To je to što me zanima!

Mataija: Ove godine se povećao broj smrti na hrvatskim cestama

Prošla godina je bila s najboljim podacima otkad se uopće prate statistički podaci o nesrećama. Tada je broj stradalih bilo 257 osoba, što je za 60 osoba manje nego godinu prije, kaže Mataija
Vidi originalni članak

Broj smrtno stradalih u prometu u prvih šest mjeseci ove se godine povećao na 130 za razliku od lani kada je poginulih na cestama bilo 115.

Ove godine, u odnosu na prošlu godinu, više je prometnih nesreća i veći broj smrtno stradalih, dok je broj teže ozlijeđenih negdje na razini kao i lani. 

OČEVID JE U TIJEKU U jednom satu tri prometne nesreće u centru Zagreba: 'Na zelenom valu bio totalni kaos!'

- U šest mjeseci ove godine je smrtno stradalo 130 ljudi, a prošle godine ih je bilo 115. Prošla godina je bila s najboljim podacima otkad se uopće prate statistički podaci o nesrećama. Tada je broj stradalih bilo 257 osoba, što je za 60 osoba manje nego godinu prije. Sigurno je da su i koronakriza i "lockdown" utjecali na taj smanjeni broj, no kad smo malo dublje sve analizirali, prema podacima iz stanica za tehnički pregled bilo je 8 posto manje prijeđenih kilometara. Dakle, za vrijeme "lockdowna" ipak se vozilo, a broj smrtno stradalih bio je manji za 20 posto - rekao je Josip Mataija, voditelj Službe za sigurnost cestovnog prometa u MUP-u za HRT.

Godišnje je i oko 10% smrtno stradalih stranih državljana u prometu u Hrvatskoj, a ove godine ih je bilo 11. Mataija kaže i kako se prometne nesreće najčešće događaju kada je sunčano i kada na cestama nema puno vozila.

TKO JE KRIV? Šebalj: 'Ljudi, ne oduzimajte prednost u prometu, to često može biti opasno i pogibeljno!'

- Za vrijeme "lockdowna" neki su vozači to baš iskoristili, pa su vozili brže. Kada se onda dogodi prometna nesreća, posljedice su puno teže - kaže Mataija.

Svaki pojedinac mora biti odgovoran kada upravlja vozilom.

- Teško da policija može spriječiti npr. vozača motocikla u naseljenom području - kaže Mataija.

Idi na 24sata

Komentari 14

  • 14.07.2021.

    pametna vlada je povećala kazne umjesto da je obratila pažnju kako se u školama uće mladi vozaći i kakvi se to auti voze po ovim Titovim cestama

  • crazy mind 14.07.2021.

    najbolji su mi oni koji eto "samo malo" prekorace ogranicenje brzine. valjda im tih "par" kilometara preko dozvoljene brzine mjenja nesto vrlo bitno u zivotu. ne opravdavam one koji stvarno jure jer ugrozavaju i nas ostale u prometu i sebe ali mi je nekako razumljvije. njima se "stvarno zuri" jer prekoraciju ogranicenja i vise od dvostruko ali prekoraciti ogranicenje za par kolometara (10-ak) i onda kmecati o nepravdi zbog kazne - stvarno to ne mogu razumjeti. istina je da na ponekim djelovima prometnica znakovi i oznake stvarno ponekad djeluju cudno. npr. na ravnom djeli ceste gdje je preglednost najmanje 100 m - puna crta. pola kilometra dalje preglednost manja od 30 m a crta isprekidana. ocigledno onaj kji donosi nodluke o iscrtavanju oznaka nije fizicki vidio lokaciju. medutim sve to nas ne opravdava da ne postujemo ogranicenja i ostale znakove u prometu. postavljeni su prvenstveno da zastite zivote i imovinu

  • NA ROBIJU 14.07.2021.

    odkad su otvorene birtije, broj se povećao

Komentiraj...
Vidi sve komentare