Brend Atolla osmislio je postupak analize kože kupaca - od odgovora na pitanja, do fizičkog testa senzorima. Ta temelju toga se može stvoriti serum za njegu koji je prilagođen potrebama vaše kože
Stižu i serumi za lice potpuno prilagođeni stanju vaše kože
Nakon što su algoritmi počeli određivati koje ćemo postove i reklame viđati na društvenim mrežama, a koriste se već i kod izbora niza proizvoda, pa tako i kod kupovine knjiga, grudnjaka i slično. Trend potpune personalizacije proizvoda pomalo zahvaća i kozmetičku industriju. Tako Shiseido i Lancômeov Le Teint Particulier već omogućavaju izbor nijanse pudera koja odgovara baš vašoj boji kože, dok su neki proizvođači šampona omogućili i njihovu prilagodbu specifičnim potrebama vlasišta.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
Odnedavno je moguća i prilagodba proizvoda za njegu lica. Naime, robna marka Atolla upravo je patentirala postupak analize kože kupaca, kako bi se na temelju toga omogućilo stvaranje potpuno individualiziranih seruma za lice.
Osnivačica brenda, dermatologinja Ranella Hirsch, iz Bostona, kaže kako test mjeri i prati različite čimbenike koji utječu na zdravlje kože (uključujući raspoloženje i razinu stresa, hidrataciju, osjetljivost, stil života i još mnogo toga).
Test treba provoditi jednom mjesečno i traje otprilike 10-ak minuta, a predstavlja kombinaciju anketnih pitanja putem kojih odgovarate preko aplikacije na mobitelu te fizičkih senzora koji mjere razinu ulja, vlage i pH kože.
Taj test predstavlja osnovu da se utvrdi formula personaliziranog seruma, koja se može mijenjati iz mjeseca u mjesec, ovisno o stanju kože. Ukupni trošak testiranja, pripreme i otpreme seruma od 25 mililitara stoji 45 dolara, odnosno oko 310 kuna, a treba ga koristiti dva puta dnevno.
- Kako nastavljamo s testiranjem i prilagodbom seruma, tako algoritam postaje sve 'pametniji', kaže suosnivačica brenda Meghan Maupin.
S vremenom će tako dobro upoznati kožu korisnika da će se unaprijed znati kako se serum treba mijenjati tijekom godine, pa ćete s vremenom zahvaljujući tome moći prevenirati neke negativne promjene, a ne samo reagirati na njih, ističu stručnjaci. Upravo je to, dodaju, ono što personalizaciju i primjenu visokih tehnologija čini važnima u proizvodnji kozmetike, piše Business Insider.
POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM:
Pokretanje videa...