Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
16 komentara

Na upaljeni zglob ide smrznuti grašak, a na mišić topli ručnik

Obloge na ozljedi treba držati najviše 15 minuta, a potom treba čekati pola sata do sat te ponoviti terapiju. Hladiti treba i ozljede poput kronične boli u koljenu kod trčanja

Close-up of a woman sitting with an icepack on her leg
Foto: Stockbyte

Kod naglih i oštrih traumatskih ozljeda, kao što su pad ili uganuće, pri čemu zglob može biti natečen, osjetljiv i topao na dodir, najbolja prva pomoć je mirovanje i hlađenje zgloba, kaže dr. med. Vlasta Urban Tripović, specijalistica za fizikalnu i rehabilitacijsku medicinu i vlasnica Ordinacije za fizikalnu medicinu i rehabilitaciju u Puli. 

OVO TREBA ZNATI! Super trik kako spriječiti bol i oticanje od uboda pčele, ose...

- Možete stavljati mokri ručnik, obloge s kockicama leda ili vrećicu zamrznutog graška koji će se dobro prilagoditi tijelu. Oblog držite 15-ak minuta, maknite ga na pola sata ili sat, dok se koža ne ugrije, pa ponavljajte hlađenje - kaže naša sugovornica. Toplina je, dodaje, znak upale koju hlađenjem ublažavamo.

Dreamstime | Autor: Dreamstime Foto: Dreamstime

Kad su u pitanju povrede i bolna stanja kod kojih je koža hladna, tada se bolno mjesto zagrijava. Najčešće je riječ o kroničnim ukočenjima i bolovima u mišićima, koje toplinom treba opustiti.

ZA NEKOLIKO MINUTA Boli vas uho? Ovaj odličan trik brzo oslobađa boli i infekcije

To se dobro postiže vlažnim toplim ručnicima ili posebnim toplim oblogama za sportaše. Zglobove i mišiće smijete zagrijavati 20-ak minuta, pa napraviti pauzu te ponoviti. Bolna mjesta mogu se zagrijavati i prije vježbanja, kako bi se ublažili grčevi mišića. 

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message