Slavonac upecao 'kapitalca': 'Vukao je i mene i čamac pola sata. Ruke su mi drhtale'

Pecam otkad znam za sebe, ni ja, ni moji prijatelji nikad u životu nismo vidjeli tako velikog šarana. Eno ga sad pliva u ribnjaku u Bizovcu, nisam imao srca da od njega napravim 'riblju čorbu', rekao nam je Nedeljko

Bio sam sam u čamcu, i gospodin je došao i opalio kapitalac, priča nam kroz smijeh Nedeljko Mihaljević (48) koji je u srijedu u Dunavu nedaleko od Kopačkog rita imao svoj ulov života. Dunavski ljuskavi šaran od 30 kilograma upecao se na njegove silikonske varalice, a borba je, priča nam, trajala više od 30 minuta, sve dok se šaran nije umorio.

- Prvo sam mislio da je som u pitanju jer sam vidio da je velika riba, no ovo nisam očekivao. Kad sam krenuo za njim, vukao je i mene i čamac pola sata, četiri puta mi je ispadao iz mrežice... Ni sam ne znam kako sam ga uspio ubaciti u čamac, ruke su mi drhtale od tog natezanja, sve dok se nije umorio, nije odustajao - kaže Nedeljko pa dodaje kako nije imao srca ni pomisliti da njegov najteži riblji protivnik završi u gulašu ili na roštilju.

Ulovio šarana od 27 kilograma, izvlačio ga pola sata: 'Ne jedem ih, pa sam ga vratio u vodu...'

- Kada smo stigli do obale i vidio da je živ, nazvao sam kolege iz Bizovca koji skupljaju tako velike primjere riba u svom ribnjaku da dođu po njega. Oni su se oduševili i odnijeli ga. Kapitalac je tako živ i zdrav, pliva sad u njihovom ribnjaku i veseli druge. No, i da ga oni nisu htjeli uzeti, pustio bi ga nazad u Dunav. Ovako nešto je šteta pojesti - kaže.

Nedeljko inače peca, kako kaže, otkad zna za sebe. Kako je u mirovini, svakog dana je u svom čamcu.

- Često znam uloviti velike ribe i imam iskustva s tim, ali ovo mi je dosad najveći šaran kojeg sam upecao. Imao sam jednog od 10 kilograma i jednog od 12, njih sam pokupio i pojeo s prijateljima - rekao nam je kroz smijeh simpatični Slavonac.

Tražili ga od petka: Stjepan (26) u ponedjeljak se vratio doma
KRAJ POTRAGE

Stjepanu Posavcu se svaki trag gubi od petka kad se udaljio s adrese prebivališta. U ponedjeljak se vratio kući

Peđa Grbin nakon  pregovora s DP-om:  Odluka kako dalje je na njima. Naša pozicija je jasna...
VIDEO: OBRAĆANJE ŠEFA SDP-A

Peđa Grbin nakon pregovora s DP-om: Odluka kako dalje je na njima. Naša pozicija je jasna...

Do potrebnih 76 ruku još nitko nije došao, HDZ je, podsjećamo, na ovim parlamentarnim izborima osvoji 61 mandat, SDP 42, dok je Domovinski pokret s 14 osvojenih mandata 3. stranka u državi...
Tuga u Makarskoj nakon smrti susjede Milke (73): 'Brinula se o sinu, tko će sada njemu pomoći'
UHITILI MUŠKARCA (40)

Muškarca (40) priveli su zbog izazivanja smrti iz nehaja. On je verbalno napao Milku B. (73) ispred zgrade, a potom ju i odgurnuo. Žena je potom preminula nakon što joj je pozlilo