Klince usmjerite, potaknite i poduprite u čemu god žele napredovati. Njihove ideje možda su naizgled smiješne i neće im donijeti “kruh u ruke”, no možda ih odvedu do Eurosonga, ili svjetski priznate inovacije
Veliki gradovi, pa i neki manji, nemaju dovoljno mjesta u javnim vrtićima. Lokalne vlasti kao da nisu sposobne odgovoriti na sve ozbiljniju potrebu za kvalitetnim predškolskim obrazovanjem
Na papirima i u javnim savjetovanjima sve izgleda ozbiljno, popeglano, “nabrijano”, suvremeno, europski (iako ni Europi po pitanju obrazovanja ne cvjetaju ruže). No u praksi se ostvari tek mali dio planova i projekata
Naši učenici na međunarodnim natjecanjima osvajaju prva mjesta, ili su među najboljima. Izvrsnost nije pojam kojeg se treba pribojavati, ili ga smatrati elitizmom, već ga treba primijeniti u radu sa svom djecom
Ako djevojke i žene zakidamo za neophodna znanja u najplaćenijim (STEM) zanimanjima, znači da ih zakidamo za jednake mogućnosti života. A taj stakleni strop već je odavno trebalo razbiti
ažno je zadržati mogućnost da na državnu maturu izlaze i učenici četverogodišnjih strukovnih škola, kao i dosad. A na to će jako utjecati i reforma strukovnog obrazovanja
Srednjoškolsko obrazovanje u Hrvatskoj trebalo bi biti fleksibilnije, s više projektnog učenja, izbornih predmeta i manje bubanja. To žele i najbolji učenici najelitnijih gimnazija
Loše je za jednu državu kad toliko neuravnoteženo donosi tako važne odluke. Nije teško ni razlučiti zašto se plaće povećavaju baš sad. No obrazovni i sustav visokog obrazovanja nisu trebali biti na kraju reda
Od nekvalitetne reforme za hrvatski obrazovni sustav pogubnija je činjenica da je djece i mladih u Hrvatskoj sve manje. Zato ih i škole i poslodavci trebaju mnogo ozbiljnije čuvati
ono što svakom djetetu treba jesu puna pažnja i sigurno vodstvo. Prvenstveno roditelja, a potom i učitelja, liječnika, stručnjaka u institucijama
U ovim danima političkih napetosti koje postaju sve napetije, natezanja prosvjetnih sindikata, doslovce ozdravljujuće djeluje ovakva brižnost i suradnja profesora i učenika
Zašto smo uopće došli do shvaćanja strukovnog obrazovanja kao “kraja”? Do toga su doveli dugogodišnje zanemarivanje ovog dijela obrazovanja, pa zanimanja i škole mladima često ne nude mnogo
Važno je imati i vrhunske profesionalce na ravnateljskim pozicijama, nastavnike koji se pamte po dobrom, kvalitetne udžbenike, metodologiju. Ako toga nema, neće biti od pomoći ni najčišći zidovi
Problem je u stalnom razmrdavanju nastave, izmjenama kalendara, uzimanju nadležnosti nastavnicima i, jednostavno, sveopćem nedostatku obrazovne kulture
Izjednačavanje razina može se provesti tek kad se izjednači razina obrazovanja svih onih koji izlaze na državnu maturu, znači i gimnazijalaca i strukovnjaka
Stalno treba podržavati ideju o važnosti jednakih uvjeta za obrazovanje za baš svu djecu. Priča o Siniši Matijeviću i Zakladi Solidarna neka bude putokaz za ostvarenje tih ciljeva
Lani je oko 50 posto svih učenika imalo odličan uspjeh. U školama kažu, te će brojke biti i veće ako ministar ne odustane od spornog Članka 24
Važno je da cjelokupna zajednica jednostavno prestane pristajati na situacije poput one na ADU. Za profesora višestruko suspendiranog zbog zlostavljanja otkaz bi trebao biti jedina prihvatljiva sankcija
Osnovni zadatak lokalne uprave trebao bi biti da život na otocima učini privlačnim i izvan sezone. A to će učiniti samo ako osigura suvremene uvjete za život, kako za obitelji, tako i za one koji na otocima rade
Dio učenika krši prava svih oko sebe, objavljujući snimku na kojoj se vide oni sami, njihovi maloljetni kolege, ali i nastavnici koji nisu dali dozvolu za snimanje i objavu njihova predavanja. No očito ne znaju pravila
Iskoristi svoj Oranž