To je to što me zanima!

Hibrid bez previše smisla: DS5 na testu nije pretjerano štedljiv

S novim trošarinama hibridni Citroen DS5 je pojeftinio, no njegova je praktičnost i dalje upitna. Mjenjač trza, a s potrošnjom od 7,6 litara nije bio pretjerano štedljiv
Vidi originalni članak

Ima znatno manji prtljažnik, veću masu, 20.000 kuna je skuplji, a potrošnja mu nije dovoljno niža od dizelskog DS5 da bi bio isplativ. Doduše, na papiru je 50 KS snažniji i ima pogon  na sve kotače, no u praksi to sve funkcionira vrlo trapavo.

Na skliskim podlogama stražnji kotači s elektromotorima reagiraju prenaglo, često proklizavajući i ratujući s ESP-om, a pritiskom na gas ne nudi osjećaj 200 KS snažnog automobila. Najgore od svega je loše usklađivanje različitih pogona pa mjenjač često ne zna što bi, razmišlja, trza, skače po brzinama...

S potrošnjom od 7,6 l/100 km na testu nije ni pretjerano štedljiv, naročito jer nikako ne ide ispod 6 litara.

Citroën DS5 Hybrid4 Airdream

Kao i izvana, i u interijeru DS5 oduševljava naglašenim futurizmom. Atraktivnost zbog takvog dizajna mu se ne može poreći, no praktičnost je i ovdje iza trendova. Luksuza i prestiža ne nedostaje - ipak je DS5 Hybrid4 najskuplji Citroënov model.

TVORNIČKI PODACI
masa: 1660 kg
dimenzije: 453x187x151cm
obujam: 1997 ccm
snaga: 147 kW/200 KS  
ubrzanje (0-100km/h): 8,6 s
najveća brzina: 211 km/h
potrošnja: 3,4 l /100 km

CIJENA: 396.730 kn (testni model)   343.400 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA:  Peugeot 3008 HYbrid4, Toyota Prius +

Idi na 24sata

Komentari 33

  • bnester 10.09.2015.

    Prius (2010) kojega se sada može nabaviti za cijenu novog Punta troši cca. 3.8l po Zagrebu (testiram ga svaki put kad sjednem u auto :D) a deklariran je na 4. Ne znam što su ovi u Citroenu radili ali ovo zbilja nema nekog smisla i totalni promašaj. Žao mi je da ovakvi debilizmi daju loše ime hibridima :(

  • JoeSerpa 22.11.2013.

    Nije problem u autu, nego u testeru koji ga ne zna voziti i ne zna testirati. Cuj mjenjac trza? Trza tebi glava. Eh tvrtka kao Citroen tebe cekali da im kazes da im mjenjac trza? Inace znamo balkanski mentalitet, VW Golf i drugo "ne postoji". Nije bitno sto je recimo zadnji model maltene identican predzadnjem modelu i onom prije njega. Nije ni bitna unutrasnjost sa designom iz 80tih proslog stoljeca. Gledam glasanje za auto godine, prekopirana od prijasnjih modela VW, sa designom iz 80-tih i zaostala Skoda vise glasova od Peugeota 308 II koji ima prijavljenih samo sa tim modelom 150 novih patenata, koji je za Golfa VII i onoh prije Golfa i onog prije njega, izmislio svijet i bolji i brzi i manje trosi i ima vise prostora i sigurniji i ljepsi i ugodniji za voziti. Renault proizvodi motore za neke modele Mercedesa, a BMW i Peugeot godinama vec rade zajednicki motore od EUR 4 i EUR 5 pa sad do EUR 6. Recimo Peugeot 208 i BMW Mini imaju istu bazu motora. Otvoris i Citroena i Peugeota, unutra design iz ove godine, prelijepi, jako kvalitetni i ono sto Njemci nikad nece imati, futuristicki i inovativni. Novoj 308ici sve komande za grijanje, klimu, radio, cd, navigaciju itd na touch screenu, a cijela stvar izgleda kao veci tablet. A pogledajte Svabe, sve modele, sve marke, kad sjednes u njih, kao da si sjeo u srednje stoljece. Nista promijenili nisu, ne samo sto nece, nego ne smiju i skupo im, samo nijanse mjenjaju maltene ne mozes vidjeti razliku izmedju zadnjeg modela i onog prije, nisu inovativni, nemaju ukusa i danas kad kupujete novo auto, odmah urucanajte servis i to najvise za njemacka vozila, koja se cesto mogu vidjeti na autocestama, ali u zaustavnim trakama.

  • komentator s marsa 14.11.2013.

    super ono ima 100 kila baterija koje nicem nesluze, koliko sam skuzio iritira jer nije napravljen dobro sustav benzinski-elektro motori. uz svu tehnologiju za štednju trosi kao prosjecni SUV a ima mjesta kao auto manje klase. usput jos kosta kao fino opremljena limuzina. zanimljivo hah

Komentiraj...
Vidi sve komentare