Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Prvo slavi ustaše kao borce za slobodu. Onda slavi antifašiste

Jučer je predsjednica položila cvijeće na Bleiburgu u spomen na "hrvatske žrtve u borbi za slobodu i neovisnost", a danas je na obilježila Dan pobjede na fašizmom. Kako je moguće da svi budu na istoj strani?

Komentari 201 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Ljudi su na svirep način poubijani. Među njima je bilo staraca, žena i djece... Drugim rijećima puno nevinih žrtava. Ne znam GOSPODINE, Klauški koji dio vam nije jasan, odnosno , što je tu sporno? U 90-desetim , Srbi su agresijom ...prikaži još! m razno-raznim skupinama - od četnika do yna, napadali našu domovinu Hrvatsku i hrvatski narod- koje su ubijali , protjerivali i u logore zatvarali. Po vašoj logici i "pravednosti", imaju li Srbi pravo - poslije svega što su učinili , zapalit svijeću , položit cvijeće, podizati spomen ploče svojim agresorima koji su toliko zla i štete u svakom pogledu nanjeli -Hrvatima i Hrvatskoj. Oni to sustavno čine- a ja nisam pročitala ni jednu vašu kolumnu koja to osporava.

    5 Četvrtak, 09.05.2019. u 13:01
    • Avatar kavasaki74

      kavasaki74: Pa gosp Klauški je dobro obrazložio, da je položila cvijece za zrtve na bleiburgu nitko joj a ne bi rekao, no "pametna" je morala dodati da su to bili oslobodioci, a onda sutra protivnike tih oslobodioca naziva oslobodioci..... ne mozes ...prikaži još! u ratu dviju strana i jedne i druge nazivati oslobodioci !!!

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 15:05
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Kad Klauški obrazalaže, to se zbilja s oprezom mora isčitavati. Čula nisam što je Kolinda točno rekla. A da su ti zarobljenici bili ubijani bez presedana i milosti- to je kukavličkuk.

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 15:35
    • Default avatar - PatrickM

      PatrickM: Gospodin Klauški lijepo kaže da je jedno 'položiti cvijeće u spomen na žrtve' ali drugo je besramno koristiti priliku za svoje političke interese. Autor ne poriče počinjeni ratni zločin, niti ga uspoređuje sa nekim drugim ratnim zločinima. Moguće je priznati ...prikaži još! krivnju u vlastitoj zajednici i žaliti žrtve u isto vrijeme. Neoprostivo je poigravati se i manipulirati ljudskim sudbinama i prošlošću i izjednačavati nešto što cijeli svijet zna da je bilo krivo sa današnjom modernom Hrvatskom. Hvala gospodinu Klauškom, uz pomoć njega i njemu sličnih ljudi možemo početi stvarati bolju sliku Hrvatske, za sebe i u svijetu.

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 22:52
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: Svaka zrtva je zrtva. Da li vi razlikujete zrtvu i poginule u borbi? Srbi su nas napadali njihovi poginuli nisu zrtve nego su poginuli u borbi. I opet im Srbi dizu spomenike kao da su zrtve, a oni bili osvajaci ...prikaži još! tuđeg teritorija. Tu se nije Klauski nikad zauzeo da nesto o tome napise, opcinjen je predsjednicom, nema toga sto on moze dobroga uciniti a da on to ne popljuje i negativno osudi. Isla je se poklonoti zrtvama koje su kao zarobljenike bez suda poubijali antifasisti. Isla je predati vaznost onim antifasistima koji su se borili za pravdu. U cemu je problem? Problem je samo u onima koji nece da razumiju, ili onima koji mrze predsjednicu.

      Odgovori Petak, 10.05.2019. u 15:44
    • Default avatar - PatrickM

      PatrickM: Razlikujem žrtve poginule u borbi i žrtve ratnih zločina, bili oni zarobljenici ili nevini. U ovom slučaju ne proizlazi da su žrtve bile 'borci za slobodu i neovisnost', to je jednostavno netočno. Predsjednica je mogla skromno odati počast žrtvama bez ...prikaži još! da pokušava mijenjati činjenice - dobro se zna tko je bio na čijoj strani. Npr. predsjednik Tuđman nije bio na strani onih koji su bježali nego na strani oslobodioca 8.5.1945 (naglašavam da time ne poričem da je među izdajicama hrvatskog naroda koji su bježali bilo i ustrašenih nevinih koji nisu znali gdje bi i što bi ). Predsjednica bi svejedno postigla svoj vlastiti cilj, samo sa više dostojanstva i stila. Hrvatskom ugledu u svijetu sigurno ne čini uslugu time što implicira da današnja neovisnost i sloboda nekako ima korijene u tome što smo u drugom svjetskom ratu bili na gubitničkoj strani! Ne radi se ovdje o njoj nego o načelima moderne Hrvatske i naroda koji u njoj žive. Što se Srbije tiče, ona uopće nije predmet ovog članka, tako da ne vidim zašto bi je autor spominjao. Što bi, po Srbijanskom primjeru trebali mijenjati povijesne činjenice i mazati oči mladim naraštajima, koji su i tako počeli sami otkrivati istinu, samo na bolan način.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 00:30
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Čitam. Piše ovdje jedan kolega, "ne mogu sljedbenici Ante Pavelića i Hitlera, biti žrtve"... itd... Ja tvrdim da mogu. Da je tako kako kolega piše, danas u Njemačkoj nebi postojao niti jedan Njemac. U Hrvatskoj je desetak tisuća bilolo u ...prikaži još! ustašama i pod Hitlerovom čizmom. Za mene je žrtva - žrtva. Ubijati zarobljenike je dno -dna u vojnom smislu.

    3 Četvrtak, 09.05.2019. u 13:44
    • Avatar MilanGoz

      MilanGoz: Ustase su bjezale i bilo je vrijeme rata.. navedi jedan rat bez zrtava.. jos k tome ustase su se maskirale i sakrivale medju nevine dok su bjezale.. u kojem ratu imas sudjenje za agresora, normalno je da ce im partizani ...prikaži još! vratiti za logore i ubojstva dok ih uhvate.. sta si mislio da ce ih nagraditi za klanja??

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 14:15
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Milan, a Haag? Zašto se sudilo ,Mladiću, Karadžiću, Plavšić.... I još puno njih. Dakle po tebi trebali su po kratkom postupku dobit metak u čelo. 200000tisuća zarobljenika je ubijeno. Za mene su oni nevine žrtve.

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 14:43
    • Default avatar - PatrickM

      PatrickM: Treba zvati stvari svojim imenom, zna se što je ratni zločin, ubijanje nevinih i zarobljenika. Slažem se da su žrtve i oni poginuli u borbi i od ratnog zločina. Za mene jedino nisu žrtve oni koji takve zločine naređuje, izvršavaju ...prikaži još! i instigiraju. Zato je jako važno rasvijetliti što to naša predsjednica zapravo poručuje svom elektoratu. Mogla se dostojanstveno i skromno sjetiti žrtava, da joj je do toga stvarno ljudski bilo stalo, a ne pričati gluposti, miješati kruške i jabuke. Te iste žrtve kojima polaže cvijeće su po meni bile žrtve upravo onih koji su vodili i tadašnju državu i nasjedali kojekakvim samo-interesnim govorima, sigurno ne za dobro naroda. Jadan ovaj narod ako nakon svih patnji nije naučio misliti svojom glavom! Treba nam više Klauški-ja, najmanje 1000....

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 07:58
  • Avatar chevichejs
    chevichejs

    Pa baka i deda su joj bili partizani logicno je da slavi antifasiste a ustase mora radi svojih glasaca

    4 Četvrtak, 09.05.2019. u 12:40
    • Avatar Lun@777

      Lun@777: E, potpuno si u pravu, mora i jedno i drugo

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 12:41
    • Default avatar - uvijek žedan

      uvijek žedan: Kratko i jasno a opet sve rečeno. Super.

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 16:00
    • Avatar Prijatno

      Prijatno: Lun,a stric jogkomunistički potpukovnik sa petokrakom..Greškaje kod naših političara što pred izbore sakrivaju svoje djela i porijklo ko zmije noge. Tako je bilo i sa Mesićem.Pa i Milanović je pred izbore pronašao nekog svog djeda koji je bio "Ustaša",samo što ...prikaži još! o mu nije pomoglo.Više neće niti Grabarki pokojni partizani.

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 16:04
    • Avatar Lun@777

      Lun@777: Ma sve je to u predizborne svrhe. Misle si, narod je tulav, sve prolazi. No, možda čak ima istine u tome.

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 16:07
  • Avatar dadoo131
    dadoo131

    K....,a,clanak upravo za podjele ,poticanje mrznje

    Četvrtak, 09.05.2019. u 12:55
  • Default avatar - vodopijaz
    vodopijaz

    Tomislave, dobar si novinar, rado te čitam ali sada griješiš dušu. Na putu prema Bleiburgu većina ubijenih nisu bili nikome i nizašta krivi. Ubijani su redom bez da ih je itko išta pitao. A ubijala ih je pravna država koja ...prikaži još! je stvorea 29.11.1943. U vrijeme kad su ubijali te ljude imali su oformljene sve institucije države, a nisu sudili već su samo ubijali. Hrvatska prije 2.sv rata bila je poljoprivredna zemlja sa 70% seljaka. Ti ljudi sigurno nisu bili politički obrazovani i svjesni da se ne bore za pravu stvar. Mobilizirani su u NDH i što će nego odazvati se. Bilo je među njima i zločnaca ali vrlo malo jer oni su znali što ih čeka pa su na vrijeme pobjegli Primjer iz moje obitelji. Moj otac je rano ostao bez oba roditelja. Dva brata, zanatlije,su bili još prije rata u KP. Partizani su od 41. Jedan od te dvoice poginuo je u zadnjoj bitci na Moslavačkoj gori. Moj otac je bio najmlađi ali su se bojali da će ga ustaše ubiti pa su i njega s 15 godina povukli u partizane. Imali su i jednu sestru koja je otišla u Zagreb gdje je bila sluškinja kod jednog ustaškog oficira. Vjerojatno taj je bježao a ona isto s tom obitelji, . Nakon Bleiburga o tome što se s njom desilo, nikad se nije saznalo.. Zamisli Tomislave, zamisli kako je ta moja tetka, 20 godišnja djevojka urlala prije nego će je ubiti, sigurno vrištala je " nemojte, 3 brata su mi u patizanima. Nije pomoglo! Na kraju,poruka, poklonimo se svim nevinim žrtvama na obje strane, jer to je jedino ljudski i pravedno.

    4 Četvrtak, 09.05.2019. u 14:22
    • Avatar poštenjak1

      poštenjak1: Vodopijaz, dubok poklon tvojoj obitelji, da tako svi razmišljaju i govore brzo bi riješili ovo, tako je stradao i moj stric u niti jednoj vojsci nije bio, pokupili ga partizani u Samoboru sa ovima iz Križnog puta u Jaski mu ...prikaži još! se gubi trag, stoga naklon svim nevinim žrtvama totalitarnih režima simbiziranim u Jasenovcu i Bleiburgu, pokoj im duši.

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 15:20
    • Default avatar - vodopijaz

      vodopijaz: Hvala na podršci. Drago mi je da slično razmišljamo!

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 22:49
    • Default avatar - PatrickM

      PatrickM: Hvala ti vodopijaz da si ovo podijelio. I slažem se da bi o ovakvim sudbinama ljudi trebalo više govoriti. Zbog ovakvih stvari treba osuđivati svaki ratni zločin i zvati ga svojim pravim imenom, zločin. Zločin, ubijanje iz usijane mržnje.. Bez ...prikaži još! obzira na kojoj je strani počinjen. Pokloniti se ljudski i dostojanstveno u spomen žrtvama da, ali besramno i kratkovidno koristiti priliku za svoje vlastite interese, kao naša predsjednica, ne. Takvi kao ona su nanijeli puno štete upravo tom svom narodu kojeg su trebali voditi za njegovo dobro. Vodopijaz, nad ovakvim stvarnim ljudima se svi trebamo više, u vlastitom miru zamisliti da bi mogli uopće pojmiti užasa rata. Hvala ti.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 08:27
    • Default avatar - vodopijaz

      vodopijaz: Dragi Patrik, sve što si napisao stoji u potpunosti. O predsjednici slično razmišljamo, samo ja se još i stidim kakva osoba je moja predsjednica.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 23:04
  • Avatar isoc41
    isoc41

    Klauški nisam vidio da si ikada isto napisao o svom idolu stipi mesiću, a upravo bi njemu najbolje pristajao naslov tvog članka...

    Četvrtak, 09.05.2019. u 14:07
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Komunizam je ubio ljudi isto koliko i nacizam i fašizam.

    5 Četvrtak, 09.05.2019. u 13:10
    • Avatar scythe

      scythe: Netočno; žrtava komunizma bilo je cca. 18 puta više ... zanimljivo; uglavnom su bili istog državljanstva kao ubojice.

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 13:20
    • Avatar MilanGoz

      MilanGoz: Um s time da je komunizam trajao i traje 10 puta duze od nacizma koji je trajao 4 godine.. u tome je razlika. Naravno neki komunisti su ubijali svoje, ali najvise ‘zrtava’ Tite su bili ustase i cetnici koji nisu zrtve

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 14:17
    • Avatar scythe

      scythe: Hitler je vladao puno duže od četiri godine.

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 14:40
    • Default avatar - uvijek žedan

      uvijek žedan: Kak je tebe zaobišel da mi je znati....

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 16:02
    • Avatar mamojebac70

      mamojebac70: Neistine su nas učili godinama.. laz iz prošlosti ..izlazi van na vidjelo..nikada nisu u Jasenovcu našli 600000 leseva...sam se Tito ovog sramio ali su mu savjetovali da ..bude tiho..generali drugih republika..zbog svih naroda!...iskopano je samo 2800 leseva ..osim toga nađeno ...prikaži još! je 1200 leseva u Uniformama domobrana i ustasa 1947g.na obalama uz Jasenovac koje su morali po nalogu partizana izvadit iz Save i sakriti ..u neku grabu..(osveta za Kozaru) ..pisali ljudi 90god..koji su to tajili cjelo vrijeme ili prjetnja na Goli otok!..jbv Tito!

      Odgovori Srijeda, 15.05.2019. u 14:45
  • Avatar poštenjak1
    poštenjak1

    Položila je vjence za nevino stradale, mislim da nije dobro da je novinar toliko prokomunistički nastrojen, nego bi trebao pisati realno i nepristrano, upravo ovakva pisanja dovode do dubokih podjela, a ne jedne zločine osuđivat, a druge amnestirat.

    13 Četvrtak, 09.05.2019. u 12:16
    • Avatar exorcist

      exorcist: Ma to je naš Tomo, on brižan ne zna drukčije..

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 12:25
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: Ustaše nisu nevino stradali i amen!!!

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 12:28
    • Avatar poštenjak1

      poštenjak1: Lika svako ko je ne ubio u borbi nego streljao bez suda je ubojica. Žrtve iz Bleiburga su i djeca, žene, starci uostalom to je dokazano, nemoj čitati samo komunističke pamflete čitaj i druge litarature i na kraju EU je ...prikaži još! osudila kako nacističke tako komunističke zločine, tebi na znanje Rusija je odbacila komunizam i osudila komunističke zločine, naravno kod nas se to ne osuđuje, jer po tebi su na Bleiburgu bili crnokošuljaši koji su u borbama sa partizanima izginuli i sad ih kao eto neko hvali i rehabilitira.

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 12:49
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: Ti s Bleiburga su sigurno ubojice, ali to opet ustaše ne čini nevinim žrtvama i amen!

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 13:07
    • Avatar poštenjak1

      poštenjak1: Lika, da istina ovi kaj su ubijali ljude na Bleiburgu i Križnom putu su sigurno ubojice u pravu si, tak da dobro veliš da su ovi s Bleiburga ubojice.

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 13:21
    • Avatar fafarikula021

      fafarikula021: Liko diko jesmo trebali i četnike 95 tako potaracat, bez suda?Bili su agresori i amen! Koje licemjerje vlada... Ufff

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 13:37
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: fafa aj me molim te nemoj vuči za jezik, fala. Samo ću reći srećom za sve nas i ove krajeve da su junačine sijeli u svoje traktore i ulovili šturu jer dovoljno mi je da se sitim šta je Norac ...prikaži još! napravio u mom gradu da znam da je ovako bolje...

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 14:43
    • Avatar poštenjak1

      poštenjak1: Lika ajde molim te pročitaj gore više komentar od Vodopijaza.

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 15:25
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: ok ti i vodopijaz imate sličnu, ali ipak malo drugačiju obiteljsku storiju (odi na moj profil pročitati moju ako te zanima) i nitko ne brani ove kako sam ih i sam nazvao ubojice s Bleiburga već ne dam ovim novokomponiranim ...prikaži još! ustašoidima da u dnevno-političke svrhe glume Srbe pa preuveličavaju broj žrtava ili od ubojica rade nevine žrtve. Još ću za kraj nadodati vodopijazu da malo pogleda što su Francuzi radili s ženama za koje su znale da su opsluživale Švabe i ne želim biti bezobrazan, ali što mislite kako je tim neukim čobanima izgledala dobro uhranjena 20 godišnja Agramerka za koju su čuli da služi ustaškog oficira. Rat je zlo!!!

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 15:45
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: Poštenjak oprosti, ali i ti si od onih koji ne znaju čitati s razumijevanjem jer na moj komentar kao ironično odgovaraš na način da napišeš isto ono što sam i ja napisao iz čega zaključujem da ti uopće nisi "ubrao" ...prikaži još! što je "pjesnik" htio reći.

