Bravo za providera!!! Ovo je način za izgraditi reputaciju! Ne isporuči uslugu, zavlači raskid ugovora i za to vrijeme uzimaj novce (u pokušaju). E da bar svi h
oće podjeliti svoja iskustva s bandom....
Prikaži još ↓
he
henry166
10.1.2019.
Uređivanje komentaraOdustani
Evo i mene tako hebu vec dva mjeseca. Ne koristim internet od 10. mjeseca , a dobio racun za 11. i 12. mjesec. Banda je sve to!
sr
srecko64
10.1.2019.
Uređivanje komentaraOdustani
Optima prevaranti. Nista ne radi a racune salju. Lopine. Fuj.
Dr.King Schultz
10.1.2019.
Uređivanje komentaraOdustani
Ja sam trenutno na VIP-u ... S njihovom optikom sam jako zadovoljan, od 10 mjeseca kada sam se priključio imali su samo jedno jutro kada nije bilo interneta ...
Al sve u svemu,moja ocjena za njihov internet,telefon i telku je 9/10 ....
S Vipom je bilo također nekih problema kada sam se prebacivao s Tcoma na VIP... Dobivao sam dva računa i od vipa, i od tcoma( a tada sam već imao ugašenu tcom uslugu) ... Tcom je krivio VIP zbog toga, VIP je krivio Tcom , al na kraju - VIP mi je refundirao ta dva sporna računa ... Tcoma se pazite, to su lopovi i prevaratori i manipulatori ...
Prikaži još ↓
ŠtangaŽelezni
10.1.2019.
Uređivanje komentaraOdustani
Zaštita potrošača na nivou eu aha kaj got aj bok
Stipe Mavor
10.1.2019.
Uređivanje komentaraOdustani
Bio sam korisnik H-1 ( bio sam prezadovoljan ) i onda ih je kupila Optima i sve će navodno ostati isto. Krajem 11.2018. nazvali su me iz Optime jer oni gase opr
emu H-1 koju nitko ne održava, ali sam račune redovito podmirivao. Nakon dužeg uvjeravanja pristao sam prijeći na njihovu mrežu iako sam od prije imao loše iskustvo. Dobio sam pisanu potvrdu, ali ne i opremu. Tada je došao 12.12.2018. kada su me isključili sa H-1 i krenula su zvanja korisničke službe i svaki je agent davao svoju informaciju ( dakle jako puno laganja ), ali opreme znači niti telefona, televizije i interneta nema. Molio sam ih da mi spoje telefon i internet a TV mi nije važna, ali jok. Tako sve do 18.12. kada je došao djelatnik lokalnog T-coma ( oni su suvlasnici Optime) i donesao opremu Optime kada sam se i spojio. Ugovorena brzina još nije postignuta ni sada, ali nazvati će me njihovi tehničari i bla bla. Dobio sam pisani odgovor na moje prigovore, bez određenog riješenja. Sada čekam račun i neću stati sa dopisivanjem iako se ničemu ne nadam. E pa budući korisnici dobro razmislite, malo jeftinije ali puno, puno lošije.
Prikaži još ↓
Nj
Njofra71
10.1.2019.
Uređivanje komentaraOdustani
Na iskonu sam 10 godina, u 2 navrata sam imao većih tehničkih problema, u oba slučaja isti dan je već njihov tehničar bio kod mene (Zg). Nisam prezadovoljan usl
ugom niti ih reklamiram, ali što se tiče tehničke podrške nemam riječ prigovora, pogotovo čitajući ovakva iskustva. Kod nas je očito u svemu pravilo kako ne možeš izabrati i uzeti nešto dobro već uvijek moraš od dva zla birati ono za koje misliš da je manje.
Prikaži još ↓
st
stariministar
10.1.2019.
Uređivanje komentaraOdustani
Nista nisu bolji ni u T comu.Meni vec dva mjeseca ne vracaju pare koje su uzeli za opremu,a uredno sam odjavio kod njih internet uslugu.Sve je to jedna velika b
anda.
Prikaži još ↓
EdgarAllanP
13.1.2019.
Uređivanje komentaraOdustani
sa Optimom imao skoro iste probleme.. pucala veza, brzina 5 puta manja od ugovorene, jedino uredno su bili racuni.. trazio raskid pocelo zavlacenje i odugovlace
nje.. mjesecima
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .