![Od iduće godine više nema zamjene, reklamirani proizvodi prvo će se morati servisirati](https://img.24sata.hr/y77da2ta6LO3af7uE_lcpSS6-4Q=/414x267/smart/media/images/2021-16/pxl-110618-20934313.jpg)
Oduzima se pravo trgovcu da u okviru dobre poslovne prakse odmah ponudi novi proizvod ili čak vrati novac, a oduzima se i pravo potrošača da bira što želi
Lifestyle
Komentari 101Oduzima se pravo trgovcu da u okviru dobre poslovne prakse odmah ponudi novi proizvod ili čak vrati novac, a oduzima se i pravo potrošača da bira što želi
Sjećate se kako svi prepričavaju da je "ona" mamina mašina iz Juge prala 25 godina bez kvara, a vi ste mjesec dana nakon jamstvenog roka zvali majstora da popravi noviju perilicu? A majstor samo što je došao, uzeo je 100-200-300 kuna? E, na to nas je podsjetila predsjednica Hrvatske udruga za zaštitu potrošača Ana Knežević.