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 15:47
    • Avatar poštenjak1

      poštenjak1: Lika nisam primjetio tako nešto i neznam zašto bi se opravdavao, ali eto stvarno mi nije namjera se izrugivati i vrijeđati jer to nije moj stil, ali da sam "ubrao" što je" pjesnik" htio reći sigurno jesam, ali je problem ...prikaži još! što ti nisi" ubrao" i žalim što si zatočen mržnjom i lažima, bilo bi dobro kada bi shvatio da je onaj u Jaseovcu i Bleiburgu bio Homosapiens i da je zločin zločin, ali iz tvojih izjava je razvidno da ti nikako da "ubereš" da za "nekolicinu nevinih" u Bleiburgu kako ti umanjuješ žrtve nije niko odgovarao ni dao ispriku bilo kakvu ili žaljenje, jer da se to napravi bila bi NOB borba puno uzvišenija, a ovako se svodi na običan banditizam koji kalja borbu boraca NOP-a koji su bili pošteni, a ne krvoloci kao ovi koji su sljepi slušajući naredbe ubijali "malobrojne nevine" na Bleiburgu.

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 17:03
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: Ma bravo majstore svaka čast zadojen sam mržnjom prema svojoj obitelji i upravo dokazuješ da apsolutno nisi ništa "ubrao" od onog što sam govorio. Jedna je istina da mi NIKAD neće biti jasno toliko proljevanje suza za ekipu koja je ...prikaži još! osramotila hrvatski narod na dugi niz godina od čega se do dana današnjeg još nismo do kraja oprali jer za razliku od inteligentnih Nijemaca mi i dalje koketiramo s tim dokazano mrziteljsko-ubilačkim režimima i ideologijama. Svatko normalan je davnih dana osudio odmazdu partizana nakon WWII, ali mi se gadi to vaša prikrivena simpatija prema najvećoj sramoti hrv.roda i dokazanim zločincima i ubojicama - ustašama.

      Odgovori Petak, 10.05.2019. u 08:45
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: Navijati i braniti ustaše je isto ko da si u ratu 90-ih navijao i branio srpsku agresiju!!!

      Odgovori Petak, 10.05.2019. u 08:46
  • Avatar scythe
    scythe

    Bleiburg je najveća sramota jugoslavenskog antifašizma, i zato se jugoslavenska manjina toliko pjeni na spomen stravičnih zločina koji su počinjeni.

    3 Četvrtak, 09.05.2019. u 13:17
    • Avatar MilanGoz

      MilanGoz: Ja na Bleiburgu slavim pobjedu nad fasizmom dok ovi imaju ustaski dernek

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 14:03
    • Default avatar - PatrickM

      PatrickM: Da to je bio ratni zločin nad ratnim zarobljenicima i civilima. Treba to nazvati pravim imenom. Bilo je u tom užasa svakakvih isprepletenih sudbina, ali nemojmo iskrivljavati povijest i te žrtve zvati borcima za slobodu i neovisnost. O čemu ona ...prikaži još! na to...bez srama i pardona se koristi tim istim ljudskim sudbinama u svoje vlastite svrhe. Takvi kao ona su i izdali hrvatski narod u drugom svjetskom ratu. Ne zanima me jugoslavenska manjina, ali me brine Hrvatska. Prepoznajmo greške, dostojanstveno se poklonimo žrtvama i na čestitim načelima koja su dobra za narod idimo dalje .

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2019. u 07:58
    • Avatar mamojebac70

      mamojebac70: Antifastima ..izdajicama ..pocetnicima tamo nije mjesto...kakvi partizani..44g..dosli iz četnika..i obdy sponenice NOBa..mirovine..namjerno su u Slo i Bleiburg poslane srpske divizije i bataljoni da rjese zarobljene...ljudi nije to slucajno!..kao i su morale druge srpsko bosanske brigade ..usetati u Zg...

      Odgovori Srijeda, 15.05.2019. u 14:51
  • Avatar Bezobraznik
    Bezobraznik

    Ima jako puno Hrvata kojima su preci bili i u Ustašama/domobranima i u partizanima. Zar je ovaj članak poticanje na mržnju bilo koje od te dvije strane?

    2 Četvrtak, 09.05.2019. u 12:32
    • Avatar mican

      mican: Pa pametnome ovakav članak ne smeta. I mojih je bilo na obje strane. I zaboli me ona stvar! Prošlo svršeno vrijeme. Pametan čovjek se nikada neće niti baviti niti opterećivati prošlošću. Pametan čovjek nikada neće mrziti jer zna da se ...prikaži još! mržnja vraća uvijek tamo od kuda je krenula. Danas je već pomrlo puno onih koji '45. nisu bili niti rođeni. A ovi besposleni koji nisu ni Domovinskog rata omirisali našli sada nekoga mrziiti. Veća mi je briga kako danas registrirat auto i što ću sutra pojest.

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 12:54
    • Avatar Sparkling Star

      Sparkling Star: mican, možda ti je u članku promaklo "ustaško biračko tijelo" pa ti zato "ne smeta članak" koji očito ne govori o "prošlom svršenom vremenu".

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 15:34
  • Avatar scythe
    scythe

    Zanimljivo; ... nitko se nije uzbuđivao kad su srbi održavali parastos za poginule agresore s početka devedesetih.

    Četvrtak, 09.05.2019. u 13:14
  • Avatar Smogovac_2
    Smogovac_2

    Teško je na Bleiburgu postaviti cvijeće samo nevinim žrtvama partizanske osvete. Naime, među poginulima je bio i poveći broj onih ljigavaca s ušatim slovom na čelu koji su se presvlačili u žensku odoru i miješali se sa civilima ne bi ...prikaži još! li umakli pravdi. Tako da je sve vezano uz Bleiburg teško razlučiti što se hoće i što se misli pri polaganju vijenaca. Kolinda je oportnistička političarka koja svima u određenom trenutku podilazi kako bi ih pridobila. U njen pak antifašizam ja ne vjerujem uopće, to je poza za one koji joj zamjeraju ZDS ustašovanje. Za one koji joj pak zamjeraju odustanak od branjenja ZDS išla je jučer u Sloveniju. Tko će to nasjesti na njene prijevare sam si je kriv.

    8 Četvrtak, 09.05.2019. u 12:20
    • Default avatar - Desnooddesno

      Desnooddesno: Koliko je bilo osuđenih za zločine.

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 13:15
    • Default avatar - zof

      zof: Francuska službeno priznaje da je u poslijeratnim danima ubijeno 50.000 Francuza kao kolaboracioniste.Ubijeni su bez suđenja. Ako Francuska službeno priznaje 50.000, znači da ih je bilo najmanje 100.000. U Francuskoj ih danas nitko ne spominje, pa ni najdesnije stranke. Nakon ...prikaži još! n bitke kod Staljingrada Rusi su zarobili preko 100.000 Njemačkih vojnika. Radili su po logorima u Sibiru. Kući ih se vratilo manje od 5.000. Ni Njemačka ne slavi te vojnike, niti im je igdje podigla ikakav spomenk niti im igdje drže komemoracije.

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 14:04
    • Avatar MilanGoz

      MilanGoz: Desno isto onoliko koliko je protivnicima ndh ideologije sudjeno od 41-45

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 14:23
    • Default avatar - Desnooddesno

      Desnooddesno: Milane onda znači da su isti.

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 15:04
    • Avatar Smogovac_2

      Smogovac_2: Nisu, jedni su pobijedili a drugi neslavno izgubili nakon najmasovnijih ubijanja svih i svakog 4 godine. Ipak nisu svi isti, koliko god bi vi ustašofili (čitaj fašisti) htjeli to izjednačiti.

      Odgovori Petak, 10.05.2019. u 08:02
    • Default avatar - Desnooddesno

      Desnooddesno: Koliko god vi komunisti pokušali to izgladiti,,, svako ubojstvo je ubojstvo,,, ustaše su ubijale za vrijeme rata ( što ne podržavam ) šumski razbojnici su ubijali u svojoj slobodnoj tvorevini.

      Odgovori Petak, 10.05.2019. u 10:25
    • Avatar Smogovac_2

      Smogovac_2: I unatoč i usprkos svemu i dalje su gubitnici, a oni koji izgube imaju pravo na ljutnju i poneku laž da vam bude lakše. Razumijem vas, teško vam je pogotovo sada u ovo doba kad se slavi pobjeda antifašista, i ...prikaži još! poraz vas fašista. Nakon derneka u Splitu došlo je otrežnjenje da ste ipak popušili. Još nije kao u Austriji, ali bit će i to.

      Odgovori Petak, 10.05.2019. u 12:23
    • Default avatar - Desnooddesno

      Desnooddesno: Nas domoljuba ( ne fašista ) kako ti navodiš.Kao prvo mene 2 sv. rat uopće ne zanima,nisam bio sudionik tog pakla.Ne sviđa mi se kada u isti koš se stavljaju sve ustaše ( bilo je tu i prisilno mobilizirani,bilo je ...prikaži još! i dragovoljaca koji nisu činili zločine ) dok su četnike spojili sa šumskim razbojnicima.

      Odgovori Petak, 10.05.2019. u 13:42
  • Avatar čoviksjuga
    čoviksjuga

    Nikada ti Tomo i takvi kao ti nećeš razumijeti da su sve nevine žrtve sa bilo koje strane jednakopravne žrtve i ništa drugo !

    28 Četvrtak, 09.05.2019. u 12:14
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: Da samo što je po slovenskim šumama bilo jako malo nevinih tj.preciznije nenaoružanih što znam po svojoj obitelji čiju su članovi (žene i dica) koji nisu nosili oružje i uniforme niti na ikoji način služili NDH režimu ostali u Lici ...prikaži još! i na kraju nakon par godina od jugoslavenskih vlasti dobili dozvole da napuste SFRJ i pridruže se preko bare svojim muževima i očevima.

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 12:27
    • Avatar Digg

      Digg: Pun mi je k....c ovih nevinih ustaša.....;)

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 12:33
    • Avatar čoviksjuga

      čoviksjuga: Pa naravno da nisu svi ubijeni inače bi bilo 500.000 žrtava , ovako ih je bilo 100-150.000. Pa nisu niti ustaše sve pobile. Ali kakve to veze ima. I jedni i drugi su bili ubojice.

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 12:34
    • Avatar čoviksjuga

      čoviksjuga: Digg među zarobljenima na Bleiburgu ( zahvaljujući britancima ) ustaša je bilo max. 10-15%. Dakle među ubijenima je bilo barem 70% onih drugih. Još da se spomene da su svi pobijeni bii zarobljenici ubijeni bez ikakva suda. Pa gdje je ...prikaži još! tu razlika u odnosu na Jasenovac ??

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 12:37
    • Default avatar - Usora1

      Usora1: lika hrvatska dika: a ti i tvoji (ako je uopce istina) ste mjerodavni da se po vama pise povijest i da budete mjera za sve. procitaj malo kako su prosli hrvati u bosni (derventa, b.brdo, usora.. o odzaku i sirokom ...prikaži još! itd. da ne pricam). i sirokobrijeski fratri pa i oni 20-tak pobijeni u maceljskoj sumi su po tebi vojska?, i koji umobolni mozak covjek mora biti da opravdava klanje porazene vojske i njihovih obitelji bez suda, porote i propitivanja krivice.

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 12:37
    • Avatar Harauvatis

      Harauvatis: Lika, a sto s onima koji nisu bili nigdje pa su ih partizani malo prorijedili. Npr, zene i bake od 60 70 god. Bas u Lici. Da, sigurno su one bile Ustase. Pises gluposti i patis za tamo nekom jugoslavijom, ...prikaži još! opravdavas ubojstva onih sumskih razbojnika. Jugoslovena na ovom portalu kokiko hoces

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 12:39
    • Avatar mican

      mican: Nevine žrtve? Hmmm. . . na Bleiburgu? . . . gledaj, nisu ljudi ni tada bili glupi i znalo se dobro što se događa u NDH. I Ustaše nisu bili regularna vojska u koju se moralo. Ali je dio ljudi ...prikaži još! bio takvog svjetonazora i takvog mentalnog sklopa da je pristao sudjelovati u tome što je radila ustaška vlast. Kao što i danas imamo svakave svjetonazore pa dio ljudi ne može pojmiti da svako djelovanje rezultira nekim učinkom i ne može razaznati koja su to djelovanja koja dugoročno imaju negativan učinak. Ovo što radi KGK je njezin stil, nju nije sram i mogli bismo mirno kostatirati da je ona takva i da je jedna od "onih" kada ne bi bilo pono onih koji se moraju sramiti umjesto nje i koji će, ni krivi ni dužni, kusati ili već kusaju poparu koju ona kuha.

