 sekundi
Vidi originalni članak

BMW je 35 godina nakon primjere prvog M3 predstavio novu generaciju sportskog automobila koji ga je proslavio diljem svijeta. Legendarni M3 i M4 (coupe verzija) u novoj generaciji, poput svih novih modela BMW-a, imaju ogromnu masku po kojoj se već na prvi pogled razlikuju od prethodnika. 

Nova generacija legendarnih BMW-a puca od snage, a čitav niz brižno osmišljenih detalja trebali bi biti jamstvo da je auto i među najbržima u svojoj klasi. Tako je krov automobil izrađen od plastike ojačane karbonskim vlaknima,  dok je karoserija prepuna posebnih aerodinamičkih detalja koji omogućavaju bolje prianjanje na cestu. 

Auto ima šesterocilindrični redni motor obujma tri litre koji se nudi u dvije različite snage. Obični M3 i M4 tako razvijaju 480 KS i 550 Nm, a Competition verzije čak 510 KS i 650 Nm. Ova verzija motora može se 'vrtjeti' do čak 7200 o/min. Za odličan zvuk zadužen je ispušni sustav s četiri cijevi koje imaju promjer 10 cm. U ispušni sustav su, naravno, ugrađene klapne pomoću kojih se ton i glasnoća zvuka iz njega može regulirati. 

Performanse oduzimaju dah. Već osnovni M3 i M4 do 100 km/h ubrzaju za 4,2 sekunde, a do 200 km/h za 13,7 sekundi. Snažnijem modelu do 100 km/h treba samo 3,9 sekundi, a do 200 km/h 12,5 sekundi. Maksimalna brzina je ograničena na 250 km/h no moguće je kupiti dodatni paket M Driver’s Package kojim se ona povećava na 290 km/h.

Prava rijetkost u ovoj klasi automobila je ručni mjenjač. On ima šest brzina i serijski dolazi uz osnovni M3 i M4. Competition modeli imaju automatski mjenjač s osam brzina. Pogon svih modela je je na stražnje kotače, a od iduće bi godine prvi puta u povijesti M3 i M4 trebao postati dostupan i pogon na sve kotače. 

Proizvodnja novih M3 i M4 započinje u studenom 2020. godine, a u prodajne salone diljem Europe automobili bi trebali doći u ožujku 2021. godine. Iz BMW-a se po pitanju cijena još nisu izjasnili. 

 

Idi na 24sata

Komentari 18

  • 25.09.2020.

    ako mi se zbilja uživa kupit ću alfu giuliu ako ništa čisto zbog dizajna jer ovo što su napravili od novih bmw-a je užas.

  • global 24.09.2020.

    njuška je odlična samo treba maknuti ostale otvore sa branika

  • pišemistinu 24.09.2020.

    huhuhhuhu pa što niste meni dali ja bi dizajnirao ljepši auto,osim što se kvari sad su počeli proizvoditi odvratno nakaradne aute....a vidi tablicu na sredini..hahahahahah....

Komentiraj...
Vidi sve komentare