Kampanja 'Blizu grada, blizu srca' kreirana je s ciljem promocije bogate ponude Zagreba i okolice, a fokus je na boravku na otvorenom u prirodi te eno-gastronomskoj ponudi i povijesnoj baštini Zagorja
Kampanja Grada Zagreba 'Blizu grada, blizu srca' proširena je i na Krapinsko-zagorsku županiju
Promotivna kampanja Turističke zajednice grada Zagreba 'Blizu grada, blizu srca', proširena je suradnjom s zajednicom Krapinsko-zagorske županije te se tako po prvi put zajedno promoviraju Zagreb i Zagorje kroz jedinstvenu destinacijsku kampanju, objavile su u srijedu dvije turističke zajednice.
POGLEDAJTE VIDEO: Street art ture po centru Zagreba
Pokretanje videa...
Kako se navodi u priopćenju, uz fokus na boravku na otvorenom, u zelenilu i prirodi, dodatan naglasak stavljen je na eno-gastronomsku ponudu i povijesnu baštinu.
Direktorica Turističke zajednice Grada Zagreba (TZGZ) Martina Bienenfeld poručuje kako je suradnja s Turističkom zajednicom Krapinsko-zagorske županije logičan korak nadogradnje kampanje 'Blizu grada, blizu srca'.
- Kreirali smo novi vizual, promotivni film, kao i web stranice gdje nudimo razne itinerere i ideje za izlete koji prirodno povezuju Zagreb i Zagorje. Tako se može krenuti gastronomskim putevima Zagreba i Zagorja, iskusiti tri dana zanimljivosti i opuštanja ili, pak, pogledati prijedloge za zabavan i aktivan vikend u Zagrebu i Zagorju. Tu je i nova rubrika 'Jeste li znali' koja otkriva da više od 75 posto površine Zagreba prekrivaju zelene površine te da se barem jedan od 45 gradskih parkova nalazi u svakom kvartu, kao i druge zanimljivosti - istaknula je Bienenfeld.
Uz to, kroz kratke video recepte predstavlja se tradicionalna kuhinja Zagreba i Krapinsko-zagorske županije.
TZGZ kampanju pokreće na tržištima Hrvatske, Austrije, BiH, Njemačke, sjeverne Italije, Slovenije i Srbije, a svi materijali, kao i web stranice, jezično su prilagođeni tržištima kojima se obraća.
- Ovakvim sadržajima produžujemo boravak gostiju u obje destinacije - poručila je Bienenfeld. Voditeljica Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije Sanja Škrinjar također je izrazito zadovoljna prvom takvom suradnjom.
- Preklapanja najznačajnijih emitivnih tržišta za obje destinacije su svakako polazišna osnova za realizaciju jedne takve suradnje i vjerujemo da se izuzetno dobro nadopunjujemo u kreiranju još kvalitetnije i bogatije ponude za sve buduće goste naših destinacija s tendencijom produženja boravka na području Zagreba i Zagorja, tim više što se Zagorje 'naslanja' na Zagreb i itekako je dobra cestovna povezanost dviju najznačajnijih turističkih destinacija u kontinentalnom dijelu Hrvatske - istaknula je Škrinjar.
Kampanja 'Blizu grada, blizu srca' kreirana je s ciljem stvaranja jedinstvene platforme promocije bogate ponude Zagreba i njegove okolice.
Kampanja je proširena na Krapinsko-zagorsko županiju te će se, kao destinacijska kampanja, obraćati emitivnim tržištima tijekom cijele godine, navodi se u priopćenju.