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 12:44
    • Default avatar - Usora1

      Usora1: mican: ne jedi g. kad za kruh nije kriza. bez namjere da opravdavam pavelica i ustase postavljam upit, partizani su bili regularni? njihov svjetonazor kao ispravan, stotine tisuca likvidirani bez suda i trazenja krivice opravdan? ... i treba li u ...prikaži još! i u taj kontekst staviti cetnike i dr. formacije koje smo imali, da iste one koji su "90-tih pokusali dovrsiti "pos'o" udruzeni s'petokrakom....

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 12:56
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: Usora ponavljam ono što znam iz svjedočanstva moje obitelji koja bi sve prije napravila nego branila komuniste: klanje poražene vojske da - dogodilo se, klanje njihovih obitelji mi je već na razini srpskih mitova i preuveličavanja ionako u startu velikih ...prikaži još! i odvratnih zločina jer ziher je bilo tamo i koja nevina žrtva, ali u debeloj manjini i ni izblizu u onom broju kakav se danas želi prikazati.

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 12:59
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: Ako je ikad bilo dvojbe više nema - prosječni desničar jednostavno nema potrebni intelektualni kapacitet da bi uopće shvatio moje komentare i što točno želim reći pa mi imputiraju da mislim ili sam izjavio nešto što ni pod prijetnjom oružja ...prikaži još! ne bi, ali ništa čudno za te općepoznato istinoljubive (ne)ljude!

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 13:02
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: Bilo bi vam bolje da pričate o Žabici i ostalim ličkim selima gdje je došlo do tipične poslijeratne odmazde nego što se svim silama trudite od dokazanih ustaških zločinaca, koji su znali što su radili prethodne 4 godine pa krenuli ...prikaži još! u bežaniju ko Srbi 50 godina kasnije, napraviti nekakve nevine žrtve, a od naoružanih vojnika u uniformama - žene i djecu.

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 13:06
    • Avatar tomislav10

      tomislav10: ćoviksjuga Klauški se ne osvrće i ne kritizira postavljanje cvijeće na žrtve križnog puta, već kako ih je nazvala naša Predjednica...

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 13:09
    • Avatar mican

      mican: Usora1, lijepo su te roditelji odgojili pa ti je g. stalno u ustima. Partizani nisu bili regularni, ali su s vremenom postali. Bili su priznati od strane onog dijela svijeta koji je bio na strani antifašizma, koji je pobijedio u ...prikaži još! ratu i samim time dobio priliku krojiti povijest. NDH je bila kvislinška tvorevina priznata samo od strane fašista i nacista. Svjetonazor NOB-a je bio ispravan, za razliku od svetonazora NDH. One koji su '90-ih uzeli petokrake i nastojali "završiti posao" treba staviti u isti kontekst s Ustašama jer su im i ciljevi i metode i svjetonazor jednaki.

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 13:09
    • Avatar čoviksjuga

      čoviksjuga: Mican reci to Jakovini i Matuli !

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 13:13
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: Preko 100 masovnih grobnica je po Sloveniji ubijenih Hrvata poslije rata koji su uspjeli zivi proci Sloveniju dokrajceni su na Bleiburgu, Ukupan broj ubijenih od Osijeka do Bleiburga na kriznom putu mogao bi se popeti do preko 600000. U Jasenovcu ...prikaži još! je ubijeno po podacima koje je u Beogradu nasao gospodin Leljak oko 83000. Ali tu su svrstani i Hrvati, kojih ima najvise poubijanih u Jasenovcu, isto poslije rata u miru, jer je logor radio sve do 52 godine.. U jasenovcu su pokopani i cetnici koji su izginuli u bitkama. Recimo samo ih je 4000 poginulo u Ljevca polju. I na kraju da pojasnim ustase su bile elitna postrojba koja je brojala svega 100000 bojovnika. Nije ih do kraja rata ostalo ni 10% zivih. I pravi ustasa se nije ni jedan ziv predao. Na primjer moj stric je se borio dok nije poginuo. I onda neka mi netko objasni kako od teoretskih mogucih 10000 ustasa je poubijano 600000 ustasa? Moguce je tako sto je za ovakve kao lika svaki Hrvat ustasa. Ove moje tvrdnje cete imati uskoro, jer se Zidovi spremaju prekopati Jasenovac da ustanove broj svojih poginulih,.Pregovara se trenutno. A za zrtve po Sloveniji je sve vec dokazano, ali ne daju Slovenci, jer bi im se drzava pretvorila u Hrvatsko groblje. A nasi komunjare na vlasti isto nisu zato da se zna istina javno, i ako se vec zna.

      Odgovori Petak, 10.05.2019. u 16:09
    • Default avatar - Usora1

      Usora1: mican: ispirka za uvredljivu rijec, no jednostavno covjek prokuha kad vidi da mijesamo kruske i jabuke. masovne likvidacije su ZLOCIN bez obzira na svjetonazor pocinioca, bez obzira na regularnost postrojbi, bez obzira na kojekakve pokusaje opravdanja. veoma dobro je poznato ...prikaži još! da je pod plastom "antifasizma" provedena komunisticka revolucija i da su deseci i stotine tisuca to platili glavom, nije rijec samo o ustasama, domobranima, belogardejcima, cetnicima, ljoticevcima... vec i o zrtvama informbiroa i cistkama unutar partije....

      Odgovori Petak, 10.05.2019. u 17:14
    • Avatar mican

      mican: Masovna likvidacija bez suđenja jest zločin. Međutim, postoji i ona narodna izreka - tko se mača hvata, od mača će i završiti. Interesantni su mi ljudi koji krše zakon i pravo kada im se ukaže prilika, a kada se okrene ...prikaži još! situacija, onda se odjednom počnu pozivati na pravo i zakon. Oni koji su 4 godine ubijali bez suda i milosti, sada su odjednom u čudu kada se njih počne istom mjerom tretirati. Tako je bilo '45., tako je bilo '95. Nije li i sam poglavnik sa svojim pristašama imao priču o ljutim travama i ljutim ranama? O zločinima se također daje sud na osnovu političke moći. Zašto Hirošima nije zločin, a Medački džep, npr, jest? Prilika čini lopova, a moć kroji povijest. Također, poznato je da je pod plaštom antifašizma provedena i komunistička revolucija, isto kao što je poznato da je pod plaštom domoljublja provedena totalna pljačka svega onoga što je komunistička revolucija stvorila. Zato je pametnije ostaviti prošlost po strani, a iz nedaća izvući pouku kako se ne bi ponovile. Imamo mi danas stvari protiv kojih se možemo i trebamo boriti, ali je puno lakše i konformistički ne naprezati moždane vijuge i teoretizirati o onome što je bilo nego svoju kožu ponuditi na rasprodaju kako bi se promijenilo ono što će biti.

