To je to što me zanima!

Izdavači pokreću prvo detaljno istraživanje: Koliko se troši na digitalno oglašavanje kod nas?

"Studija o potrošnji na digitalno oglašavanje, digitalni AdEx, značajna je prekretnica u razvoju tržišta digitalnog oglašavanja u Hrvatskoj”, kaže Ana Hanžeković-Krznarić, predsjednica HUDI-ja i članica Upravnog odbora Hanza Medije
Vidi originalni članak

Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) u procesu je izrade istraživanja o potrošnji na internetsko oglašavanje, odnosno digitalnog AdExa. Istraživanje je povjereno profesionalcima, bečkoj agenciji Momentum i lokalnom partneru Ipsosu.

Agencija Momentum Vienna već godinama izrađuje isto istraživanje za austrijsko tržište, u suradnji s IAB-om Austrija. Cilj je na temelju podataka od izdavača, agencija i drugih dionika na digitalnom tržištu dobiti pregled razvoja i distribucije potrošnje na digitalno oglašavanje po austrijskom modelu. Također, pokušat će se što je moguće preciznije procijeniti potrošnja na internetskim platformama, poput Facebooka i Googlea.

WEEKEND MEDIA FESTIVAL Standardizira se internetsko tržište: Evo kako je nastao HUDI

“Studija o potrošnji na digitalno oglašavanje, odnosno digitalni AdEx, značajna je prekretnica u razvoju tržišta digitalnog oglašavanja u Hrvatskoj. Uzbuđeni smo oko rezultata koje će istraživanje donijeti”, rekla je Ana Hanžeković-Krznarić, predsjednica HUDI-ja i članica Upravnog odbora Hanza Medije.

“Jačanje i održivi razvoj Hrvatske kao medijske lokacije jedna je od najvažnijih briga HUDI-ja. Digitalnim AdExom poduzimamo odlučujući korak u poticanju internetskog oglašavanja na našem tržištu”, naglašava Mia Biberović, izvršna direktorica HUDI-ja.

Bernd Platzer i Maximilian Mondel, suosnivači agencije Momentum Vienna, izrazili su zadovoljstvo zbog ove međunarodne suradnje te napomenuli kako pokretanje istraživanja za hrvatsko tržište za njih predstavlja uzbudljiv zadatak.

HRVATSKA UDRUGA DIGITALNIH IZDAVAČA Hanza Media, Styria, Nova TV, RTL, Index i Telegram u novoj udruzi digitalnih izdavača

Istraživanje će biti predstavljeno za nekoliko mjeseci, kad ćemo konačno imati jasniji uvid u to kako zaista izgleda potrošnja na digitalno oglašavanje u Hrvatskoj, što uključuje zakup oglasnog prostora kod medija, ali i internetskih platformi.

Idi na 24sata

Komentari 1

  • Miške 22.02.2022.

    Zgodna je i ona

Komentiraj...
Vidi sve komentare