Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
3 komentara

Linda Pilkington: Sreća se krije u pomno odabranom parfemu

Britanka Linda Pilkington, vlasnica prestižnog niche parfemskog brenda Ormonde Jayne, predlaže kako izabrati parfem te tumači kako mirisi utječu na naše emocije, raspoloženje i općenito život

Ormonde Jayne kolekcija Put Svile
Foto: Ormonde Jayne
3 komentara

- Ljudi mirise vežu uz lokacije, događaje i ljude i zato, ako ste u nekoj lošoj fazi, sjetite ste koji ste miris nosili tijekom sretnih dana svoga života i vratite mu se - istaknula je Linda Pilkington, vlasnica prestižnog niche brenda Ormonde Jayne, koja je ovih dana u zagrebačkoj Parfumeriji Lana predstavila novu kolekciju mirisa Put Svile, u znaku začinskih, gurmanskih nota.

Ormonde Jayne / Milena Maršić i Linda Pilkington | Autor: Ormonde Jayne Foto: Ormonde Jayne

Kako izabrati miris?

– Kad nam dođe klijent, prvo ga pitamo kad nosi miris, u kojim prigodama, je li za dan ili noć…  Miris možete izabrati i prema esencijama koje volite jesti, to vam također može biti okvir. Na taj ćete način smanjiti broj potencijalnih parfema i stvoriti uži krug, kako biste lakše izabrali - savjetuje parfumerka.

- Ako imate tester parfema – predlaže Linda - stavite ga ujutro na čistu kožu, idealno nakon tuširanja, prije nego ste jeli i pili kavu, kako bi njuh bio što jasniji i čišći. Provjerite sljedeći dan kako vam odjeća miriši, ako vam se sviđa, odlično, to je vaš miris.  

Vlasnica parfemskog brenda Jayne Ormond, Linda Pilkington i Veleposlanik Velike Britanije u Hrvatskoj  Andrew Dalgleish | Autor: Ormonde Jayne Foto: Ormonde Jayne

Ljudi imaju neku intimnu vezu s mirisima. Svi mi reagiramo na olfaktorne esencije jer one utječu na naše raspoloženje i emocije.

- Na primjer, kad nosim Ormonde Woman – otkriva Linda - osjećam se moćno, gotovo kao ratnica. Stavljam ga kad imam težak dan, prepun kompliciranih obaveza… Taj miris je absolut crne kukute, to je zimzeleno stablo iz Kanade, neotrovni biološki rođak biljke kukuta. Kad stavim taj parfem, imam osjećaj da imam neki oklop koji mi daje moć i štiti me. Mnogi ljudi mi dolaze i govore da i oni imaju slično snažne i jasne emocije i percepcije u vezi parfema koje nose, dodaje. 

Ormonde Jayne Xandria EDP | Autor: Ormonde Jayne Foto: Ormonde Jayne

Ljudi se sjećaju parfema koje su nosili u važnim trenucima, on je kao nevidljivi dodatak. Očito je da na nekom nivou imamo snažan unutarnji, emotivni odnos s mirisima.

- Osim toga, tu je ta teorija kako si s partnerom trebate biti mirisno kompatibilni, pritom govorim o mirisu tijela. Općenito je područje doživljaja i percepcije mirisa te njegov utjecaj na naš život danas još uvijek nedovoljno istraženo – tvrdi Linda.

Lana i Svjetlana Žaknić iz Parfumerije Lana i vlasnica brenda Ormonde Jayne Linda Pilkington | Autor: Ormonde Jayne Foto: Ormonde Jayne

Kod žena se također zna desiti da usred hormonalnih promjena zamrze neki miris koji su do tada nosile.

- Kad vi mirišite neki parfem, možda ne osjetite iste emocije kao i ja, svatko ima svoje osjećaje vezane uz neke sastojke. I, naravno, svaka je koža različita. Na primjer, ako jedete puno jakih začina, parfem će na koži drugačije mirisati – ističe Linda i daje primjer svojeg računovođe kojemu njegova supruga svaki dan kuha curry.

Na njegovoj koži parfem kao da ima notu curryja, on izlazi iz kože, kao i mnogi drugi mirisi koji nam idu iz tijela, ovisno o tome što jedemo i konzumiramo. Naravno, na sam miris na koži utječe i pušenje.

Ormonde Jayne / Linda Pilkington potpisivanje parfema | Autor: Ormonde Jayne Foto: Ormonde Jayne

Kad ljudi isprobavaju mirise, često im u parfumerijama vele da pomirišu malo kave kako bi im se pročistio nos. Linda veli da je to besmisleno, treba samo otvoriti vrata i pustiti svježi zrak.

- Parfem nema spola. Prije oko 16 godina jedan je gospodin kod nas izabrao ženskasti, ženski miris - prisjeća se Linda.

Ormonde Jayne kolekcija Put Svile | Autor: Ormonde Jayne Foto: Ormonde Jayne

- Nisam mu htjela reći da je to klasificiran kao ženski miris, iako sam bila zbunjena jer je miris bio jako nježan, voćni. Nakon nekog vremena je još jedan gospodin kupio taj miris i javio mi se s ljutitim e-mailom da mu je netko od mojih prodao ženski miris, iako ga je sam izabrao. Taj trenutak sam shvatila da moramo biti gender-free, tako da smo još prije 14 godina maknuli spol iz našeg koncepta. Bio je to dobar korak, jer smo najednom imali veće kolekcije i za nju i za njega - objasnila je.

Što se tiče broja mirisa, Linda ih nosi više.

– Dok moj suprug konstantno nosi jedan te isti parfem, ja ih mijenjam, ovisno o raspoloženju. Ne želim konstantno mirisati isto, volim ga kombinirati s emocijama, jer uvelike utječe na mene – zaključuje Linda.

POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM:

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message