      Odgovori Subota, 11.05.2019. u 08:14
    • Default avatar - Usora1

      Usora1: mican: opet grijesis u pokusaju opravdanja jednog drugim zlocinom. i hirosima je ZLOCIN , punooo veci od ovog sa cime ga usporedjujes. a pod plastom antifasizma provodeni su krvavi zlocini pa se govori o revoluciji da se ne govori o ...prikaži još! ovom prvom. ono proslo ce biti po strani sve dok se ne o tome ne bude govorilo istinito, ne kroji moc proslost, no istina, precesto sprjecava istini da izadje na vidjelo.

      Odgovori Subota, 11.05.2019. u 19:19
    • Avatar mican

      mican: Ne pravdam ja niti jedan zločin, krivo si razumio. Moramo biti svjesni da rat nije normalno stanje i da u takvom stanju koje izlaže ljudski um do ekstrema dolazi i do "pomaka" u glavi, odnosno do promjene kemije u mozgu ...prikaži još! pod utjecajem stresa. A tada ljudi dobiju potrebu i spremni su raditi stvari koje u normalnim situacijama ne bi nikada napravili. To se zove osveta, a čovjek koji se osvećuje ne doživljava situaciju potpuno racionalno i ne može ju promatrati s distance pa onda čini zločin smatrajući da je pravedan i zaslužen. Jer bol i osjećaj nanesene nepravde su toliki da čovjek ima osjećaj da nikavo pravedno suđenje s ciljem zadovoljenja neke opće pravde neće njemu donijeti satisfkaciju za pretrpljenu bol. A rat je i inače stanje bezakonja pa u cijelom tom košmaru ljudi osjete potrebu a i imaju priliku da sami kroje pravdu. Ne znam jesi li proživio pravi rat ili te to zaobišlo, ali rat zna jako promijeniti ljude. Neke do te mjere da ih nije za prepoznati. Ne pravdam osvetu, ali ju mogu razumjeti jer čovjek nije savršen.

      Odgovori Subota, 11.05.2019. u 22:04
    • Avatar čoviksjuga

      čoviksjuga: Micane osveta je jedno a sustavno i planirano ubijanje ne samo ratnih nego najvećim dijelom političkih protivnika uglavnom civila je nešto sasvim drugo !

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 09:49
    • Avatar mican

      mican: Na Bleiburgu je bilo i osobne osvete i iskaljivanja mržnje, ali je očito postojala i politička odluka da prema zarobljenicima ne treba imati puno milosti. Kakva je točno odluka bila, ne znam, ali sam sigurran da kod realizacije odluke dolazi ...prikaži još! do odstupanja, a naročito u vrijeme općeg bezakonja i u vrijeme kada se očiti zločin može pravdati slučajnim događajem i kada ljudski život ne vrijedi puno. I takve političke odluke su donosili ljudi koje na odlazak u Partizane nije natjerala ljubav prema prirodi i logorovanju već teška sila, proživljena osobna bol ili pak spašavanje žive glave. Pripadnici NDH režima su također planirano ubijali političke protivnike koji su isključivo bili civili ili su ubijali pripadnike drugih naroda koji su također bili isključivo civili, ali krive boje krvi ili krive vjerosipovjesti. U Bleiburgu su uglavnom i pretežito završili pripadnici neprijateljske vojske i aktivni pripadnici poraženog režima. Tko je bio civil, a tko vojnik u toj masi? Nije teško skinut uniformu i obuć civilnu odjeću. Tamo su bježali uglavnom oni koji su imali putra na glavi. Ponovit ću - ne pravdam niti jedan zločin, ali nemojmo od piz*e raditi kapelicu.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 10:19
    • Avatar čoviksjuga

      čoviksjuga: Tamo je bilo 500.000 ljudi od toga 400.000 civila. Što su oni skrivili ?? Nadalje pišeš o bezakonju a 45 godina nas učili u školi kao su "pošteni partizani" strijeljali svoje suborce ako bi od nekog seljaka ukrali kokoš ili ...prikaži još! jabuku !? Sve je bilo planirano i prema planu izvršeno a naredba je došla od samog vrha !

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 10:25
    • Avatar mican

      mican: Je, bilo je planirano i u dogovoru s Englezima. Ako 400.000 civila nije ništa skrivilo, zašto su bježali? U mojoj užoj obitelji jedan je bježao jer je imao razlog. I nije bio koljač i ubojica več viskoko pozicionirani časnik koji ...prikaži još! je završio vojnu školu u Njemačkoj. A ostatak obitelji nije bježao i nikome se nije dogodilo ništa. Oni koji su ostali, a bili su pristaše ustaškog režima imali su problema, neki su odsjedili u zatvoru i suđeni, neki su po kazni morali promijeniti mjesto boravka i raditi u firmama s pretežito srpskom radnom snagom. Ali nitko nije ubijen. Onaj koj je "pobjegao" tamo je i završio. To se u obitelji zna, ali nikome ne pada na pamet više o tome razglabati, za njim žaliti, a kamoli odlaziti u neki Bleiburg ili se dičiti time. To je bilo jedno vrijeme koje je prošlo, on je završio kako je završio.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 11:42
    • Avatar mican

      mican: A to što su nam pričali priče o strijeljanu zbog jedne jabuke - očito su partizani smatrali da nije u redu činiti nepravdu niti prisvajati tuđu stvar. Kako su strijeljali svoje, tako su srtrijeljali i druge. Gledajući opću pljačku danas ...prikaži još! u Hrvatskoj, mogu samo konstatirati da su to bila dobra stara vremena.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 11:45
    • Avatar čoviksjuga

      čoviksjuga: Nitko nikada nije streljan za ništa što je radio osim nevinih ljudi tzv. klasnih neprijatelja ! A napisati da 500.000 civila koji su bježali pred komunistima nisu bili nevini narod može samo teška pokvarena bu-ala koja ne zavrijeđuje više niti ...prikaži još! i sekunde mog vremena !

