Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Imate priču? Zovite i šaljite! 099/224-2424 za WhatsApp, Viber, MMS, SMS email: reporter@24sata.hr telefon za čitatelje: 01/24-24-242
članak

Imunitet: 15 navika s kojima ćete ostati zdravi cijelu zimu

Iz jelovnika treba izbaciti prženu hranu i šećer. Posebnu pozornost trebalo bi obratiti na pripravke bogate antioksidansima (A, C, E i cink) jer igraju važnu ulogu u jačanju imuniteta.

Komentari 4 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar vilo moja_
    vilo moja_

    U prehrani imam puno vrsta povrća i voća...mnogo povrća jedem sirovo..godinama nisam imala problem s imunitetom..

    1 Četvrtak, 27.09.2018. u 19:02
    • Avatar introduction

      introduction: To je pametno, mnogi ljudi jednostavno zanemare ili zaborave povrće. Bude neki prilog, primjerice krumpir ili riža za ručak, neko meso uz to, ponekad salata, najčešće zelena. Doručak su pahuljice, večera nešto iz pekare npr. To je svakodnevica za velik ...prikaži još! broj ljudi. O pretjeranom prženju ne treba ni govoriti. I onda se čude kad na sistematskom otkriju da pate od hipovitaminoze ili općenito se loše osjećaju i imaju slab imunitet.

      Odgovori Četvrtak, 27.09.2018. u 19:37
  • Avatar mr_ Juzbasic
    mr_ Juzbasic

    Trci svaki drugi dan cijelu zimu 7-8 km i nikad neces biti bolestan.

    Četvrtak, 27.09.2018. u 22:14
  • Avatar Deleted user
    Deleted user

    puno vitamina i šetnje i sve ok

    Četvrtak, 27.09.2018. u 19:09
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message