Obavijesti

Lifestyle

Komentari 1

Pravila stručnjaka: Izbjegnite pogreške online oglašavanja

Pravila stručnjaka: Izbjegnite pogreške online oglašavanja
1

Bolje je ne imati stranicu na Facebooku nego imati lošu, ne održavati je i ne odgovarati na pitanja korisnika, kaže Sandro Lazarić iz agencije za online reklame

VIDEO

Za male i srednje poduzetnike online oglašavanje je odličan alat u marketingu, no malo je onih koji znaju odabrati gdje i kako se oglašavati. 

Mnogi se odlučuju za Facebook računajući da će u masi korisnika jednostavno osigurati povećanja prodaje. No može se dogoditi da veliki trud ne završi bez odgovarajućeg učinka.

- Iskustva s Facebookom pokazuju da nije toliko važno je li riječ o maloj ili srednjoj tvrtki ili profilu korisnika kojima se tvrtka želi obratiti koliko o obilježjima proizvoda. Ako prodajete uslugu ili proizvod koji se kupuje i koristi više puta, onda je Facebook odličan alat jer omogućuje edukaciju kupaca i kontinuiranu komunikaciju s njima. No kod proizvoda ili usluge koji se prodaju jedanput više će se isplatiti Google advertising - kaže Sandro Lazarić, član uprave agencije Arbona koja pruža usluge online oglašavanja. Facebook je koristan kod onih usluga kod kojih je ljude potrebno informirati o proizvodu koji im nudite jer pruža mogućnost izravne komunikacije s klijentima, ali i omogućava da novim statusom potrošača podsjetite na svoj proizvod. Također, iznimno je važno da odgovori na pitanja i komentare korisnika stignu brzo i budu kvalitetni. 

- Bolje je ne imati nikakvu stranicu na Facebooku nego imati lošu, ne održavati je i ne odgovarati na postove redovito. Kako to zahtijeva vremena i truda, korisno je barem u početku angažirati agenciju za online oglašavanje, ne samo zbog ‘tehničke podrške’ (otvaranja stranice, izrade i pozicioniranja oglasa i slično) nego i zbog toga što stručnjaci mogu pomoći da u oglašavanju iskoristite baš one alate koji pomažu - savjetuje Lazarić. Za početak izradite stranicu na Facebooku na kojoj ćete objaviti logo tvrtke i podatke o djelatnosti, kontakt-podatke te informacije, fotografije i filmove o proizvodu ili usluzi. Na profilu možete oglašavati prodaju, dijeliti poklone (prvi korisnici koji lajkaju objavu dobiju popust) i dijeliti informacije o koristima proizvoda koji nudite. 

- Neka to bude kvalitetan poklon ili popust, da ljudi steknu dojam da vam je stalo. Pozovite potrošače da pitaju što ih zanima. U odgovorima se obraćajte izravno osobi koja je ostavila komentar i zahvalite joj. Povremeno objavite fotografiju iz ureda, predstavite djelatnike i upravu jer se tako zbližavate s kupcima - zaključuje Lazarić.

Svakako potražite partnera 

Surađujte s proizvođačima koji nude slične proizvode. Tako možete dijeliti trošak nagrada i popusta te obvezu servisiranja profila.

Moć fotografije

Videoisječci i slike povećavaju interes korisnika za više od 100 posto. Nitko ne bi lajkao objavu “Stiže petak!” da ispod nije fotka mačke s osmijehom.

Nasmijte ljude 

Facebook je mreža na kojoj ljudi traže neki oblik zabave. Vodite računa o tome i povremeno objavite šalu na račun svoje tvrtke ili proizvoda.

Cijena 

Oglas na internetu nije skup, a usluga agencije obično iznosi oko 20 posto budžeta za oglašavanje.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 1
VIDEO

Naručile su prekrasne haljine, a ovo su 'grozote' koje su dobile
ONLINE KUPNJA

Naručile su prekrasne haljine, a ovo su 'grozote' koje su dobile

Bez obzira na rizik da nećemo dobiti ono što vidimo na slici, mnogi često odjeću naručuju preko interneta. Ovo su neki modni gafovi koji pokazuju razliku između naručenog i onog što dobijemo

Pogledajte kako izgleda novi stan Joška Gvardiola u Zagrebu
PRŠTI LUKSUZOM

Pogledajte kako izgleda novi stan Joška Gvardiola u Zagrebu

Joško je divna osoba, vrlo je jednostavan i ustvari nema velikih prohtjeva. Njegova jedina konkretna želja je bila da uključimo njegovu omiljenu tirkiznu boju, rekla je dizajnerica Ivona Kalapač
Ljubomorni: 4 znaka Zodijaka koji ne podnose tuđi uspjeh
OSJEĆAJU SE UGROŽENO

Ljubomorni: 4 znaka Zodijaka koji ne podnose tuđi uspjeh

Neki od horoskopskih znakova imaju tendenciju osjećati se ugroženo tuđim uspjehom, što može utjecati na njihovu situaciju na poslu, ali i u privatnom okruženju