Kod većine parova zaruke traju između 13 i 18 mjeseci, najpopularnija boja vjenčanja je plava, a kako bi ono bilo savršeno mladenci rade i do 25 sati na tjedan
STATISTIKA ZARUKA
Lipanj i rujan najpopularniji su mjeseci za svadbu, boja - plava
Tvrtka Wedding Paper Divas provela je istraživanje među svojim klijentima i napravila veliku infografiku o ljubavi, zarukama i krunidbi samog odnosa - braku.
- Tako je većina parova (48 posto) prvo "volim te" izrekla u razdoblju od prvog do šestog mjeseca veze, a 41 posto za manje od mjesec dana što definitivno pokazuje da svijetom vlada puno više romantičara nego što se mislilo.
- Partnerove roditelje većina je upoznala u prvih šest mjeseci veze, a devet posto ih je znalo i od prije.
- Zaruke su kod većine parova trajale 13 do 18 mjeseci, a mali je broj onih koji su se vjenčali vrlo brzo, tj. unutar šest mjeseci (samo 4 posto parova).
- Iako je tržište planiranja vjenčanja u inozemstvu itekako razvijeno, većina mladenaca je ipak samo organiziralo svoju svadbu. Njih 68 posto sami su se bavili time, a samo osam posto je uzelo koordinatora koji im je organizirao cijelu svadbu.
- Iako se to mnogima ne čini tako, planiranje vjenčanja oduzima jako puno vremena, a 40 posto parova na to tjedno potroši između 10 i 15 sati. Gotovo polovica radi do devet sati na tome, a mali broj od tri posto je prešao čak 25 radnih sati na tjedan.
- Pozivnice su se godinama promijenile, pa mogu biti klasične, u obliku magneta ili čak razglednice. Većina mladenaca (42 posto) odlučila se za magnete vjerujući da će oni biti najbolji podsjetnik.
- Među najpopularnijim bojama vjenčanja, odnosno temama bile su plava (kod 37 posto parova), ljubičasta (30 posto), zelena, narančasta i bijela.
- Najpopularniji mjeseci za vjenčanje su lipanj i rujan, a dan subota.
- I dalje se većina parova odlučuje za hotelske dvorane ili banketne sale (39 posto), a zatim na seoska domaćinstva i vjenčanja na otvorenom te golf klubove.
- Bez obzira kakva putovanja inače vole, mladenci se ipak većinom za medeni mjesec odlučuju za tropske otoke, kao idealna mjesta za opuštanje, uživanje i wellness. U europske gradove putuje 11 posto mladenaca, na druga mjesta također 11 posto, a u avanturu poput safarija upušta se 7 posto njih. Na medeni mjesec još uvijek nije otišlo 16 posto parova.
Odaberi temu koju želiš pratiti
Primaj sve nove vijesti o temi i budi u tijeku