Obavijesti

Lifestyle

Komentari 12

Prate ju milijuni: Influencerica nije uspjela prodati 36 majica

Koliko društvene mreže i popularnost pojedinaca na njima mogu biti varljive dokazala je mlada influencerica iz Miamija pokrenuvši vlastiti brend majica, koje nitko nije kupio

VIDEO

Jedna od brojnih 'zvijezda' Instagrama i njezin nedavni poslovni pothvat su pokrenuli golemu raspravu o tome koliko su stvarno popularni ljudi na društvenim medijima utjecajni. 

Arii, čije je pravo ime Arianna Renee, nedavno je odlučila pokrenuti vlastitu liniju odjeće, ERA. Odlučila je prvo na tržište izbaciti majice s potpisom svojeg brenda ERA. Ali, taj poslovni pothvat je ispao sve samo ne uspješan.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli arii (@arii)

'Influencerica' s 2,6 milijuna pratitelja nije uspjela prodati ni 36 majica, koliko je bilo potrebno da kompanija koja je stala iza njezinog brenda nastavi proizvoditi njezine dizajnirane majice, piše britanski Business Insider.

Unatoč velikom broju ljudi koji prate njezin profil, nitko nije odlučio kupiti njezinu majicu, mada je mislila da toliki broj pratitelja sigurno znači dobru zaradu. 

U podužoj objavi objasnila je da je 'znala da će biti teško', ali da je 'dobila dobru povratnu informaciju koja je pokazala da je ljudi vole i da će kupiti njezine majice'.

- Nitko nije održao svoju riječ pa tvrtka neće moći slati narudžbe ljudima koji su naručili majice, a to mi slama srce - rekla je Renee.

- Ljudi za koje sam mislila da će me podržati, uopće to nisu napravili, isto kao što nisu ni podijelili moje objave (a samo to sam tražila). Na drugu stranu, ja sam uvijek podržala svakog glazbenika ili što god je bilo u pitanju i podijelila njihove sadržaje, a čak ni oni mi nisu pomogli - dodala je. 

Objasnila je da će ljudima koji su naručili majicu novac biti vraćen, i dodala da ju je ovo iskustvo natjeralo da 'se probudi i više radi'. 

Nažalost za Renee, njezina objava nije naišla na mnogo simpatija na internetu.

Pratitelji su joj napisali da je problem i u tome što Renee nije dobro promovirala svoj proizvod i da te majice uopće nisu u njezinom stilu. 

Što ljude tjera da će za dobru fotografiju riskirati svoj život?
Što ljude tjera da će za dobru fotografiju riskirati svoj život?

Marketing stručnjakinja Shirley Leigh-Wood Oakes, suosnivačica vodeće marketinške agencije WickerWood, izjavila je da se ne čudi što Renee nije uspjela prodati više majica.

- Iz pažljivog pregleda aktivnosti koje Arii kaže da je pokrenula, i prvih majica koje su trebale biti 'herojski' prvi proizvod novog brenda, vidljivo je da je posao loše obavljen i da nitko nije uložio puno truda u stvaranje slike brenda - objasnila je. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 12
VIDEO

Spremate se uplatiti srećku? Ovi savjeti serijskog pobjednika povećavaju izglede za dobitak
NJEMU JE UPALILO... SEDAM PUTA!

Spremate se uplatiti srećku? Ovi savjeti serijskog pobjednika povećavaju izglede za dobitak

Ove ideje i savjete su pobjednici koristili prije, a smatraju ih korisnima u lovu na dobitak. Nipošto nisu jamstvo za osvajanje nagrade, ali mogu povećati šanse za dobitak

Nikad nije oprao 'onu stvar', a spavao je s četrdeset žena?!
STRAVA I UŽAS

Nikad nije oprao 'onu stvar', a spavao je s četrdeset žena?!

Zach je odlučio posjetiti dr. Naomi Sutton uvjeren da ga je penis 'izdao' kad mu se počelo događati da zbog preuske kožice na vrhu spolovila ne može doživjeti orgazam
Najopasniji znakovi Zodijaka: Manipuliraju, agresivni su, ljubomorni, temperamentni...
MISLITE DA STE MEĐU NJIMA?

Najopasniji znakovi Zodijaka: Manipuliraju, agresivni su, ljubomorni, temperamentni...

Vješto skrivaju svoje pravo lice i s njima se nikako ne želite naći u konfliktu. Manipulacija, ljubomora i agresivnost samo su neke od njihovih 'vrlina'