Bitno da su htjeli prodat Uljanik za 1 kn jer našoj državi brodogradnja ne treba, ma šta će nam to... Veliki Borislav Škegro je davno izjavio da mi ne trebamo se baviti proizvodnjom nego isključivo dobrom trgovinom odnosno u pučkom žargonu rečeno švercom... pa vjerojatno zbog takve ekonomije i uvozimo sve i svašta a naši Slavonci bacaju mlijeko u kanalizaciju i svašta nešto još... Ekonomija nam je jača strana u zadnjih 25 godina ali nema veze, ipak imamo Hrvatsku, imamo zastavu, imamo popove, ali nešto nam fali kuna....
is
istri
23.1.2016.
Odustani
HDZEOVO MASLO.kao prvo u istru su ztrli sve plantaze od lesnjaka na dalje hvala bogu da se nije nasa niti jedan iz hdz pa da kupi uljanik za kunu tu treba r
aditi a ne krasti a radi se od stare austrije do dan danas.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
23.1.2016.
Odustani
@istri, ne pensaj, znamo mi to jako dobro, Austrija je čuda njih navadila delat i za to mi ne rivamo š njima doj na kraj...
Perzej
23.1.2016.
Odustani
Uljanik je uvijek bio malo brodogradiliste ali sa odlicnom reputacijom. na srecu otelo se "dobroj" hrvatskoj tradiciji unistavanja svega sto vrijedi.volio bi da
se cesce pise o tom brodogradilistu koje unatoc ogromnoj konkurenciji iz azije ostaje sa svojim nogama jer imamo sposobne inzinjere koji uvijek sklepaju neku inovaciju.
Prikaži još ↓
Rafo
24.1.2016.
Odustani
Perzej - za Uljanik se baš i ne može reći da je bio "malo" brodogradilište, u bivšoj državi bio je najveći, a među najvećima i u cijelom svijetu, da ne spminjem
o veličinu brodova koje je gradio (i gradi).
Prikaži još ↓
sa
samoneutralac
24.1.2016.
Odustani
izvini,Rafo,ne kakaj... u Jugi možda ali u svijetu ni blizu najvećih....ni po čemu osim po kvaliteti brodova a tu je cijela juga bila jednaka i među najjačima u
svijetu...
Prikaži još ↓
Perzej
24.1.2016.
Odustani
Malo u svjetskim razmjerima. recimo hyundai danas prosjecno izbaci jedan brod svaka 7-15 dana (ponavljam prosjek brojeva). kada su ta korejska ili kineska brodo
gradilista pocela sa svojim radom uljanik je 60-ih i 70-ih godina bio daleko ispred, u svijetskom vrhu. cuo sam starije pomorce koji su more tukli tih godina kako se iz daleka prepoznala ljepotica izgradjena u puli :) danas ne moze konkurirati cijenama ali moze inovacijama i kvalitetom. zato se jos uvijek drzi.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .