Obavijesti

Lifestyle

Komentari 0

Kampanja za Duchess snimana na jahti koju voli i James Bond

Kampanja za Duchess snimana na jahti koju voli i James Bond
14

Nova kampanja modnog brenda Duchess, za kolekciju jesen-zima 24/25, snimana je na brodu vrijednom 1,3 milijuna eura u kolaboraciji sa slavnim Frauscherom

Kampanja modnog brenda Duchess womenswear za sezonu jesen-zima 24/25 snimana je u šibenskom akvatoriju te se u pozadini naziru jedinstvene vizure kraljevskog grada Šibenika i Fortice na jednoj od najluksuznijih sportskih jahti Frauscher 1414 Demon, njihovom najvećem modelu.

Jahte su to koje voli i James Bond te su nekoliko puta korištene za snimanja filmova o slavnom agentu 007 ali i za druge holivudske filmove te se pojavljuje kao atrakcija u zadnjem Spidermanu. Korištene su i za snimanja kampanja za Vogue u Monte Carlu, u St Tropezu za Pradu i za Roberta Cavallija.

Idealna je bila prigoda da iz Duchess teama iskoriste ovu jedinstvenu priliku te snime novu kampanju baš na ovoj jahti, brenda u kojem je Snježana Schillinger zadužena za PR.

Sama kampanja ujedno najavljuje ekskluzivnu modnu reviju koju će održati 25. 10. 2024 u 17:30 uz zalazak sunca na Biograd Boat Showu koji ove godine slavi 26 godina te se nametnuo kao vodeći sajam u Europi.

Ujedno se proširio i na gradsku, putničku luku gdje će biti smještene najluksuznije jahte Sanlorenzo, Beneteau Monte Carlo, Lagoon, Porsche sa novim Macanom i novom Carrerom 911 koja će biti premijerno izložena, Zepter sunčane naočale i drugi izlagači luksuznog programa.

- Nakon ljetne pauze i povratka u metropolu zaključili smo kako jako volimo more, sunce, tople boje i sve što ljetni mjeseci donose, pa smo odlučili da nam upravo ljeto bude nit vodilja i glavna inspiracija  za novu kolekciju. Brzo smo se dogovorili da bi novu kolekciju za jesen-zimu 2024/25 trebali predstaviti baš na moru. I nije nam dugo trebalo da to i ostvarimo. Sam proces stvaranja kolekcije tekao je glatko kao i dogovori oko kampanje. Cijela kolekcija krojevima, bojama i uzorcima asocira na ljeto, ali smo pazili da materijali ipak budu prilagođeni nadolazećim jesenskim i zimskim mjesecima. Od materijala zato prevladavaju pliš, viskoza, pamuk i svila. A kada govorimo o bojama, najviše su zastupljene jake nijanse plave, narančaste, crvene, zlatne i zelene, dakle boje koje itekako podsjećaju na ljeto i more. Naši su krojevi kao i uvijek ženstveni, nosivi i jednostavni za kombiniranje s drugim komadima odjeće iz ormara. Naravno, o lokaciji kampanje nismo puno dvojili, odabrali smo brod. A kao kulisa - uz more, nebo i sunce – sjajno nam se uklopio prekrasni grad Šibenik. U samoj kampanji istaknuli smo haljine koje, već na prvi pogled, idealno predstavljaju novu kolekciju u kombinaciji sa Zepter sunčanim naočalama koje su idealne za nošenje zbog specifičnih karakteristika prilagođenih osjetljivosti očiju, ali i fashion stylinge. Nadamo se da će naša nova kolekcija inspirirana ljetom i vas podsjetiti na vrijeme provedeno uz more i sunce - kažu nam iz Duchess teama.

Impresario i art direktor kao i uvijek do sada bio je Antun Tin Brišar, umjetničke fotografije potpisuje Zvonimir Ferina, a model je bila Lucija Beden.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
ANKETA Koliko novca smatrate da je pristojno dati za krizmu?
PROLJETNE FEŠTE

ANKETA Koliko novca smatrate da je pristojno dati za krizmu?

Nekada su se krizmanici veselili ručnom satu ili komadu nakita koje je poklanjao kum/a. Danas se na krizmu ide kao na svadbu, a većina ljudi daje novac