To je to što me zanima!

Slavonac upecao 'kapitalca': 'Vukao je i mene i čamac pola sata. Ruke su mi drhtale'

Pecam otkad znam za sebe, ni ja, ni moji prijatelji nikad u životu nismo vidjeli tako velikog šarana. Eno ga sad pliva u ribnjaku u Bizovcu, nisam imao srca da od njega napravim 'riblju čorbu', rekao nam je Nedeljko
Vidi originalni članak

Bio sam sam u čamcu, i gospodin je došao i opalio kapitalac, priča nam kroz smijeh Nedeljko Mihaljević (48) koji je u srijedu u Dunavu nedaleko od Kopačkog rita imao svoj ulov života. Dunavski ljuskavi šaran od 30 kilograma upecao se na njegove silikonske varalice, a borba je, priča nam, trajala više od 30 minuta, sve dok se šaran nije umorio.

- Prvo sam mislio da je som u pitanju jer sam vidio da je velika riba, no ovo nisam očekivao. Kad sam krenuo za njim, vukao je i mene i čamac pola sata, četiri puta mi je ispadao iz mrežice... Ni sam ne znam kako sam ga uspio ubaciti u čamac, ruke su mi drhtale od tog natezanja, sve dok se nije umorio, nije odustajao - kaže Nedeljko pa dodaje kako nije imao srca ni pomisliti da njegov najteži riblji protivnik završi u gulašu ili na roštilju.

MRCINA U PERUĆI Ulovio šarana od 27 kilograma, izvlačio ga pola sata: 'Ne jedem ih, pa sam ga vratio u vodu...'

- Kada smo stigli do obale i vidio da je živ, nazvao sam kolege iz Bizovca koji skupljaju tako velike primjere riba u svom ribnjaku da dođu po njega. Oni su se oduševili i odnijeli ga. Kapitalac je tako živ i zdrav, pliva sad u njihovom ribnjaku i veseli druge. No, i da ga oni nisu htjeli uzeti, pustio bi ga nazad u Dunav. Ovako nešto je šteta pojesti - kaže.

Nedeljko inače peca, kako kaže, otkad zna za sebe. Kako je u mirovini, svakog dana je u svom čamcu.

- Često znam uloviti velike ribe i imam iskustva s tim, ali ovo mi je dosad najveći šaran kojeg sam upecao. Imao sam jednog od 10 kilograma i jednog od 12, njih sam pokupio i pojeo s prijateljima - rekao nam je kroz smijeh simpatični Slavonac.

Idi na 24sata

• Obi wan kenobi 13.01.2023.

E ovo ti nije trebalo

• marko839 13.01.2023.

Od cijele ove priče, ribe i događaja, ljudi ovdje najviše komentiraju njegovu mirovinu. Pa zar ste toliko jalni, ljubomorni ili neznam šta već. Ne znate koji je razlog odlaska u mirovinu, možda je bolestan, možda je prošao ratišta i proživio nešto za što je trebao dobiti i više od mirovine u 40- i nekoj. Možda je i izmuljao papire i sredio si mirovinu tko zna. Ali ovo je priča o šaranu i ribolovu. Ovo je dokaz da je čovjek čovjeku najveće zlo.Čestitam na ulovu. Bistro

• DamirKlobučar 13.01.2023.

Sad ću 61 god napuniti i još radim a imam uvjete za mirovinu, volim pecati a ne stignem zbog posla i drugih obaveza dok je čovjek od 48 god u mirovini i to tko zna od kada i nije jedini, definitivno sam odlučio da odem u mirovinu i to što prije.