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 19:46
    • Avatar mican

      mican: 500.000 civila koji su bježali pred komunistima nisu bili nevini narod

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 20:25
    • Avatar tomislav10

      tomislav10: Pa nije pobijeno pola milijuna ljudi već cca 40000-50000, što je ogroman broj da se razumijemo. I ne radi se o civilima već o vojsci.

      Odgovori Nedjelja, 12.05.2019. u 22:36
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: Bez brige svih tih pola milijuna tzv.nevinih žrtava bi danas imalo braniteljski status if you know what I mean!!!

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2019. u 11:02
  • Avatar biograjka2
    biograjka2

    Meni se cini da ne zna bi li piskila ili kakila!

    Četvrtak, 09.05.2019. u 13:35
  • Default avatar - markopolo77
    markopolo77

    Tomislave, Tomislave, imaš slavno ime ali u pisanju članaka si nejak, nađi si drugo zanimanje sinko. Prosipaš mržnju među ljudima ali zbog čega?

    Četvrtak, 09.05.2019. u 13:59
  • Avatar poštenjak1
    poštenjak1

    Stvarno ste me g. Klauški razočarali svojim neznanjem i nepoznavanjem materije i nepoštivanjem nevinih žrtava, jer trebali bi znati da tamo nisu stradali pravi zločinci koji su ranije dali petama vjetra nego običan neuk puk koji je zastrašen propagandom bježao, ...prikaži još! a što je dokazano kostima žena, djece, staraca koji nisu nikako mogli biti u kategoriji crne legije, sram vas bilo.

    1 Četvrtak, 09.05.2019. u 15:32
    • Default avatar - Davor Borojević

      Davor Borojević: ako je tome tako zbog čega predsjednica jedne države, što navedeno u članku čini oficijelnom politikom btw, proglašava te nevine žrtve borcima za slobodu? Za sva vremena napokon "pokopati" sve žrtve bezumlja, što nesumnjivo svaki rat je, i zaključiti priče ...prikaži još! o udbašima, orjunašima, usrašama .... Svi su radili sranja, ali razlika je u tome što se jedan mali narod svrstao na stranu najvećeg sranja u ljudskoj povijesti (a konkurencija je žestoka), a danas razno razni prolaznici (čitaj politikanti) koriste te drame u korist svoje promocije. A podjele su jasne. Di si bio 91', što su tvoji bili 45', nastavi niz. I onda ti isti pozivaju na jedinstvo.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.05.2019. u 15:11
  • Avatar scythe
    scythe

    Početkom devedesetih Ustašama su nazivali Hrvatsku vojsku, policiju i Hrvate ... uostalom; i danas nas tako nazivaju ...

    2 Četvrtak, 09.05.2019. u 13:19
    • Avatar MilanGoz

      MilanGoz: Tesko da se u Bleiburgu koji se dogodio 50-ih se nalaze ti Hrvati iz domovinskog rata😅 i kakav je to izgovor za ustastvo, ja sam Hrvat koji se borio u 162. brigadi i znam da je bilo njih koji su ...prikaži još! imali ustaske ideale pogotovo hosovci koji su javno koracali i urlikali da su ustase.. naravno da nismo svi i da je to laz koju su Srbi govorili, ali budimo realni bilo je takvih bilmeza koji su se borili za i htjeli opet ndh.

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 14:01
    • Default avatar - Marko Kraljević

      Marko Kraljević: pa da, zamisli, jer je naš hrvatski narod OPET htjeo svoju državu. I NDH je bila dobro zamišljena, njena osnova, znači samo kao država. A to što su ju neki htjeli čistu, bez Roma, Srba, Židova, to je već druga ...prikaži još! stvar i za to su trebali odgovarati. Ali ne, Pavelić ukrade zlato države i pobježe gdje je već ošo (Madrid?), a dio našeg naroda ga slavi kao heroja, a ni ne znaju što je i kako je radio.

      Odgovori Četvrtak, 09.05.2019. u 16:03
  • Default avatar - IlijanMax
    IlijanMax

    Klauški jeli tebi normalno, da su ti tvoji crveni fašisti zazidali dvije tisuće živih ljudi, žena, djece i tako umrli u najvećim mukama. Ja još za takav zločin negdje drugdje u svijetu nisam čuo. Za normalne je to je za ...prikaži još! najveću osudu bez obzira o kome se radi. Sada ti razmisli u kojoj si skupini i takvi kao ti koji i dalje iz svoje fotelje pozivaju na mržnju i podjele pritom vas mi plaćamo.

    Četvrtak, 09.05.2019. u 13:54
  • Default avatar - banova
    banova

    Sta vam smeta, daje pocast zarobljenicima, a zna se kako se ponasa prema zarobljenicima a vas naslov je provokativan , po vasem je trebalo sve pobiti Hrvate i ostale koji su bili sa Fasistima , sramota....

    1 Četvrtak, 09.05.2019. u 12:57
  • Avatar Ajmeee
    Ajmeee

    Hrvatska drzava ni u zadnjem ratu nije nikada objavila rat Srbiji protiv koje smo se borili. Nije do kraja indentificirala i kaznila zlocince sa Ovcare, Skabrnje itd.... Na kraju je i amnestirala dio njih koji danas slobodno setaju Hrvatskom i ...prikaži još! uzivaju boracke penzije. Normalan covjek ne moze nevidjeti isti obrazac u 2. Svj. ratu te domovinskom. Puno price, iskrivljavanje istine a u pozadini pljacka drzavnih resursa u suradnji sa crkvom. Nema nikakve dvojbe na razini citavog svijeta tko je tko bio u 2.svj. ratu a Kolinda kao prava balkanka pliva u sredini radi svoje promocije. Sami smo krivi za sve.

    Četvrtak, 09.05.2019. u 16:41
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message