Deklarirana potrošnja 3,6 l, prosječna potrošnja na testu 7,6 l. Po potrošnji mi se čini da je to hibrid osobnog auta i FAP-a
bn
bnester
10.9.2015.
Odustani
Prius (2010) kojega se sada može nabaviti za cijenu novog Punta troši cca. 3.8l po Zagrebu (testiram ga svaki put kad sjednem u auto :D) a deklariran je na 4. N
e znam što su ovi u Citroenu radili ali ovo zbilja nema nekog smisla i totalni promašaj. Žao mi je da ovakvi debilizmi daju loše ime hibridima :(
Prikaži još ↓
Jo
JoeSerpa
22.11.2013.
Odustani
Nije problem u autu, nego u testeru koji ga ne zna voziti i ne zna testirati. Cuj mjenjac trza? Trza tebi glava. Eh tvrtka kao Citroen tebe cekali da im kazes d
a im mjenjac trza?
Inace znamo balkanski mentalitet, VW Golf i drugo "ne postoji". Nije bitno sto je recimo zadnji model maltene identican predzadnjem modelu i onom prije njega. Nije ni bitna unutrasnjost sa designom iz 80tih proslog stoljeca.
Gledam glasanje za auto godine, prekopirana od prijasnjih modela VW, sa designom iz 80-tih i zaostala Skoda vise glasova od Peugeota 308 II koji ima prijavljenih samo sa tim modelom 150 novih patenata, koji je za Golfa VII i onoh prije Golfa i onog prije njega, izmislio svijet i bolji i brzi i manje trosi i ima vise prostora i sigurniji i ljepsi i ugodniji za voziti.
Renault proizvodi motore za neke modele Mercedesa, a BMW i Peugeot godinama vec rade zajednicki motore od EUR 4 i EUR 5 pa sad do EUR 6. Recimo Peugeot 208 i BMW Mini imaju istu bazu motora. Otvoris i Citroena i Peugeota, unutra design iz ove godine, prelijepi, jako kvalitetni i ono sto Njemci nikad nece imati, futuristicki i inovativni. Novoj 308ici sve komande za grijanje, klimu, radio, cd, navigaciju itd na touch screenu, a cijela stvar izgleda kao veci tablet.
A pogledajte Svabe, sve modele, sve marke, kad sjednes u njih, kao da si sjeo u srednje stoljece. Nista promijenili nisu, ne samo sto nece, nego ne smiju i skupo im, samo nijanse mjenjaju maltene ne mozes vidjeti razliku izmedju zadnjeg modela i onog prije, nisu inovativni, nemaju ukusa i danas kad kupujete novo auto, odmah urucanajte servis i to najvise za njemacka vozila, koja se cesto mogu vidjeti na autocestama, ali u zaustavnim trakama.
Prikaži još ↓
hrvoje82
13.11.2013.
Odustani
400.000kn za auto ove klase? jedino ako ide i stan od 35m2 u paketu. pa za te pare kupim mečku, audi ili BMW star godinu dana, diesel, koji je koštao 65.000 - 7
5.000€, koji ima min 200konja, troši 7-8l diesela, ide 250, stane nas 5 i ima opreme ko ratni avion. a i pice vrište :D
Prikaži još ↓
Ka
Kakma
13.11.2013.
Odustani
A tek Francuska traljava kvaliteta.Prste sebi narode.
ks
kužiš stari moj
13.11.2013.
Odustani
zakaj su svi novi auti tak kičasti
PP
Prepostovani Postenjak
13.11.2013.
Odustani
Glavno da cete hvaliti gnojfa! Ovo je vrh auto za te novce!!!
ks
komentator s marsa
14.11.2013.
Odustani
super ono ima 100 kila baterija koje nicem nesluze, koliko sam skuzio iritira jer nije napravljen dobro sustav benzinski-elektro motori. uz svu tehnologiju za š
tednju trosi kao prosjecni SUV a ima mjesta kao auto manje klase. usput jos kosta kao fino opremljena limuzina. zanimljivo hah
Prikaži još ↓
u1
user_190565
13.11.2013.
Odustani
Za novac koji treba izvojiti za taj auto pa plus odrzavanje, rega i gorivo kroz pet godina, normalnim autom iste klase se moze u 10 godina kupiti dva nova i voz
iti ih za jednako love.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .