Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Hrana bogata vlaknima štiti nas od tumora i srčanih bolesti

Treba istaknuti da je i tjelesna težina ljudi koji konzumiraju puno vlaknaste hrane manja nego kod ostalih, oni imaju niži tlak, šećer i vrijednosti kolesterola te manji rizik od moždanog udara

Komentari 19 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar Tihakucanica
    Tihakucanica

    Ne znam kako vi drugi ljudi ali ja sve manje volim voce s godinama(osim onog “vodenog”- jagode, bobice, sipak i sl) ali povrca samo trpaj..na meso imam sve manji apetit...nema druge nego poceti kupovati whey..:(, ili netko ima drugu ideju?

    16 Ponedjeljak, 14.01.2019. u 20:52
    • Avatar vilo moja_

      vilo moja_: Kad imaš doma svoje onda je drugačije...ne mogu zamisliti život bez voća..

      Odgovori Ponedjeljak, 14.01.2019. u 21:01
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: Par godina sam se trudila oko malog povrtnjaka ali me posao poceo bas umarati i odustala, ne stizem vise. A voce velim osim ovog nabrojanog me ne privlaci nimalo. Ali mislim da je to ok, slusas sebe -zdrav organizam govori ...prikaži još! i sto mu treba, ne valja ici u kontru

      Odgovori Ponedjeljak, 14.01.2019. u 21:19
    • Avatar vilo moja_

      vilo moja_: To domaće voće ima drugačiji miris i okus...to se neda usporediti s ovim što se prodaje...bome ja se naradim ali mi je onda super kad vidim kakav je urod..pa sušim voće, kuham sokove, džemove, kompote, likere..

      Odgovori Ponedjeljak, 14.01.2019. u 21:27
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: To ti vjerujem, ali meni je voce -voce, preradjevine i nakuhavanja inace izbjegavam, ne vidim neke benefite od toga. Zato mi i je bad sto ga sve manje volim. A da bi bilo dobro imati svoje-to stoji, ali opet imam ...prikaži još! fakat puno prilika iz okoline bas tog pravog- ostavlja me ravnodusnom, zato velim-cemu forsiranje? Ne znaci da ono sto pase djeci mora nuzno pasati odradlima i starijima ;)

      Odgovori Ponedjeljak, 14.01.2019. u 21:32
    • Avatar vilo moja_

      vilo moja_: Jedini benefit je da znaš što jedeš...a da se naradiš je istina..al dok me veseli ću raditi..

      Odgovori Ponedjeljak, 14.01.2019. u 21:34
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: Ma da, stoji, samo moj prvi upis je bio- ne jede mi se voce ;))

      Odgovori Ponedjeljak, 14.01.2019. u 21:40
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: a svježi sir, jaja? umjesto proteina iz mesa, odlična zamjena.

      Odgovori Ponedjeljak, 14.01.2019. u 21:42
    • Avatar vilo moja_

      vilo moja_: Svakako..obavezno svaki tjedan na jelovniku

      Odgovori Ponedjeljak, 14.01.2019. u 21:43
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: crvena rog paprika punjena feta sirom..to ću sada :)

      Odgovori Ponedjeljak, 14.01.2019. u 21:45
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: @pumpkin, to mi je redovno ali stvar je u kolicini (volumenu hrane) koju dnevno mogu pojesti i trenirati i nitritivnom vrijednostima koje dobijem uz zadani okvir svojh aktivnosti...a nismo strojevi- organolepticki dozivljaj je itekako vazan, ljudi smo ;), zato velim ...prikaži još! da sada fakat imam problem nakon svih godina spirtivo zivota - nista profi, ali prilicno kvalitetna rekreativka(recimo to tako), mijenja se tijelo...hmmm...mozda samo treba slusati, ne znam 😔

      Odgovori Ponedjeljak, 14.01.2019. u 21:52
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: orasi, bademi i to? jer nisam ni ja baš voćni tip..pa se prepoznala :D bobičasto, maline, jagode, kupine, borovnice, dok im je sezona i banane ponekad..i to je to..avokado ne računam pod voće..ostalo rijetko ili nikako.

      Odgovori Ponedjeljak, 14.01.2019. u 21:55
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: mislim da je u osluškivanju, slušanju, kako hoćeš, stvar.. jedi što tijelo pita..pa ćeš vidjeti ako nešto fali, znači, moraš uvesti makar ti se ne jede..

      Odgovori Ponedjeljak, 14.01.2019. u 21:57
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: @pumpkin-kao da si me “prepisala” :), grickam pomalo sve to i pazim na omjere ali opet kad uzmem u obzir da mi treba dnevno cca 40g proteina-tesko je to nadmagati a istovremeno biti neprenatepana i nepokretna od klope, o TOME ...prikaži još! se radi-i velim, ljudi smo , ne mozes samo “tociti” isto dan za danom..ahh snaci cu se, jos malo citanja i istrazivanja iako znam vec..

      Odgovori Ponedjeljak, 14.01.2019. u 22:16
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: ja imam faze..kada više jedem i više se krećem i obrnuto..znam otići i u ketozu nesvjesno..tako da nemam sa kilama problema.. a osjećaj je dobar, imam energije..

      Odgovori Ponedjeljak, 14.01.2019. u 22:44
    • Avatar vilo moja_

      vilo moja_: Velik dio proteina se može unositi sirutkom...

      Odgovori Utorak, 15.01.2019. u 19:30
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: Svakako pomaze i sjajna je stvar ali ako uzmes da na litru dobijes cca 10g(barem po deklaracijama) treba jos...zato velim u ovim godinama je zahtijevno pomiriti da volumen i vrijeme unosa hrane prati nutritivne potrebe i organolepticke dozivljaje ;),

      Odgovori Utorak, 15.01.2019. u 20:49
  • Avatar vilo moja_
    vilo moja_

    Sve ovo više manje mi je na jelovniku...

    Ponedjeljak, 14.01.2019. u 15:59
  • Avatar napoleonovsin77
    napoleonovsin77

    povrće je zakon,

    Ponedjeljak, 14.01.2019. u 17:18
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message