Obavijesti

Lifestyle

Komentari 152

Šokantne posljedice gledanja žena kao seksualnih objekata

24sata placeholder

Od nametnutih i nestvarnih ideala ljepote do degradacije žene i isključivo promatranje seksualnog aspekta, danas su žene objekti više nego što su bile ikad prije

Moćna nova kampanja upozorava razne oglašivače i komapnije da je potrošačima dosta načina na koji se prikazuju žene. 
Žene, ne objekti - naziv je projekta posvećenog prozivanju objektivizacije žena u reklamama, na naslovnicama i u drugim oblicima oglašavanja. Video se fokusira na štetne efekte nerealnih standarda ljepote i bizarnih trendova poput "thigh gap" (rupe među bedrima uslijed mršavih nogu), "Kylie Jenner lip challenge-a"(povećanja usana mehanički) i isticanja koliko reklama sadrži elemente nasilja nad ženama.
Kako se primjeri tih oglasa pojavljuju u videu. žene komentiraju njihove posljedice stvarnim iskustvom.
Kako bi se borili protiv ovakvog ponašanja prema ženama, ljudi drže transparente sa snažnim porukama.
Pogledajte video:

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 152