Obavijesti

Lifestyle

Nico Rosberg i Heineken: When You Drive, Never Drink

Nico Rosberg i Heineken: When You Drive, Never Drink
3

Proizvođač piva dakle, alkoholnih pića, koji potiče odgovornu konzumaciju, a marketinšku kampanju temelji na ideji da se njihovo pivo odbija – zasigurno misli ozbiljno

Heineken je kampanju „When You Drive, Never Drink“ pokrenuo prije tri godine u suradnji s Formulom 1. Za sličnu kampanju tada je angažiran legendarni Sir Jackie Stewart, trostruki svjetski prvak u F1, koji se pionirski zalagao za podizanje sigurnosnih standarda u auto-moto svijetu. Te je, 2016. godine svjetski prvak postao Nico Rosberg, sadašnje zaštitno lice HEINEKENOVE globalne kampanje. Kad vam takvi vozači poruče da alkohol i volan ne idu zajedno, njihovu poruku morate shvatiti ozbiljno. 

Filip Rabuzin, voditelj marketinga HEINEKENA Hrvatska, govori o hrabrom iskoraku i učincima kampanje.

Pivo je prehrambeni proizvod, ali i alkoholno piće – ako se konzumira odgovorno, sigurno može biti dio uravnoteženog životnog stila. Ali, neodgovorna konzumacija ili zlouporaba alkohola, može imati trajno štetne posljedice. U nekim je prilikama jednostavno nedopustivo piti – vožnja je pri vrhu tog popisa. 

Prilično je neobično da se proizvođač piva ovakvom kampanjom (u kojoj Nico Rosberg odbija Heineken prije vožnje, op.a.)  na neki način odriče potencijalne kupnje i potrošnje. Kako se HEINEKEN odlučio na tako nešto?

Beskompromisno zagovaranje odgovorne konzumacije jedan je od stupova naše strategije održivog poslovanja. Snaga Heineken brenda globalno se koristi za promociju umjerenosti i nastojanja da potrošači shvate da je to „kul“. Koliko to ozbiljno shvaćamo govori i činjenica da Heineken 10% oglašivačkog budgeta godišnje odvaja za promociju odgovorne konzumacije, s fokusom na poruku „nikad ne pij kad voziš“.

U konačnici, i na ovaj način stvaramo dobar odnos s potrošačima, brend smo kojem vjeruju. Zloupotreba alkohola je kompleksan društveni problem i nema jednostavnog, sveobuhvatnog rješenja. No, to ne znači da i mi, ili upravo mi  kao proizvođač piva, nemamo odgovornost. To je dio naše korporativne strategije u kojoj su transparentnost prema potrošačima te briga za sigurnost neka od temeljnih načela. 

Kakve su reakcije javnosti na kampanju?

Reakcija javnosti je izuzetno pozitivna. Tome vjerojatno doprinosi i efekt iznenađenja. Tko bi očekivao tako nešto? Zaštitno lice kampanje, prvak Formule 1 Nico Rosberg, također bez sumnje pridonosi popularnosti reklame. 

Kakva je situacija u društvu vezano za konzumaciju alkohola i vožnju? 

Rezultati HEINEKENOVOG globalnog istraživanja o vožnji pod utjecajem alkohola bili su prilično zabrinjavajući. Pokušali smo naime, razumjeti zašto ljudi odlučuju voziti nakon što piju. Samo mali broj ljudi (18%) je uopće svjestan kolika je dopuštena razina alkohola u njihovoj zemlji. Čak 64% smatra da je u redu voziti nakon konzumacije alkohola ako su istovremeno dobro pojeli, a jedan od četiri vozača smatra da je u njihovoj kulturi prihvatljivo piti prije vožnje. 

Ovi su stavovi alarmantni i definitivno su bili poticaj za dodatno promicanje odgovorne konzumacije. Moramo osvijestiti ljude o opasnostima ovakvog ponašanja. Kad je riječ o vožnji i konzumaciji alkohola, nema kombiniranja i nema kompromisa. U toj je situaciji apstinencija jedina opcija. 

Što još osim ove kampanje poduzimate na području promocije odgovorne konzumacije?

Potrošačima smo osigurali alternativu - vrhunsko bezalkoholno pivo Heineken 0.0. Izvanrednog je okusa, proizvedeno od jedinstvenog Heinekenovog A-kvasca i kvalitetnih prirodnih sastojaka sa samo 69 kalorija u boci od 0,33 l. Heineken 0.0 je rezultat nekoliko godina istraživanja i korištenja novih tehnika proizvodnje, pivo koje se bezbrižno može konzumirati u bilo kojoj prilici i u bilo koje doba dana – u radno vrijeme, na poslovnom ručku, poslije napornog treninga, kod kuće, pa čak i prije vožnje. 

Zato preporučam svim potrošačima-vozačima da prije vožnje posegnu za prepoznatljivom zelenom bocom Heinekena, ali onom s plavom etiketom. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Manjak magnezija: Evo koji su prvi simptomi i što uzimati
KOJE SU OPTIMALNE DOZE?

Manjak magnezija: Evo koji su prvi simptomi i što uzimati

S obzirom na to da kakao sadrži visoku dozu magnezija, pozitivan učinak na san možete imati i od šalice toplog kakaa prije spavanja. U toj su kategoriji i indijski oraščići i bademi

Najgori parovi Zodijaka: Nekad nema smisla ni pokušavati...
SUPROTNOSTI KOJE SE NE PRIVLAČE

Najgori parovi Zodijaka: Nekad nema smisla ni pokušavati...

Blizanci često ne uspijevaju predočiti Ribama probleme koje imaju u vezi što stvara ogromne rascjepe između njih. Lavovi mrze stav Bikova da se uvijek drže pravila i nikada ne riskiraju
Pravilno čišćenje TV ekrana: Sredstva za pranje prozora su loša ideja, dobra krpica je bitna
NE ŽELITE UNIŠTITI EKRAN

Pravilno čišćenje TV ekrana: Sredstva za pranje prozora su loša ideja, dobra krpica je bitna

Iako na tržištu postoje razna sredstva za čišćenje ekrana, jeftinije je napraviti nešto takvo kod kuće. Jednostavno je. Samo pomiješajte destiliranu vodu s bijelim octom u jednakom omjeru