Hrvatskoj treća opcija ne da je bitna nego je NEOPHODNA...tko će to biti neka odluče Hrvatski građani, HDZ i SDP lice su i naličje iste medalje i tu nema reformiranja jer političke elite i nomenklatura koja se već 25 g. mijenja ciklično na vlasti i koja je državu uništila gospodarski,politički i vojno NEĆE DONIJETI potrebne reforme i povesti zemlju putem bolje budućnosti.
crazy mind
2.9.2016.
Uređivanje komentaraOdustani
ono sto je Hrvatskoj potrebno je razvijena svijest glasaca da svojim odlukama na dan izbora odlucuju o buducnosti ove zemlje a ne o partizanima i ustasama. dogo
d se ta svijest ne razvije sve ostalo je samo folklor
Prikaži još ↓
homo homini lupus est
2.9.2016.
Uređivanje komentaraOdustani
u pravu si ...ali kako im razviti svijest za 9 dana...tu ni Božja intervencija ne bi pomogla.
povijest činjenica
2.9.2016.
Uređivanje komentaraOdustani
Važno je izaći 11. rujna na izbore da ne iskoriste naš glas.
homo homini lupus est
2.9.2016.
Uređivanje komentaraOdustani
apsolutno!!!!
Dk
Deaktivirani korisnik
2.9.2016.
Uređivanje komentaraOdustani
Glasači će imati razvijenu svjest točno onda kad se potrude učiti, saznati, pamtiti. Dok god cca 53% uposlenih prima plaće iz javnog i državnog sektora živeći u
svojoj lažnoj sigurnosti nema pomaka. Da, odlučujemo svojim glasanjem o sadašnjosti i budućnosti. Ali! Na trulim i neraščišćenim temeljima niti jedna građevina ne stoji. Potrebno je očistiti prošlost točno po kronologiji ubijanja, zamućivanja, laganja, pljačke, nepotističkog namještanja potomaka u sve žile kucavice društva.
Prikaži još ↓
crazy mind
3.9.2016.
Uređivanje komentaraOdustani
Osijek-1@ ideja vam je dobra, zelje su lijepe ali....nemci koji su imali kroz povjest razne lustracije nikada nisu uspjeli potpuno ocistiti drusvo od trulezi al
i su je svakako smanjili na zavidno nisku razinu ali.... mi nismo njemci. taj narod kao i drugi napredni narodi ima razvijenu svijest koja je nama nedostizna
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
3.9.2016.
Uređivanje komentaraOdustani
Nikad se lustracija neće temeljito provesti. Iz jednog jedinog razloga: polovina naroda ne bi imala pravo pristupa državnim i javnim službama zbog "zasluga" pre
daka a poneki i svojih. Nemajmo iluzija o tome. Nisu ti narodi ništa bolji od nas, samo su imali veliku prednost: njima nije rukovodila ista partija od II svj rata niti su demoralizirani na sustavan način kao naš narod. Niti su imali ponovno rat s izvjesnim ponavljanjem i treći put.
Prikaži još ↓
crazy mind
4.9.2016.
Uređivanje komentaraOdustani
bilo bi lijepo da se je provela lustracija na nacin na koj i u njemackoj,ali... franjo nebi mogao obavljati niikakovu funkciju u ovoj drzavi. sa njime bi"pali"i
mnogi oko njega. drzava bi se nasla u odredenom vakumu i postoje znatne mogucnosti da bi nas srbi pregazili. nakon rata lustracija je bila pod velikim znakom pitanja (opet bi franjo i ekipa morali van iz upravljanja drzavom). sa druge strane slazem se sa vama da bi SVE one koji su obavljali duznosti iznad odredenog praga trebalo oposlati out, medutim njihove potomke svakako NE. kada bi to napravili onda bismo samo jedan totalitarizam zamjenili drugim jer nitko nije kriv za greske predaka. na kraju kako sam dovoljno dugo zivio u onom sustavu bilo je jako malo onih koji su bili deklarirani protivnici istog vecina ga je podrzavala. da je bilo toliko nezadovoljnika kako sada izgleda po izjavama socijalizam bi odavno pao. osobno ih puno poznajem koji su bili za"tita i partiju"da bi danas bili gorljivi protivnici istih sto je jadno. ono sto sam o tom pitanju mislio tada mislim i sada. nitko me nije tjerao da placem za marsalom kada je umro a znam jako jako punoonih koji su tugovali a danas ispada da su mu bili najljuci protivnici
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
4.9.2016.
Uređivanje komentaraOdustani
Čekajte malo, @crazy mind! Niste valjda naivni pa vjerujete kako su potomci onih koji su morali biti lustrirani već odavno zbog znanja, pameti, istih mogućnosti
i slično dospjeli u sve državne službe i institucije na (ruko)vodeća mjesta? Ne mislite valjda kako ne bi zdušno branili svoje očeve/majke od svakog javnog prokazivanja zaobilazeći i rušeći svaki takav pokušaj? Slažem se kako nitko nije kriv za greške predaka, ali bogme nije niti zaslužan za stoput veće mogućnosti od ostatka naroda (onog poštenog djela). Mogu se samo nasmijati na floskule o jednakim mogućnostima za sve u pokojnoj državi, dobro se sjećam kakvi su sjedili u RH iza svakih službenih vrata koja smo otvorili silom prilika. Sad mi samo objasnite kako je narod u onom sustavu i mogao razviti drugačiji način promišljanja pored svega u rukama autokratskog komunizma? Informacije izvana dolazile su na kapaljku, interneta nije bilo, nije bilo ni novca za svjetske izlete. Bajka je kako su se na fakultet upisivali studenti isključivo po rezultatima prijemnih ispita, uspjeha u školi i svakako bez potezanja veza iz partije. Lustracija nije "sječa glava" već javno prozivanje i udaljavanje s funkcija onih kojima tamo ni po čemu nije mjesto. Ako su Poljaci mogli kardinala lustrirati zašto mi ne bismo mogli?
Prikaži još ↓
crazy mind
4.9.2016.
Uređivanje komentaraOdustani
da ne duljim: objasnite vi meni kako su narodi drzava koje su bile pod ruskom cizmom uspjeli u onome u cemu mi nismo iako smo zivjeli ipak u daleko blazim uvjet
ima. njih su tlacili, imali su ipak ponesto manje slobode. danas dio tih drzava koje su tada bile dalekoooo za nama odose daleko pred nas a nije problem samo rat koj smo prosli. i kod njih se je stvarao klijentelisticki mentalitet ali kada je jaram skinut oni su poceli udisati slobodu i napredak a mi smo krenuli raditi"u korist svoje stete". jesmo li samo mi eto naucili na zlo pa ga zivimo i kad vise ne moramo?
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .