Fotografije koje reklamiraju proizvod na internetu pa čak i na pakiranjima vrlo često ne odgovaraju pravom stanju stvari. To je na svojoj koži jako dobro iskusila Zoe McAllister (22)...
Umjesto lijepog božićnog drvca u kutiji je bilo otužno strašilo
Fotografije koje reklamiraju proizvod na internetu pa čak i na pakiranjima vrlo često ne odgovaraju pravom stanju stvari. To je na svojoj koži jako dobro iskusila Zoe McAllister (22) iz Glasgowa koja je u tamo dobro poznatoj trgovini Argos odlučila kupiti umjetno božićno drvce.
Umjesto bogatog, lijepog i pravilnog drvca prikazanog na kutiji, nesretna Zoe dobila je otužno strašilo kojem ne može pomoći ni sav nakit ovoga svijeta pa ni led lampice.
- Prevarena sam, imam osjećaj da je pola mog drvca ostalo u tvornici. Ovo nije bi blizu onoga prikazanog na fotografiji - napisala je razočarana Zoe na Facebook stranici Argosa.
Trgovina je gospođi McAllister ponudila povrat novca i ispričala se zbog neugodnosti.