To je to što me zanima!

Počelo je: Hamburg zabranjuje starijim dizelašima ulaz u grad

Zabrana se odnosi na dijelove dviju prometnica u središtu grada u ukupnoj duljini od oko 2,3 kilometara. Zabrana vrijedi za sva vozila s dizelskim pogonom koje nemaju najnoviju ekološku oznaku
Vidi originalni članak

Hamburg kao prvi grad u Njemačkoj krajem svibnja uvodi zabranu prometa starijim vozilima s dizelskim motorima na nekima od svojih prometnica, priopćila je u srijedu uprava grada Hamburga.

- Ograničenja za promet dijelovima dviju prometnica u Hamburgu, koje je gradski Senat donio 2017. , mogu stupiti na snagu - priopćila je uprava Hamburga.

SUD ODOBRIO Povijesna odluka: Dizelašima mogu zabraniti vožnju u gradu!

Zabrana se odnosi na dijelove dviju prometnica u središtu grada u ukupnoj duljini od oko 2,3 kilometara. Zabrana vrijedi za sva vozila s dizelskim pogonom koje nemaju najnoviju ekološku oznaku.

U Hamburgu je registrirano oko 260.000 vozila s dizelskim motorom od čega samo 96.000 ispunjava najviše ekološke kriterije. Grad-savezna pokrajina Hamburg time implementira odluku Ustavnog suda donesenu krajem veljače ove godine. Ustavni sud je tada na primjeru gradova Stuttgart i Duesseldorf odlučio da gradovi, kao krajnju mjeru u postizanju sniženja vrijednosti dušikovih oksida, mogu uvesti i zabrane prometa.

U SAMO JEDNOJ GODINI Proizvode ih dizelaši: Toksične čestice ubiju 6.000 Nijemaca

Prije nekoliko dana je i Europska komisija pred Europskim sudom protiv Njemačke podigla tužbu zbog neučinkovitosti u smanjenju vrijednosti dušikovih oksida u gradovima.

Njemačka politika i automobilska industrija već se mjesecima spore oko mehanizama za rješenje problema. Njemačka vlada se, kako bi se spriječile šire zabrane prometa dizelskih vozila, zalaže za mehaničke promjene na starijim vozilima, čime bi bili ispunjeni ekološki standardi. Automobilska industrija odbacuje takve promjene smatrajući ih preskupima te inzistira na promjeni softvera na vozilima.

Idi na 24sata

Komentari 47

  • Summer-Snow 26.05.2018.

    Koje senzacionističke pizdarije vi pišete, pa to je centar grada (pješačka zona) i normalno je da nema prometa, isto tako nema prometa po splitskoj rivi ili dubrovačkom straduni, a ko baš hoćete i po trgu Josipa bana Jelačoća u zagrebu, prema tome.......................................................................

  • kajgod123 24.05.2018.

    zabrana dizela radi NOX plina, dok bezninac koji ispušta više stakleničkog plina CO2 slobodno maršira. Sljedeći će biti benzinci, svi se okreću struji, no pitanje je šta će sa silnim baterijama i gdje će njih zbrinjavati.

  • PCapitalist 24.05.2018.

    Sve je to ok ali zabraniti prometovanje nekom autu koji je npr 2013. godiste i ima euro 5 motor nema smisla.Smatram da euro 5 motore moraju "spasiti" nekako tog zakona jer to su skorokako se ono kaze "novi" auti da bi ih se netko rijesio ispod svake cijene...

Komentiraj...
Vidi sve komentare