Obavijesti

Lifestyle

Komentari 5

Suosnivačica: Jimmy Choo nije dizajnirao ni jednu cipelu

Suosnivačica: Jimmy Choo nije dizajnirao ni jednu cipelu
5

U svojim memoarima "U njezinim cipelama", Tamara Mellon, suosnivačica Jimmy Choo Ltd. ispričala je da slavni dizajner nije imao veze sa skiciranjem cipela

Tamara Mellon, suosnivačica planetarno poznate tvrtke Jimmy Choo, izjavila je u intervjuu za Today da sam dizajner, iza kojega stoji globalna slava, nikada nije dizajnirao ni jednu cipelu. U intervjuu, koji je emitiran u četvrtak, Mellon je otkrila kako je sve počelo. 

- Originalna ideja bila je da Jimmy dizajnira kolekciju, a ja da vodim biznis. No vrlo brzo je postalo jasno da Jimmy želi proizvoditi obuću. On je obućar - ispričala je. 

Jimmy Choo izrazito je popularan zbog svojih cipela, slavila ih je i Carrie u Seks i gradu, a prvenstveno se proslavio zbog izrade cipela po mjeri za slavne žene poput princeze Di i Victorie Beckham. Iza njega je multimilijardersko carstvo koje nosi njegovo ime. Mellon je 2011. izašla iz tvrtke i nedavno objavila svoje memoare "In Her Shoes" tj. "U njezinim cipelama". 

Nikada od njega nisam dobila ni jednu skicu. Ni jednu

U njima piše da bi ona i Sandra Choi, nećakinja Jimmy Chooa zajedno radile na dizajnu cipela. Mellon bi joj došla s idejama, a zajedno bi odlazile u vintage dućane na Portobello Roadu u Londonu kako bi pronašle inspiraciju. Sandra Choi bi potom radila skice. 

- Nikada od njega nisam dobila ni jednu skicu. Ni jednu - ispričala je u intervjuu. 

Tamara Mellon i Jimmy Choo osnovali su 1996. tvrtku Jimmy Choo Ltd. Pet godina kasnije Choo je prodao svoj 50-postotni udio u tvrtki za 10 milijuna funti. Od tada je koncentriran na rad ekskluzivne Jimmy Choo couture linije, ali radi pod licencom Jimmy Choo Ltd. Linija Jimmy Choo London, poznata i kao Jimmy Choo Ready-To-Wear ili samo Jimmy Choo pripadala je Mellon. Ona je 2011. izašla iz tvrtke i osnovala vlastitu liniju cipela pod svojim imenom. To joj je oduvijek i bio san. 

Nakon što je odustala od fakulteta počela je raditi u Vogueu gdje je i postala urednica accessorizea. No tada je prolazila kroz vrlo teško razdoblje u životu, popraćeno alkoholiziranjem i narkoticima. Nakon što je izgubila posao u Vogueu, Mellon je otišla na liječenje. Tamo je shvatila da želi ostvariti svoj san iz djetinjstva i pokrenuti biznis s cipelama. Obratila se Jimmy Choou, kojeg je znala preko Voguea, i tako je suradnja započela. No godine provedene u suradnji nisu dobro prošle, a Mellon ističe da je prošla teško razdoblje od 2004.

- Otac mi je preminuo 2004., razvela sam se 2005., i doživjela sam neprijateljsko preuzimanje tvrtke 2006. - ispričala je. 

Razočarana svime što se dogodilo, u memoarima piše da je do kraja 2000. Jimmy Choo godišnje imao profit od 3 milijuna funti. 

Bilo kakav razgovor s Jimmy Choom danas ne dolazi u obzir, napominje. Sada je koncentrirana na vlastitu liniju, koja će se prodavati u New Yorku, gdje živi s kćerkicom Minty. Cipele, ali i ready-to-wear odjeću te torbe moći će se pronaći na siteu tamaramellon.com i u dva dućana u New Yorku, donosi Daily Mail

- Ne mogu vjerovati da se to napokon dogodilo...Imala sam san i viziju. A sada je to stvarnost - zaključila je.

Korak po korak do savršenih cipela i pete koje vam pristaje

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 5
Evo kako rade dućani u nedjelju
DETALJAN POPIS

Evo kako rade dućani u nedjelju

Trgovine smiju raditi 16 nedjelja u godini, a trgovine i šoping centri sami biraju koje će to nedjelje biti. Radno vrijeme trgovina i trgovačkih centara nedjeljom pogledajte u našem detaljnom vodiču
Veliki tjedni horoskop: Bik će podmiriti dug, Vage biti jako društvene, a Lav sve šarmirati
od 15. do 21. prosinca

Veliki tjedni horoskop: Bik će podmiriti dug, Vage biti jako društvene, a Lav sve šarmirati

Slobodnim Djevicama će stara ljubav ponovno postati aktualna, no sada nastavljate na zdravijim temeljima. Neke bi novu simpatiju mogle steći i na radnom mjestu