U svojim memoarima "U njezinim cipelama", Tamara Mellon, suosnivačica Jimmy Choo Ltd. ispričala je da slavni dizajner nije imao veze sa skiciranjem cipela
Suosnivačica: Jimmy Choo nije dizajnirao ni jednu cipelu
Tamara Mellon, suosnivačica planetarno poznate tvrtke Jimmy Choo, izjavila je u intervjuu za Today da sam dizajner, iza kojega stoji globalna slava, nikada nije dizajnirao ni jednu cipelu. U intervjuu, koji je emitiran u četvrtak, Mellon je otkrila kako je sve počelo.
- Originalna ideja bila je da Jimmy dizajnira kolekciju, a ja da vodim biznis. No vrlo brzo je postalo jasno da Jimmy želi proizvoditi obuću. On je obućar - ispričala je.
Jimmy Choo izrazito je popularan zbog svojih cipela, slavila ih je i Carrie u Seks i gradu, a prvenstveno se proslavio zbog izrade cipela po mjeri za slavne žene poput princeze Di i Victorie Beckham. Iza njega je multimilijardersko carstvo koje nosi njegovo ime. Mellon je 2011. izašla iz tvrtke i nedavno objavila svoje memoare "In Her Shoes" tj. "U njezinim cipelama".
Nikada od njega nisam dobila ni jednu skicu. Ni jednu
U njima piše da bi ona i Sandra Choi, nećakinja Jimmy Chooa zajedno radile na dizajnu cipela. Mellon bi joj došla s idejama, a zajedno bi odlazile u vintage dućane na Portobello Roadu u Londonu kako bi pronašle inspiraciju. Sandra Choi bi potom radila skice.
- Nikada od njega nisam dobila ni jednu skicu. Ni jednu - ispričala je u intervjuu.
Tamara Mellon i Jimmy Choo osnovali su 1996. tvrtku Jimmy Choo Ltd. Pet godina kasnije Choo je prodao svoj 50-postotni udio u tvrtki za 10 milijuna funti. Od tada je koncentriran na rad ekskluzivne Jimmy Choo couture linije, ali radi pod licencom Jimmy Choo Ltd. Linija Jimmy Choo London, poznata i kao Jimmy Choo Ready-To-Wear ili samo Jimmy Choo pripadala je Mellon. Ona je 2011. izašla iz tvrtke i osnovala vlastitu liniju cipela pod svojim imenom. To joj je oduvijek i bio san.
Nakon što je odustala od fakulteta počela je raditi u Vogueu gdje je i postala urednica accessorizea. No tada je prolazila kroz vrlo teško razdoblje u životu, popraćeno alkoholiziranjem i narkoticima. Nakon što je izgubila posao u Vogueu, Mellon je otišla na liječenje. Tamo je shvatila da želi ostvariti svoj san iz djetinjstva i pokrenuti biznis s cipelama. Obratila se Jimmy Choou, kojeg je znala preko Voguea, i tako je suradnja započela. No godine provedene u suradnji nisu dobro prošle, a Mellon ističe da je prošla teško razdoblje od 2004.
- Otac mi je preminuo 2004., razvela sam se 2005., i doživjela sam neprijateljsko preuzimanje tvrtke 2006. - ispričala je.
Razočarana svime što se dogodilo, u memoarima piše da je do kraja 2000. Jimmy Choo godišnje imao profit od 3 milijuna funti.
Bilo kakav razgovor s Jimmy Choom danas ne dolazi u obzir, napominje. Sada je koncentrirana na vlastitu liniju, koja će se prodavati u New Yorku, gdje živi s kćerkicom Minty. Cipele, ali i ready-to-wear odjeću te torbe moći će se pronaći na siteu tamaramellon.com i u dva dućana u New Yorku, donosi Daily Mail.
- Ne mogu vjerovati da se to napokon dogodilo...Imala sam san i viziju. A sada je to stvarnost - zaključila je.
Korak po korak do savršenih cipela i pete koje vam pristaje