Obavijesti

News

Komentari 1

Izdavači pokreću prvo detaljno istraživanje: Koliko se troši na digitalno oglašavanje kod nas?

Izdavači pokreću prvo detaljno istraživanje: Koliko se troši na digitalno oglašavanje  kod nas?

"Studija o potrošnji na digitalno oglašavanje, digitalni AdEx, značajna je prekretnica u razvoju tržišta digitalnog oglašavanja u Hrvatskoj”, kaže Ana Hanžeković-Krznarić, predsjednica HUDI-ja i članica Upravnog odbora Hanza Medije

VIDEO

Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) u procesu je izrade istraživanja o potrošnji na internetsko oglašavanje, odnosno digitalnog AdExa. Istraživanje je povjereno profesionalcima, bečkoj agenciji Momentum i lokalnom partneru Ipsosu.

Agencija Momentum Vienna već godinama izrađuje isto istraživanje za austrijsko tržište, u suradnji s IAB-om Austrija. Cilj je na temelju podataka od izdavača, agencija i drugih dionika na digitalnom tržištu dobiti pregled razvoja i distribucije potrošnje na digitalno oglašavanje po austrijskom modelu. Također, pokušat će se što je moguće preciznije procijeniti potrošnja na internetskim platformama, poput Facebooka i Googlea.

Standardizira se internetsko tržište: Evo kako je nastao HUDI
Standardizira se internetsko tržište: Evo kako je nastao HUDI

“Studija o potrošnji na digitalno oglašavanje, odnosno digitalni AdEx, značajna je prekretnica u razvoju tržišta digitalnog oglašavanja u Hrvatskoj. Uzbuđeni smo oko rezultata koje će istraživanje donijeti”, rekla je Ana Hanžeković-Krznarić, predsjednica HUDI-ja i članica Upravnog odbora Hanza Medije.

“Jačanje i održivi razvoj Hrvatske kao medijske lokacije jedna je od najvažnijih briga HUDI-ja. Digitalnim AdExom poduzimamo odlučujući korak u poticanju internetskog oglašavanja na našem tržištu”, naglašava Mia Biberović, izvršna direktorica HUDI-ja.

Bernd Platzer i Maximilian Mondel, suosnivači agencije Momentum Vienna, izrazili su zadovoljstvo zbog ove međunarodne suradnje te napomenuli kako pokretanje istraživanja za hrvatsko tržište za njih predstavlja uzbudljiv zadatak.

Hanza Media, Styria, Nova TV, RTL, Index i Telegram u novoj udruzi digitalnih izdavača
Hanza Media, Styria, Nova TV, RTL, Index i Telegram u novoj udruzi digitalnih izdavača

Istraživanje će biti predstavljeno za nekoliko mjeseci, kad ćemo konačno imati jasniji uvid u to kako zaista izgleda potrošnja na digitalno oglašavanje u Hrvatskoj, što uključuje zakup oglasnog prostora kod medija, ali i internetskih platformi.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 1
VIDEO

Zatreslo kod Zagreba: 'Osjetila se vibracija i tutnjava. Zaljuljalo se sve. Do  kada više taj strah?'
MAGNITUDA 1.3 PO RICHTERU

Zatreslo kod Zagreba: 'Osjetila se vibracija i tutnjava. Zaljuljalo se sve. Do kada više taj strah?'

Epicentar potresa od 1.3 po Richteru bio četiri kilometra zapadno od Svetog Ivana Zeline

Radnici Varteksa točno u 6 sati počeli štrajk: Nova direktorica im nudi 50 eura da ne štrajkaju
NOVA ŠEFICA

Radnici Varteksa točno u 6 sati počeli štrajk: Nova direktorica im nudi 50 eura da ne štrajkaju

Prosječna neto plaća u Varteksu lani je iznosila 570 eura mjesečno. Nedavno je Dražen Dobiš iz Požege smijenjen iz uprave Varteksa...
Pupovac se oglasio: 'O tome tko će biti dio Vlade, a tko ne, što se nas tiče, odlučujemo mi - SDSS'
KOMENTIRAO PREGOVORE O VEĆINI

Pupovac se oglasio: 'O tome tko će biti dio Vlade, a tko ne, što se nas tiče, odlučujemo mi - SDSS'

Ponižavanje SDSS-a u političkom životu je i ponižavanje Srba u Hrvatskoj. Segregiranje tih zastupnika jeste segregiranje Srba u Hrvatskoj - tvrdi Pupovac.